Hakutulokset

  1. sivullinen

    tää palsta = big brother

    tää palsta on kun big brother. kaikki mitä sanot on julkista. ja kaikki voidaan kaivaa jälkikäteen esille. sit harmaat vappupimiät tenttaa että etkö sä just viime viikolla heittäny miehen pihalle ja nyt taas peitto heiluu.
  2. sivullinen

    voi jeesus bb-henna

    sori mut en o viikkoon seurannu. vähän tolla muijalla on suuret luulot ittestään... :laugh:
  3. sivullinen

    no on täällä kuollutta

    nykyään. ihan sama mihin aikaan tänne tulee. sitä yhtä ja samaa. harvemmin enää mitään mielenkiintosia keskusteluja, joihin tekee mieli osallistua. :|
  4. sivullinen

    G: suhtautuminen kumppanisi entiseen/entisiin?

    askarruttaa mikä on normaalia, tai lähimpänä normaalia... eli ovatko exät elämässä vielä mukana, et vois vähempää välittää, olet mustasukkainen (syystä/syyttä ) jne jne?
  5. sivullinen

    no sehän lähti äkkiä

    se smurffialotus
  6. sivullinen

    oonko mä nukkunu ja matkannu ajassa?

    http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1091786 tämmöinen uutinen ihmetytti: Perttu vei voiton Big Brotherissa 08.09.2008 08:33 peter jansson Perttu Sirviö voitti eilen Suomen ensimmäisen Big Brotherin. 23-vuotiaalle vihtiläiselle opiskelijalle kerrottiin voittajan ratkaisseen...
  7. sivullinen

    sopranos - millon alko?

    kun telkku sanoo vaan samaa, mutta ei kerro jaksosta mitään. onko toi uusinta ja millon se eka jakso oikein on tullut?
  8. sivullinen

    alotus

    tää on mun.
  9. sivullinen

    kummallista :D

    hain omalla nikilläni keskusteluja ja kovin moni tykkää käyttää nikkiäni harmaana :o tai sitten mulle vaan tapahtuu juttuja joista en ole tietoinen :D edit: ja asian vierestä: en meinannu löytää tota nappia josta uus alotus tehdään... olisko tää mun toinen alotus :D
  10. sivullinen

    isäksi pakolla

    Heippa, haluaisin mielipiteitänne. Alla tilanteestamme. Olen onnellisessa avoliitossa ja saamme esikoisvauvamme piakkoin. Onnea varjostaa kuitenkin asia, joka pyörii mielessäni aamuin illoin ja aiheuttaa todella ristiriitaisia tunteita. Jopa vihaa. Miehelläni oli yhden yön suhde...

Yhteistyössä