Hakutulokset

  1. B

    Tuttelijauhe vaihtui Nutriloniin.Meillä siirryttiin Semperiin..Muita suivaantuneita?

    Todellakin pettynyt olen.Eihän meillä tuttelia olisi enää tarvittukaan kun joitakin hassuja kuukausia syksyyn saakka.Ja nyt ne meni ja lopetti sen :kieh: Tämä uusi hieno pakkaus ei meikäläisen silmille edes avannut tietoa,että paljonko valmista maitoa siitä tulee.Eilen siis nappasin Semperin...
  2. B

    Naiset kertokaapa saatteko ison O;n yhdynnässä..?

    Tuosaahan se kysymys tulikin..itse aniharvoin saan ja aika laimeana tuleekin..Mutta asiasta on keskusteltu ja meillä seksi on aina ollutkin kaiken kattavaa..ja jos pitää pikaiset hoitaa,niin se tehdään suuseksillä sitten ja jatketaan pidemmälle kun aikaa on. Entäpä sitten miehen suhtautuminen...
  3. B

    G; Mitäs on kahdeksankuisilla vaunuissa/rattaissa päällä?

    eli siis päikkäreille mennään millaisessa asusteessa? meijän tiitiäinen nukkuu matkarattaissa partsilla(edelleen ei tietoa miks vaunuissa ei kelpaa nukkua).makuupussi on vain alusena,velourpuku päällä ja kypärämyssy.sadesuojan olen laittanut kuomun päälle,jotta suojaa tuulelta.Näyttää meijän...
  4. B

    APUJAA!!!Miniompelukone!!?!

    Mistä ihmeestä löydän miniompelukoneen?Nyt apuja todella kaivataan...
  5. B

    kertokaa kokemuksia tutin vieroituksesta 7kk; ikäseltä!

    Millä menetelmällä?Ja oliko huuto korvia huumaavaa?Menikö kauan vieroituksessa? Kaipaisn siis kokemusta temperamenttisten vauvojen vanhemmilta.. Ennen haukkuja ja kysymyksiä taustat kysymykselleni toisessa ketjussa...
  6. B

    7kk tutista vieroittaminen...!

    Olen nyt vakavasti harkinnut tytöltä vieroittaa tutin..joo tiedän kyllä,että aika varhaisessa vaiheessa se tapahtuisi.Mutta tilanne on riistäytynyt käsistä ihan totaalisesti.. Yöllä tuttia laitetaan tunnin välein,ellei tiuhempaan.Päiväunia ei sitten alkuunkaan nukuta ilman tutia.Ellei sitten...
  7. B

    G;Retroa,vai uusretroa?

    Löytyykö keltään omia vauva-ajan vaatteita,jotka nyt ovat sinun vauvasi päällä?Vai olenko mä ainut... :( Meidän kummankin,veljeni sekä minun äpt tallessa -83 ja -87. Tutan velour pukuja ja potkareita froteealkkareihin saakka tallessa.ja nyt käytössä meijän neidillä.. Toki olen johinkin...
  8. B

    tarkeneekohan toi tyttö tuolla?????

    matkarattaissa nukkuu parvekkeella,vaunuissa ei siis koskaan kelvannut nukkua..joten nyt säiden salliessa voi partsille rattaissakin laittaa..(miksihän ei sit vaunuissa ole kelvannut nukkua?!) On vaatetta pooloboby,sukkiset,sukat,fleecepuku kokopuku siis,lapaset,kypärämyssy+paksutukka :) äpn...
  9. B

    Meijän neiti 7kk teki ekat pissat pottaan,mä oon niiiin iiiiiloinen!

    Tänään ostin potan ihan perus otrhexin lähinnä nyt koekäytössä eli tarkoitus se tuolimalli käyttöpotaks hankkia.. päivällä ruoan jäkeen vaan kokeiltiin istua hetki ja kivaahan se oli.. nyt illalla sitten hieman jo pidempään istuttiin ja revittiin ja rypisteltiin gigantin mainosta...ja viuuuu...
  10. B

    taas mä kyselen :)

    elikkäs mitäs olisitte valmiit maksamaan nojallisesta baby björn potasta ja korokejakkarasta.Käytettyjä siis kumpikin mut hyvässä kunnossa.vahan pintanaarmua on..
  11. B

    ihanaa ihanaa tytäreni ei ole allerginen ananakselle!

    nyt vajaa viikko ollut ruoassa ananasta ja ei reaktioita =) tomaattia on maistellut kädestäni eikä reaktioita ainakaan iho-oireita normi atooppisen ihottuman lisäksi.ruokaan en uskalla vielä laittaa...
  12. B

    G;Paljonko raskauden aikana raapasit kiloja?

    paljon jäi ja lähtikö itsestään elämisellä vai painiako jouduit niiden kanssa? Itsellä tuli kympit.Kuusi jäi sairaalaan ja n 1kk olin jo alle alkupainon.nyt siis 53kg.Ja en tehny mitään.Kippee olin alakerrasta,et ei paljon ulkoillakaan rankemmin pystynyt..
  13. B

    Ryömimisestä,minkä ikäisenä oppinut?

    otsakkeessa kyssä tulikin.. tarkennusta vielä,et oliko oppiminen kuinka työn ja tuskan takana? Meijän 7kk pimu saa kamalia kilareita,kun ei osaa lähteä mihinkään :( no ei kai sitä mihkään liiku,kun kädet ja jalat ilmassa massullaan :) muoks. siis eihän tytöllä tod kiire ole...
  14. B

    G;Paljonko maksaisit käytetyistä Graco matkarattaista?

    Tuossahan tuo kysäri tulikin,eli malli olis vielä Graco Mirage vm.2005 ehkä..itsellä olisi tilaisuus tämmöiset käytettynä ostaa.. Vähän faktaa..täysin ehjät ovat.Ei reikiä,tai tahroja.Muutama pikku naarmu jalkalistalla.Kankaat hyvässä kunnossa,ei auringon haalistamaa.Renkaat tietty jonkin...
  15. B

    Täällä vinkki soseiden syömiseen..:)

    Meidän 5kk pimu alusta saakka hyvällä halulla harjoitteli ja myöhemmin sitten sökin soseita.Nyt sitten viikko takaperin pisti remmakaksi,kun alettiin sapuskoimaan.Ei siis itse syömisessä enää riittäny hauskuutta vaan piti heiluttaa lelua tms..sitten meni ruokaa suuhun.. No eilen sitten...

Yhteistyössä