Hakutulokset

  1. L

    Keittolihan keitto aika?

    kauas tuollaista 500g keittolihaa pilkottuna keittelee että on kypsää? Kattelin että jos palana keittäis niin se olis 2-3h,mutta mites jos paloina?
  2. L

    Kissa sontii sänkyihin

    Mikä neuvoksi?hiekat on puhtaat yms.ja osaa tehdä kyllä hiekoille.Nyt alkanut jostain syystä tekemään kakat aina jonkun sänkyyn!!! Alkaa pikkasen palaaa Hermot täällä päässä nyt |O
  3. L

    On Se vaikeeta taas!

    B)
  4. L

    Katuliidut,haittaako teitä jos lapset piirtää niillä

    yhteisen pihan asfalttiin? :D
  5. L

    muumimaailmasta vuokrattua rattaita?

    Onko siellä vuokrattavia rattaita,kuten esim.korkeasaaressa on :D
  6. L

    Exä pimittää mun vaatteita & tavaroita

    Valehtelee aina että tuo kun hakee lapset mutta kusettaa viimeseen asti ja sitten sanoo "sorry unohdin" ja nyt ei suostu millään niitä tuomaan. Millä helvetillä mä saan ne siltä!!! Eilen soitin että voiko tuoda mun elämäni parhaat BIKINIT kun tulee hakemaan muksut,niin sano että joojoo.. No...
  7. L

    Jos näette Spurgun

    kadulla sammuneena ja on tälläiset helteet ja henkilö ei ole yhtään varjossa,miten toimitte? Soitatteko poliisille vai jätättekö oman onnensa nojaan?
  8. L

    Festareilla Tatuointi?

    uskaltaisitko ottaa? Ja perustelut :)
  9. L

    Oon mä aika Mutkula:)WUHUUUUUU

    Tykkään noihin kisoihin osallistua ja päätin sitten ukonkin ilmoittaa ja tadadaaa..Oltiin suunniteltu mennä riihimäki rockiin,tosin liput aika kalliit. Noo mies soitti äsken"oot sä taas ilmoittanut mun jonnekkin kisaa,koska voitin kaks lippua riihimäki rockiin" :headwall: Hups,taisin joo...
  10. L

    Hormonit vai ?

    Mikä lie vaivaa kun musta tulee Aina hirviö täysin viikkoa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt ihan viime aikoina laittanut merkille että aina alkaa sama kiukuttelu ja ärsytys. Eikai tää oo sitä pms,vai mikä lie naistentauti olikaan?
  11. L

    Ketkä ei tilaa mitään lehtiä ollenkaan?

    :wave: me ei Jotenkin tuntuu turhalle rahanmenolle tilata lehtiä kun kaiken voi nykyään lukea netistä :D Enkä myöskään osta esim.Iltalehteä tai muutenkaan mitään irtonumeroita.
  12. L

    Kätilö sarja, oletteko

    te muutkin olleet noin hysteerisiä mitä tuo tumma nainen on? Mä en itse ole ja tuntuu jotenkin ihan hassulle että miten voi mennä noin sekaisin synnytyksessä :|
  13. L

    Likka(3v) tunki sitten banaani fluori tabletin nenäänsä

    :snotty: kaikkea se kerkii sitten tekemään :whistle: :D
  14. L

    kuka menossa puistoBluessiin??

    :saint: minä :wave: ;)
  15. L

    No nyt se selvis mullekkin

    Oon miettinyt miksi ei alaikäisiä notku nykyään niin paljon hakiksella kauppojen edessä kuin aikoinaan,noo Sisko(alaikäinen) kertoi että hänen melkein jokaisella kaverilla on väärennetyt henkkarit,niitä saa todella helposti nykyään mutta maksaa. Miten voi väärentää nykypäivän vielä...
  16. L

    Jos rahasi loppuisivat minkä huonekalun

    myisit ekana pois että saisitte rahaa? :D mä varmaan laittaisin mahdollisesti toisen sohvan myyntiin :D
  17. L

    kasvisyöjät,nyt kehiin kasvisyöjien Grilliherkkuja

    jotain pitäis loihtii vieraille ja yks on niistä kasvisyöjä :D
  18. L

    Palstalla huomaa niin hyvin

    että juhannus on huomenna.Niin hiljaista.... :D Ja toiset ne raataa töissä vaan. Pääsispä jo poiiiiiis :/
  19. L

    Siirretty

    :D
  20. L

    Uimahallit kesällä kiinni

    musta jotenkin tuntuu hölmölle että uimhallit on kesällä kuukauden kiinni.Juuri kun lapsilla on lomaa ja tälläiset säät,niin olis uimahallille käyttöä :|

Yhteistyössä