PRKL SAMPo

joo lukee lehessäkin ettei aamuinen vika ole muka siirtoihin vaikuttanut |O |O |O |O |O |O |O |O |O
mulle on laitettu rahaa tuleen aamuisella ja vieläkään näy(samposta sampoon)
pikkasen syö ei mistään pikkurahasta kyse |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
soitin pankkiin niin tuli seliseliseli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä ei ole toiminut Sammon nettipankki kuukausiin :whistle: kiva käydä aina laskunmaksuautomaatilla makselemassa.
mulla sama tilanne ja pankki on vaihdossa
Ja miehen kortti ei käy maksuautomaattiin :LOL: ei voi kun nauraa. Enää ei viitsi edes yrittää avata nettipankkia, jumittuu vain koko netti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
me saatiin jo vuos sitte tarpeeks sampo pankista ja vaihdettiin pankkia :whistle:
joo mä jo pojan tilin lopetin ja itellä pitänyt ton vielä..veetuttaa ihan sikana jos ei saa ennen pankkien kiinni menoa selvitettyä asiaa mun pankkikortin peellä kun ei saa nostettua tietynrajan yli.pitäs sekin raja ottaa pois
:headwall:
vituttaa hieman suoraan sanottuna..loppuu noi avainluvut kohta kun koko aamun odottanu ja kurkkinu |O
pjaska pankki argh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla toimi äsken moitteetta :eek:

mutta siis ongelmia ollut täälläkin sen kanssa :/
siirtyy rahat?
mulle on aamulla laitettu tuleen rahaa,mä iltalehdestä vasta luin et sie on ollut jotain vikaa,sitä ennen kävin kurkkiin et missä ne viipyy ne rahat et lupas 10 laittaa ne.sit soitin laittajalle ja sano et oli laittanu jo 8 aikaan et pitäs olla jo tilillä..hetki sitten soittelin pankkiin..
et hienoa..
 

Yhteistyössä