Hakutulokset

  1. L

    Mie oon kyllä nyt todella tyhmä..antakee saappaita..

    eli tyhmä ku saapas.. en oikein ymmärrä miten en voi irtisanoa muuton takia laajakaista liittymää? määräaikasena voimassa 2010 asti hintaan 21e/10megaa kk.. ja tonne uuteen ei saa samanlaista ja muutenkin kuuluvuus ihan todella huono eli sanoin etten ota sitten mitään just nyt sinne..tää...
  2. L

    Onko paikalla ketään jolta imetty polvesta nestettä?

    riittikö yksi kerta vai kertyikö nestettä uudestaan? mulla viimeviikolla otettiin ja nyt tuntuu et sie on taas jotain kummaa :snotty:
  3. L

    Onko paikalla ketään jolta imetty polvesta nestettä?

    riittikö yksi kerta vai kertyikö nestettä uudestaan? mulla viimeviikolla otettiin ja nyt tuntuu et sie on taas jotain kummaa :snotty:
  4. L

    Kandeeko myydä haalari+kengät yms?

    Noilta jää pieneks yhen talven käytetyt haalarit ja sit kuoman kengät ja meinasin pipot ja hanskat kans..eli tekisin sellaset "setit",ihan silleen ok kuntoiset et menee syksyn ekalumikeleillä.. Meniskö kaupaks mielipiteitä? hinnan meinasin ihan huuttikseen 2e sit jossain vaihees..
  5. L

    Paljon maksaa karttapallo?jos joku tietää ja missä niitä myydään?

    huuttiksest TODELLA vähän et 2 palloo ja hinta on suolainen.. pitäs pojalle saada kun on kiinnostunut maista sun muista sellainen valolla toimiva pallo..ei vaan ole missään osunut silmiin :snotty:
  6. L

    Kauan toi kirjekuori oikein prkl!

    eilisestä odottanu et kuorimuuttuu normaaliks.siis toi yv kuori :headwall: saa osotetta sieltä :kieh:
  7. L

    Miksi te ette lue vastauksia???

    huomannu et jotkut vaan heittää vastauksen/solvauksen yms johonkin aloitukseen sen suuremmin sitä edes lukematta :headwall: ei se iso homma voi olla esim selata ketjua läpi ja poimia kaikki aloittajan kommentit ja vastata sen perusteella :flower: Ja tähän voi vastata että banaanit maksaa...
  8. L

    SUOSITELKAA MONITOIMIKONETTA/yms

    Eli isoa hyvää olen hakemassa,suositelkaa jos teillä on!
  9. L

    Muistaako kukaan kenen palstalaisen äiti oli hukassa?

    löytyikö se turvakodista vai kotoonsa? en muista nikkiä :headwall:
  10. L

    Kannattaako mikroa lahjoittaa?

    yks toimiva mikro,ei kovin vanha käyttämättömänä ollu tossa kun isompaan vaihdoin ja mietin et mihin tuuppaisin sen.nykyään ei taida lahjotuksenakaan kelvata,ottaakohan ne jossain pelastuarmeijalla tollasta vastaan?
  11. L

    Mitä on torniossa?kahviloita,mamma juttuja yms`?

    sinne muutto ja olis kiva tietää missä on mitäkin.. en tunne sieltä ketään joten tulee varmaan alkuun vatun yksinäistä :snotty:
  12. L

    Polvesta kuulu ruts ja turvonnu kuin jalkapallo

    Vatun hienoo!!!! tein ruokaa ja kapusin ottaa muussijauhon jakkaran kanssa kaapista.poika tuli ja törmäs tuoliin joka lähti mun alta,melkein osuin hellalla kiehuviin kattiloihin |O mätkähin polvilleen maahan ja kuului vaan rusahdus ja kauhee kipu :headwall: onneks en saanut niitä kattiloita...
  13. L

    Voi olla kipee olo:(en kestä!

    tänä aamuna itkussa pitelemistä että jakso muksuille aamupalan laittaa..koko päivä ollut hirveetä pakkopulla vääntämistä.. tekis mieli vaan lysähtää kasaan ja ruveta itkeä vollaan :headwall: onneks kohta saa iltapalan laittaa muksuille ja nukkumaan. toivoa että huominen on parempi.
  14. L

    Miksei voinut saada ei kuspää exsää?

    argh..menee hermot tohon hyypiöön! huomenna olis ollu pojan toimis ja mä kipeenä,kun aamulla soitin sille et voitko hoitaa tän kerran pojan viennin oon kipeeni sanoo et joo totta kai..kas taas ryyppäämässä..just niin kehuskeli et käyny aa klinikalla ja ollu melkein 2 viikkoa selvinpäin et ei...
  15. L

    Kaikki pakertamaan lasten kanssa:)

    kuinka kauan? ohje ja lämpötila on mutta muista kauan pidetään? saisivat muovailla ja maalailla jotain sunnuntain iloks.. halukkaille:) TARVITSET: 6 desilitraa vehnäjauhoja 3 desilitraa suolaa 3 desilitraa kylmää vettä 2 ruokalusikallista ruokaöljyä Sekoita aineet keskenään...
  16. L

    Olipa kiva keli pilkillä

    kipeenä oltu muksujen kanssa oli kiva päästä vihdoin kunnolla ulos..saalis oli aika laiha :snotty:
  17. L

    PRKL SAMPo

    joo lukee lehessäkin ettei aamuinen vika ole muka siirtoihin vaikuttanut |O |O |O |O |O |O |O |O |O mulle on laitettu rahaa tuleen aamuisella ja vieläkään näy(samposta sampoon) pikkasen syö ei mistään pikkurahasta kyse |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O...
  18. L

    Olipa hemmetin hieno aamu..

    isoin oksensi koko huoneensa lattian..yritin siivota pois..se hais niin käyneelle se oksennus et siivoomisesta oman laattaamisen takia meinannu tulla yhtään mitään :headwall: 2 viikko kohta ipanat olleet kipeenä ettei enää naurata :headwall:
  19. L

    Jessus et miehet(jotkut) osaa olla kaksnaamasia kyllä

    mua oikeesti sieppaa..asia #tavallaan# mua kosketa kun kirjoitustasolla mutta kuitenkin.. eräs jätkä haukku mulle muijaansa ja yritti pokata sitten mua..sanoin kiitos ei ja tää vaan ulisi et on jättäny akkansa yms..arvatkaa onko oikeesti jättänyt,no ei,ilmeisesti nyt kihlautuneet yms.. siinä...
  20. L

    Paljon maksaisit luistimista?

    niin jos esim olisit ostamassa. hintaa pitäs fundeerata 2 luistimille joita ei ole kun muutaman kerran ehditty käyttää..

Yhteistyössä