Exä pimittää mun vaatteita & tavaroita

Valehtelee aina että tuo kun hakee lapset mutta kusettaa viimeseen asti ja sitten sanoo "sorry unohdin" ja nyt ei suostu millään niitä tuomaan.
Millä helvetillä mä saan ne siltä!!!
Eilen soitin että voiko tuoda mun elämäni parhaat BIKINIT kun tulee hakemaan muksut,niin sano että joojoo..
No nytten kysyin että tuoko vastaus :mihin sä niitä muka tarviit noin paljon!
Joo ei viittis ihan alasti istuu tuolla pihalla.Ihan periaatteesta mä haluan mun tavarani siltä.Missä exä asuu mä omistan siitä puolet,voinko mä soittaa huolto yhtiöön että haluan hakea tavari sieltä pois ?siis omista puolet mutta en ole kirjoilla enään!
 
Lipton^
En oikeastaan käsitä, että tavaroita joita tarvitsee, niin ei osata hakea pois. Juujuu, ei eksä päästä... Kyllä se päästää, kun osaa itse vaatia. Vaikka sitten pelotella poliiseilla. Kiusahan se on pienikin kiusa eksälläsi, jos et osaa olla 'jämynä'. Nyt turha itku pois ja tee asialle jotain jo tänään, ei enää sitä, että 'katsotaan', tai 'jos se tois jokupäivä'
Mut hei, mie oonki ollu aina näitä, että mulle nyt ja heti-ihmisiä
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Soita huoltoyhtiöön ja kysy, pääsetkö sisälle. Muuten menet poliisien kanssa.
Olen ollut mukana (työssäni), kun poliisit tulivat mukaan, kun nainen haki kamojaan väkivaltaisen eksän luota...luulisi, että poliisi voisi tässäkin tapauksessa auttaa...
 
myy
Miettisin ensin onko tavaroiden saaminen sen riidan arvoista. Joo ex käyttäytyy lapsellisesti jos ei niitä anna, mutta miettisin että haluanko riidellä asiasta. Saattaa aiheuttaa lisää kitkaa vaan ja kuitenkin lasten takia joudutte olemaan tekemisissä keskenänne.

Siis mielestäni sinulla on oikeus tavaroihisi, mutta miettisin onko vaivan arvoista hakea niitä, jos on niin sitten vaan soittoa poliisille ja kysyt miten kannattaisi toimia.
 

Yhteistyössä