Hakutulokset

  1. M

    G:Minkä kokoisia vuosikkaita muilla?

    Noh,siinä se kysymys tulikin :D Meillä kahden viikon päästä neuvola ja villi arvaukseni on että neiti on n. himpun verran yli 7kg ja 68cm. Eli tosi sirppana neiti :)
  2. M

    Pienikokoisia alle vuosikkaita muilla?

    Onko täällä muillla pienikokoisia alle vuoden ikäisiä vauvoja? Meidän sirppana neiti oli 6kk neuvolassa 5940g ja 61,6cm. Verikokeita on tehty kasapäin mutta mitään syytä hitaalle kasvulle ei ole löytynyt. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilassa olevien kanssa :)
  3. M

    Muita joilla atoninen kohtu?

    Löytyykö täältä muita jotka omaa atonisen kohdun? Olisi "mukava" kuulla kokemuksia synnytyksestä ja miten lähtenyt toipuminen yms, varsinkin heiltä joilla useampi lapsi, onko esim lääkärit kehottaneet olla hankkiutumatta raskaaksi atonisen kohdun vuoksi.
  4. M

    Mese/Fb ystäviä Oulu+lähisutu?

    Täällä 23v äippä, tyttö 1v 10kk ja pikkukakkosen laskettuaika syyskuussa. laita Yv:tä jos tarvitset uuden ystävän :D
  5. M

    KM jälkeen pikkukakkosesta toivovia?

    Olen itse vasta kokenut keskenmenon ja tarkoitus olisi aloittaa uusi yritys luomu menkkkojen jälkeen. pelko on kyllä koko ajan läsnä, mutta kun vauvan paikka sydämmessä niin siihen ei sitten muu auta =) Löytyykö muita? :heart:
  6. M

    Saman kokenutta...

    Olen vasta kokenut keskenmenon. Löytyykö täältä ketään joka on joutunut kokemaan saman ja jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ja purkaa pahaa oloa. Yv:tä saa siis laittaa tulemaan.
  7. M

    Oululaisia Joulukuun 2009-odottajia?

    Löytyykö täältä muita Oululaisia joilla laskettuaika joulukuussa?
  8. M

    Äitikavereita Oulun seudulta?

    Täällä 22v äippä hakee meili/mese seuraa. Tyttö 8kk..

Yhteistyössä