Hakutulokset

  1. K

    E-pillerien aloitus

    Hain tänään elämäni ensimmäiset e-pillerit. voinko aloittaa niiden syömisen heti,eli onko pakko odottaa seuraavia menkkoj? Olisi eräs matka tiedossa,ja haluaisin aloittaa pillerit nyt,niin kuukautiset siirtyisivät sopivasti matkan jälkeiseen aikaan...ehkäisyteholla ei ole nyt niin...
  2. K

    Kuinka kauan alkuraskauden väsymys on teillä kestänyt?

    Itellä kohta 7 viikkoa täynnä ja väsymys alkaa olla tuttu kaveri. Aamulla väsyttää, päivällä väsyttää, illalla ja yöllä myös. Kuinka kauan muilla on jatkunut tää "väsytauti"?
  3. K

    kävin sit ostaas äippäpäivän kukat, tyyris reissu..

    Mammani kukka ei kyl maksan ku 6? mut anopin 45?! :whistle: Panostin anoppiin, on niin pal jeesan lapsen hoidos tarvittaessa..
  4. K

    mitä meinaa kun esikasvattamissani taimissa on lehdet ...

    ...kippurassa?!?Olenko kastellut liikaa vai liian vähän? Siis ne ei ole ole silleen veltostunut kippuraan vaan jämäkästi kippurassa.. :D
  5. K

    Danny-musikaali

    Onkos täällä joku käynyt katsomassa teatterissa pyörivän Danny-musikaali näytöksen? Siinä Petri Hervanto näyttelee Dannyä ja VAUTSI kuin upeasti hän sen tekeekin! Olin kyllä ihan myyty kun kävin sen näytöksen katsomassa ja siellä vasta tajusin kunka hyvä ääni sillä Petrillä onkaan. Ja se...
  6. K

    streptokokkivirus nielussa? tarttuvaa?

    esikoinen sai juuri antibioottikuurin streptokokin takia mutta empä muistanut kysyä voiko tarttua muihin. pikkusetkin on hieman äkäisiä eli kannattaa varmaan viedä lääkäriin vaikka ei kuumetta?
  7. K

    Wappusuunnitelmia?

    Mitäs on teillä ohjelmassa näin vappuna? Ilosta vappua kaikille! :D
  8. K

    Perhepeti

    Eli, miten teillä mahdutaan nukkumaan perhepedissä? Meidän 1v7kk tyttö on nukkunut samassa sängyssä nyt puoli vuotta (oli kipeä, joten sai nukkua meidän kanssa ja sit tauti vaan pitkittyi ja pitkittyi ja lopulta huomattiin, että tyttö oppi nukkumaan meidän kanssa).Nyt on alkanut tehdä sellaista...
  9. K

    maitoallergiasta..

    Hei! Mitä oireita on ollut jos lapsellanne on pelkkä maitoallergia? meillä kasvoissa ihottumaa( lähinnä posket)joskus enemmän, joskus vähemmän. Olen ollut huomaavinani että enemmän ja pahentuu kun juo maitoa. Ja vatsa ollut kovalla, myös maidosta johtuvaa? ainakin tervhoitajan mielestä ja...
  10. K

    maitoallergiasta..

    Hei! Mitä oireita on ollut jos lapsellanne on pelkkä maitoallergia? meillä kasvoissa ihottumaa( lähinnä posket)joskus enemmän, joskus vähemmän. Olen ollut huomaavinani että enemmän ja pahentuu kun juo maitoa. Ja vatsa ollut kovalla, myös maidosta johtuvaa? ainakin tervhoitajan mielestä ja...
  11. K

    Ihanaa!

    Me päästiin kuin päästiinkin muuttamaan kuun vaihteessa uuteen kotiin. Olin ihan varma että ei ole muuttokunnossa, mutta olipas sittenkin. Nyt sisustellaan, asustellaan ja oleskellaan. Ihanaa kun 1,5 vuoden urakka on ohi. Kesällä laitellaan pihaa kuntoon. Vitsi mä olen onnellinen, vanha koti...
  12. K

    kuinka paljon pissaa

    Pojan 19kk kanssa on aloitettu säännöllinen pottailu, ei oo vaippaa ollenkaan päivällä ja minä kyselen onko hätä ja noin tunnin välein käytän pissalla. Pitäisikö vain odottaa että poika itse ilmoittaa että on hätä vai tuleeko silloin housuun? Kuinka usein teillä pissataan kun eilenkin illalla...
  13. K

    kosmetologin palkkaus?

    vaihdan alaa ja yksi vaihtoehto on kosmetologin työ.
  14. K

    kotoo töihi..

    elän aika oudossa tilanteessa...olin jo töissä hetken aikaa mutta terveyteni petti jouduin jäädä pois töistä ja nyt vaihtaa kokonaan alaa...joten olen nyt kotosalla pojan 2v kanssa.Haluaisin tehdä jotain töitä kotoa käsin..ihan oman vireyden takia kuin taloudenkin,mutta..mutta...itä töitä voisi...
  15. K

    lapsen masennus

    Mistähän saisin tietoa lapsen masennuksesta?. minkälaisia oireita masennus lapsella aiheuttaa ja mitenkä hoidetaan.Lääkkeitä ei varmaan lapsille anneta.onko mitään tukiryhmää masentudeiden lasten vanhemmille.
  16. K

    3-vuotiaan uhmaa..

    Halleluuja vaan tätäkin päivää... Meillä on 3 vee pojalla ihan KAMALA uhmaikä! Mikään asia ei mene läpi, kieltoja ei usko ollenkaan.On todellakin saanut minulta voimat ihan loppuun. Tänäänkin kerhosta kun lähdettiin niin; kerhossa juoksee karkuun ei suostu pukeutumaan itse vaikka kylläkin osaa...
  17. K

    Onko täällä muita hoitajia

    jotka ovat ajatelleet vaihtaa kokonaan alaa?? Itse etsin juuri jotain muuta työtä kuin hoitotyötä.Olen niin kyllästynyt 3 vuorotyöhön ja rankkoihin vuoroihin vanhustyössä. Nyt kun itsellä on lapsia ja mieskin käy 2 vuorotyössä niin tuntuu liian vaikealta järjestää kotiasiat jos itsekin olen...
  18. K

    Muita Jämerän -rakentajia?

    Onko muita kivitalorakentajia kuulolla? Minkälaisella aikataululla menette? Miten se on pitänyt? Meillä rapataan sisäseiniä, mutta tuntuu että kaikki on jotekin yhtä pitkää kuin leveääkin. Milloin ihmeessä alkaa tulemaan valmista... Maaliskuussa kaivettiin talolle kuoppa, nyt ollaan...
  19. K

    papa kokeesta

    Kävin taas uusinta kontrollissa papassa ja tulos oli jälleen luokka 3.Se oli sitä jo alkuvuodesta, silloin ei syytä löydetty tähän.Ihmetyttää että mikä sen nostaa aina 3:si??On aika masentavaa käydä tutkittavana gynellä vähän väliä.. :'(
  20. K

    Mahdoton käyttäytyminen ruokapöydässä

    Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä seuraavaan? Poika 1 v 8 kk on muuten tosi kiltti mutta ruokapöydässä välillä ihan mahdoton. Kun ruoka ei enää maistu tai ei ole mieleistä, kaikki ruoat (esim. leivät, puurolusikat) ja juomat (maitomuki) lentävät suoraan täydellä voimalla kädestä lattiaan...

Yhteistyössä