G: suhtautuminen kumppanisi entiseen/entisiin?

vieras
Ei ole välejä, vaikka joskus olikin. Eikä ole miehelläkään välejä omaan exäänsä. Eikä ole välejä munkaan exään kummallakaan meistä. Ei me exiä tarvita kavereiksi tms, paremmat kaverit löytyvät muualta.
 
vieras
Kai siinä on vähän kaikenlainen normaalia, ihmisiä kun ollaan.

Meillä exät eivät ole elämässä mukana, tosin ne eivät olekaan olleet mitään monen vuoden suhteita. Ehkä jos olis ollut 10 vuotta jonkun kanssa, niin se saattaisi jollain tapaa olla elämässä mukana. Ei myöskään salailla toisiltamme mitään eikä olla mustasukkaisia existä (miksi oltaiskaan, nehän on entisiä). Tosin tässä nyt onkin 10 vuotta yhteistä matkaa takana :D
 
En ole mustasukkainen, muttei olla kyllä missään tekemisissäkään.

En tykkää kyseisestä akasta, koska kuulin sen haukkuneen ja syytelleen mua aivan suotta kun alettiin ukon kanssa seurustelemaan. Lähetteli mulle myös ilkeitä tekstareita, mutta se oli lähinnä säälittävää. Ja täysin aiheetonta.
Tyytyväinen olen ettei ole mitään velvoitteita (niinku esim. lapsia) olla tekemisissä.

Omaan eksään ei minkäänlaisia välejä kummallakaan. Ei vois vähempää kiinnostaa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
En ole koskaan tavannut ketään miehen existä. En vois vähempää välittää...
neutraalisuhtautiminen? ei pätkääkään mustasukkaisuutta?
Hänen tietääkseni pitkäaikaisin exänsä on ulkomaalainen eikä asu edes samassa maassa, joten ei kamalasti liikuta. Entiset tekemiset on muutenkin entisiä...

 
Jos on yhteisiä lapsia ni ne ex:t pysyy elämässä mukana vuosia. Neutraali suhtautuminen =) en sydänystäväksi halua alkaa, mut peruskohteliaat välit pitää olla. Jos ei yhtisiä lapsia ni sitte en edes ymmärrä miksi pitäisi olla minkäänlaisia välejä, toki jos kadulla vastaan tulee niin moikata on sopivaa mutta muuten ex on ex :whistle:
 
En minä oikeastaan ole mustasukkainen,toki se välillä vähän kirpaisee kun mietin,että miehen ex on tavallaan aina jotenkin osa meidän elämää koska heillä on yhteinen lapsi.Heidän suhteestaan en ole mustis,koska minun kanssanihan mies nyt on eikä exän.
 
harmailee
Täytyy sanoa, että onneksi ovat exät tehneet NIIN tyhmiä virheitä etten todellakaan ole ainakaan mustasukkainen. Elikkäpä en kovin korkealle arvosta heitä. Kovasti yksi niistä entisistä yrittää aina baarissa tulla kutsutuksi kylään tms., mutta eipä ole onnistunut.
 

Yhteistyössä