G;Retroa,vai uusretroa?

Löytyykö keltään omia vauva-ajan vaatteita,jotka nyt ovat sinun vauvasi päällä?Vai olenko mä ainut... :(

Meidän kummankin,veljeni sekä minun äpt tallessa -83 ja -87.
Tutan velour pukuja ja potkareita froteealkkareihin saakka tallessa.ja nyt käytössä meijän neidillä..

Toki olen johinkin uusretroihin ihastunutkin..esim.kirpparilöytönä ihana musta pääkallo-sydänmekko,reotrosti kuvioituna...

kertokaa ihmeessä mitä löytyy kaapeistanne =)
 
meillä siis kunniakkaasti itseni ja veljeni VANHOJA vaatteita tytöllä käytössä.Ja harmikseni olen esim tutan vaatteissa huomannut,että vanhat vaatteet edelleen säilyttäneet lukemattomien pesujen jälkeen värinsä toisin kun taas uudet.Kaksi kertaa pesty tutan lanttibody aivan nuhjuisen nukkainen :( ei edes rumpukuivatettu...
 
Meilläkin on jotain vanhoja vaatteita joista osa on anopin ullakolta ja osan oon ostanu vuosia sitten kirppareilta. Nyt tollaisia vaatteita ei enää oo näkyny kirpparilla tai jos on ollut niin niistä on pyydetty ihan tolkuttomasti





tossa oli muutama sopivasti lähettyvillä kun oon pessy vauvaa varten :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Meilläkin on jotain vanhoja vaatteita joista osa on anopin ullakolta ja osan oon ostanu vuosia sitten kirppareilta. Nyt tollaisia vaatteita ei enää oo näkyny kirpparilla tai jos on ollut niin niistä on pyydetty ihan tolkuttomasti





tossa oli muutama sopivasti lähettyvillä kun oon pessy vauvaa varten :)

Voi tuo leppispotkis AIVAN IHANA!!!Ihanaa kun on muitakin,jotka pitää vanhaa kunniassa :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Banskun:
Voi tuo leppispotkis AIVAN IHANA!!!Ihanaa kun on muitakin,jotka pitää vanhaa kunniassa :flower:
Sun olis pitänyt nähdä mun ilme kun pengoin miehen mummolan vintillä sitä pahvilaatikkoa mistä toi löyty. Mä olin ihan mutkalla ja mies ihmetteli että mitä se nyt hihkuu :)

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Meillä ei ole mitään retrovaatteita, itse en voi oikein sietää mitään 70-luvun ja sen aikakauden designia.
retro tarkoittaa vanhan kaltaiseksi tehtyä uutta tuotetta, ei pelkästään 70-lukua, eikä pelkästää kuosia, kuten moni tuntuu ajattelevan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Meilläkin on jotain vanhoja vaatteita joista osa on anopin ullakolta ja osan oon ostanu vuosia sitten kirppareilta. Nyt tollaisia vaatteita ei enää oo näkyny kirpparilla tai jos on ollut niin niistä on pyydetty ihan tolkuttomasti





tossa oli muutama sopivasti lähettyvillä kun oon pessy vauvaa varten :)
Ei löydy noin vanhaa kuviotuotantoa muualta kuin lakanoista.
 
ei löydy mun vanhoja kun yksi aluslakana ja yksi pussilakana josta teetin likoille mekot, kun kuopus oli noin vuoden vanha =) miehen vanhoja muutamia potkareita ja ihania ovat, tietysti =) olen metsästänyt sitten huutiksesta vintage-juttuja, ja edelleenkin koitan löytää, mutta aika toivotonta alkaa oleen löytää tollasta 130-140senttistä.. ne kun on käytetty jo puhki..
mutta myös retroja/"uusretroja" rakastan =) niistä oikeastaan meidän likkojen garderobit koostuukin, mitä retrompi sen kivempi :D
 
Meillä on käytössä aika paljon mun vanhoja froteisia vaatteita ja kirpparilta olen ostanut lisää, jos on vastaan tullut. Me tykätään värikkäistä ja kuviollisista lastenvaatteista ja aina tuo kolmevuotiaskin hakee kaapista ne kaikista värikkäimmät ja kuviollisimmat päälleen :)
 
Noista retrokankaista on kyllä ihana ommella lastenvaatteita. Mä oon lähinnä ommellu sellaisia hiippahupullisia takkeja omalle pojalle ja sit tuttavamammojen lapsille kans. Niistä tulee niin söpiksiä ja kangastakaan ei sellaseen takkiin tarvi ees kauheesti :heart:
 

Yhteistyössä