Hakutulokset

  1. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Kiitos :) samaa täällä toivotaan, et päästäis pian yrittämään uudestaan. Ei vaan yhtään tiedä et kuinka kauan omalla kropalla menee ennen kuin hormonitoiminta alkaa olla normaalia ja on edes mahdollista tulla uudestaan raskaaksi.
  2. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Kävinpä tänään sitten naistenpolilla tarkistamassa kohdun tyhjentymisen tilanteen ja tyhjä se oli! Ei mitään raskausmateriaalia enää eikä muutakaa ole enää paljoa ulos tulossa! Olin tosi hämmentynyt ja niin oli kyllä lääkärikin. Ennen ultraamista sanoi et kuulostaa kyllä siltä et kaikki ei oo...
  3. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Kiitos <3 pakko soittaa nyt aamulla heti naistenklinikalle, kun vuoto käytännössä loppui jo, eikä tämä kyllä taida ihan näin pienellä vuodolla tyhjentyä.
  4. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei kaikki! Olen tässä muutaman päivän lueskellut näitä ketjuja, kun viime keskiviikkona todettiin keskeytynyt keskenmeno. Mulla on jo kaksi lasta, eikä aiemmin yhtään keskenmenoa, joten tämä oli täysi shokki ja yllätys. Viikkoja piti olla kasassa 9+5, mutta alkio oli lopettanut kasvamisen...
  5. H

    Toukokuiset 2021

    Mä oon ainaki vaan sanonu et kauhee riski on et en millään voi siivota niitä kakkoja , heh.myös välillä on iiiihan kauhea olo ja en millään voi tehdä ruokaa :D
  6. H

    Toukokuiset 2021

    Siinä sää muutettua sillee et näkyy kuluva viikko. Se näyttää oletuksena täydet viikot mut sen sai vaihdettua jostain sieltä asetuksista
  7. H

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 13.5 / LaTiLa / 39 / 6. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 14.5...
  8. H

    Toukokuiset 2021

    Minäkin soitin neuvolaan, sieltä sai vain soittoajan omaan neuvolaan. Sen sain huomiseksi, ehkä sitten huomenna saan kunnon ajan :)
  9. H

    Toukokuiset 2021

    Tuolla ekalla sivulla luki et pitää lähettää sähköpostia johonkin et pääsee tohon salattuun ryhmään. Minä laitoin eilen, mutta ainakaan vielä en oo päässy mihinkään. Haluaisin kans siihen salaiseen fb-ryhmään :)
  10. H

    Toukokuiset 2021

    Hei, tässä jo hetken lueskellu teidän keskustelua ja nyt sit itsekin uskaltaudun kirjoittamaan 4+2vk vasta kasassa (luultavasti) eli la olis 14.5. Plussasin kyllä ekan kerran jo viime viikon keskiviikkona eli muutama päivä ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa. Kolmas olis tulossa, jos kaikki...
  11. H

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Täällä 4kk- neuvolalääkäri takana! Uudet mitat: pituus 62,2cm paino 5752g. Hyvin kasvaa rintamaidolla, vaikka syöminen onkin yhtä taistelua (paitsi yöllä). Menkat ei onneksi oo vielä alkanu. Viimeks alko niin että esikko oli 3kk, nyt siis menty ainakin sen yli jo :) Jouluna ollaan kotona...
  12. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    kannatan sitä että jossain välissä poistetaan sellaiset jotka ei enää kirjoittele. Ja pääseehän tänne sitten takaisin jos haluaakin vielä kirjoitella :) hihat jää pieniksi bodeista ja lahkeet lyhyiksi housuista. Hoikkeliini tuo tyttö on, 50cm housut menee vielä hyvin päälle mutta jää...
  13. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Kastevesi ehti puoliks haihtua ennen ku esikko kävi kaatamassa vedet kukille :D Kastemekkona oli mun äidin neuloma mekko, jossa on kastettu nyt meidän esikko ja mun veljen 2 tyttöä. Miuskin neuvolatätiä en ymmärrä, ihan pimee. pygmillä suloinen kuva <3 neuvolakäyntejä on kuukauden...
  14. H

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    2v-mitat saatiin tänään: 11,7kg ja 87,5cm. Pituus mitattiin ekan kerran seisten, et voi todellisuudessa olla sentin pari pidempi, näin sano terkka. Palikkatornit tehtiin ja hypyt hypittiin :) Kiva neuvolakäynti.
  15. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    3kk-neuvolaterkut: 5136g, 58,7cm ja py 39,3cm. Hyvin kasvaa tissillä vaikka onkin sellaista raivoamista. Terkka sano että kannattaa ottaa syömään aina heti kun alkaa heräilemään niin syö vähän unenpöpperössä vielä. Ja näköjään tytsy kuitenkin saa tarpeeksi maitoa vaikka syö vähän ja raivoilee...
  16. H

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Talvicille suuren suuret onnittelut! Meillä tänään onkin 2-v synttärit :) Juhlat vietettiin lauantaina ja kivat juhlat oli :) Täällä on myös hyvin puhelevainen parivuotias. Ja laulaa tosi hyvin jo, melkein nuotilleen :) Lauseessa on sanoja jo niin monta että ei tule laskettua. 10 sanan...
  17. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Tuuulis ja pieni tähtönen Meillä tuota ihan samaa. Helmi syö yöllä hyvin ja aamumaidon myös, mutta loppupäivä menee siihen että joudun samalla kävelemään kun syö. Kun ei millään meinaa rauhottua rinnalle jos ei ole kamala nälkä, mut sit kun on kamala nälkä niin eihän siitä sitten mitään tule...
  18. H

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    kiitos vauva-10 uudesta pinosta! piinappula hienosti teidän pieni poika kasvaa :) Niin pikkuisena syntyi kuitenkin. Luulen että meillä alkaa kohta kädet löytyä. Tänään kun Helmi oli lattialla niin yhtäkkiä lopetti touhuamisen ja alkoi kovasti keskittyä ja hitaasti hitaasti käsi nousi kohti...
  19. H

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Meillä unirytmi on ihan kummallinen. Helmi herää ennen ysiä, sit menee kympiltä nukkumaan ja nukkuu tosi pitkään, jopa kolmeen asti! Nytkin edelleen nukkuu aamupäiväuniaan. Syö siinä välissä kerran ja muutaman kerran saa käydä heiluttamassa vaunuja, mut muuten nukkuu vaan. Ulkona nukkuu...
  20. H

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    kiitos miuski! jes, iso näyttö taas :) miten ihmeessä olinki saanu sen niin pieneksi...

Yhteistyössä