Hakutulokset

  1. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  2. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  3. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

    [/url] Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro...
  4. B

    mur-mur ja muut asiantuntijat, apuja ovistesti-asiassa please :)

    No niin. Täällä alkaa naksua päässä jo nyt noiden ovis-testien kanssa. Kolme päivää olin testannut siis ihan negaa (hailakka testiviiva) ja tänään peräti ajattelin, etten ees testaa. Kunnes iltapäivällä vessakäynnillä paperiin jäi pyyhkiessä aika iso määrä punertavaa limaa, semmosta sitkasta (ja...
  5. B

    VALKOVUOTOA SUN MUUTA OVIKSEN JÄLKEEN?

    Kopioin tuolta toisesta pinosta tän pohdintani, eli ovulaation ajankohtaa ja muuta ihmettelen tässä :) Taustaa siis sen verran, että kierto on yleensä 27-29päivää ja ovis on bongattu kahdessa viime kierrossa kp15-16 (ihan luomusti, en tikuta) ja tässä kierrossa ovisoireet alkoivat siis jo...
  6. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    18.2. TORSTAI HAAVEISSA ESIKOINEN Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 6/28 Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 10/30 Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 12/23 viirukissa...................KM...
  7. B

    Mites ton kohdunnapukannipukan kanssa?

    Oon tässä piinapäivillä menossa kp 27/27 ja dbo12 ja kaikenlaisia oireita yrittäny tulkita. Mutta eniten mietityttää ny tuo kohdunnapukka, eli aiemmin en ole moista osannut tunnustella, joten hiukan apuja kaipaan nyt sen suhteen: eli kuuluuko sen olla niinku missä, jos raskaus on alkanut? Viikko...
  8. B

    Hiivaleipäohje hukassa!

    Täällä oli jokin aika sitten tosi hyvän oloinen leipäohje, simppeli ja väittivät vielä ettei rasvaa tarvi lainkaan :) Mistäs mä sen nyt löydän, ku ei omista viesteistä enää löydy? Onko haisua muilla kyseisestä ohjeesta? Saa toki uusiakin laittaa tulemaan :)
  9. B

    Alilämpö oireena?

    Eli lämmönnousuja tuntuu monella olevan alkavan raskauden oireena, mutta mitenkäs alilämpö? Mulla on keskenmenon jälkeen kierrot ihan sekasin, mutta viime viikon perjantaina oli ovulaatioon viittaavaa nippausta etenkin vasemmasa munasarjassa ja myös valkovuoto oli sitä ovulaatioon viittaavaa...
  10. B

    Keskenmenon jälkeen outoa osastolla

    Aiemmin kyselinkin näillä suunnilla aiheesta, palataan vielä. Eli tilanne on seuraava: 07/09 sain keskenmenon 12. viikon vaiheilla, myöhemmin varmistui tuulimunaksi. Ekat kuukautiset tuli jo 4 viikkoa sen jälkeen (sanoivat neuvolassa ja sairaalassa et noin 6 viikkoa menis) ja nyt sitten tokat...
  11. B

    Kipeetä tekkee, ovulaatio?

    Oli tuolla aiemmissakin keskusteluissa samoja juttuja mutta aloitan nyt uuden. Mulla on ilmeisesti ovulaatio yleensä varhaisessa vaiheessa kiertoa (8.-12. päivän välillä kuukautisten jälkeen), tästä esimerkkinä raskaus 2007 ja nyt keväällä alkoi raskaus, joka tosin päättyi keskenmenoon viikolla...

Yhteistyössä