Hakutulokset

  1. adora

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    MENOSSA MUKANA 125 ODOTTAJAA MASUINEEN! Tyttöoloja 11 ja Poikaoloja 15 Saanen esitellä tammikuun tuhisijat 2013: Nimimerkki / ikä / monesko lapsi tuloillaan / synnytyssairaala 31.12.2012 aby / 30v / 3. / VKS 1.1.2013 Markelat / 33v / 3. / Ulkomailla Odas / 33v / 1. / K-HKS xxxo...
  2. adora

    Mikä auttaa SIITEPÖLYN aiheuttamaan yölliseen yskään?! :(

    Meidän öistä ei tuu enää mitään ihanan siitepölyn takia. Kaksi lasta jotka molemmat yskii/yökkii yöt läpeensä. Kukaan ei saa nukuttua tietenkään. Ihan hirveetä vartoo pienen vieressä ja olla vahtimassa että on kyljelleen ettei tukehdu :( Mikä pitäisi auttaa?
  3. adora

    Jäi vain mietityttämään päiväkodissa yksi poika..

    5-vuotias vilkas ja pahasuinen poika. Tyttäreni kanssa samassa pk ryhmässä. Olen usein kiinnittänyt hänen käytökseensä huomiota, on siis pahanteossa aika usein ja kiroilee aivan jäätävän paljon. Saattaa tulle esim. eteisessä vastaan kun tuon omaa lastani ja jos tervehdin hän vastaa tyyliin...
  4. adora

    Mihin käytän Valion Vanilja-rahkan?

    Rahka tuhottavana. Vinkkejä mitä tekisin? :D Jotain herkkua, nopeeta. Esim. rahkapullia en lähde nyt väsäilemään ;) Mitä te ootte tehny noista maustetuista rahkoista?
  5. adora

    Huippu hyvä löytö :)

    Barney Boots kurahousut tyttvauvalle Mie en ainakaan oo tuollaisiin ennen törmännyt ja ajattelin jakaa tämän linkin, itse ainakin olen useammankin kerran pähkäillyt miten konttaavan lapsen pitäisi kuivana loskakeleillä :)
  6. adora

    Kala-allergioista tietävät, lapsella lohi allergisoi, seiti ei?

    Tytöllä 3v 3kk totesin kala-allergian n. 10kk iässä kun vahingossa tippui jalalle pala lohta ja jalkaan nousi muutamassa minuutissa valkoiset kohoumat. Kalaa olen sen jälkeen kokeillut vain iholle (tähän mennessä lohta, koska sitä meillä useimmiten on). Tänä syksynä tyttö sitten päätti käydä...
  7. adora

    Nukkuuko tuo lapsi jotenkin paljon tai kenties liikaa..

    3v, nukkuu yössä 10 tuntia (21-07) ja päikkäreitä n. 3 tuntia. Tänään meni päikkäreille 12.30 ja nukkuu edelleen eli just sen 3 tuntia tuli täyteen, voi hyvin nukkua vielä puolikin tuntia. Tuntuu vaan hurjalta tuo unimäärä, mut en tiedä yhtään minkä verran pitäis nukkua ;) Joten kuinka...
  8. adora

    Kertokaa lestadiolais häistä :)

    Mihin varautua ;) Ne kait poikkeavat kuitenkin jonkin verran ev.lut. häistä.. Ja kiitos, pysytään asialinjalla :)
  9. adora

    Hyvä pesuaine villa pyykille?

    Ei tahdo mun tökötit tehota niin että sais villapyykistäkin tahratonta. Kaikki villavaatteet ihan pilalla kun ei tahrat lähde pois :| Mikähän olis hyvä villa pyykinpesuaine? Ihmeessä kertokaa minullekkin :)
  10. adora

    Ruokien säilyvyydestä huoneenlämmössä, auttakaa pliis :)

    Mies soitti töistä et oli tullut keikka (ajaa lanssia) just kaupassa käynnin päätteeks ja kassilinen ruokaa oli huoneenlämmössä n. 3 tuntia. Mitehä on, onko broileri syömä kelpoista tai valmisruuista lihapullat, lihaperunasoselaatikko?
  11. adora

    Äidin vapaapäivä, voisko parempaa ollakkaan!

    Muksut lähti tätinsä kanssa kesäreissuun täksi päiväksi ja jatkavat siitä viikonloppun viettoa anoppilassa - Eli mulla on niin sanotusti vapaata pe-su :) Aloitin tämän aamun kosmetologilla kasvohoidossa, sitten kampaajalle, shoppailua (ja kerrankin tein ihania vaateostoksia ja vain...
  12. adora

    Hmm.. Hukkumis keskusteluihin liittyen..

    Mitäs te ootte mieltä. Tässä yhtenä päivänä olin menossa rannalle nuorimman lapseni kanssa. Oltiin sovittu 9-vuotiaan tyttäreni kanssa että tulee rannalle meidän perässä, kun on lopettanut leikit naapurissa. Oltiin jo rannalle päästy pienemmän kanssa, kun naapuri jossa 9-vuotiaani oli...
  13. adora

    Jaksatteks te muut harrastaa seksiä näillä helteillä :D

    Tälläistä tällä kertaa putkahti mieleen :) Meil on ainakin niin kuuma öisinkin sisällä ettei taho yksinkertaisesti puhtia riittää moisiin urotekoihin :/
  14. adora

    Mikä toukka tää on *kuva*

    Tälläsiä öttiäisiä on nyt löytynyt useampi muutaman päivän sisällä :x :x Keittiön listan päältä, olohuoneesta, sohvalta ja tuo kuvattu lapsen tripp trappista. Hyi olkoon. Ruokakaapit oon penkonut ja sohvan tyynyt oon vasta pessyt ja tutkinut muutenkin sohvaa, mistään oo tehnyt mitään...
  15. adora

    Pistin sit likan iltapalatta nukkumaan, kun ei tullut kotiin ajoissa..

    Neiti 9v oli kaverin pihassa. Kävin 21.00 sanomassa että kotia heti kun on syönyt melonin palansa, jonka oli saanut kaverin äidiltä. Kerroin asian 3 kertaa niin että varmasti meni perille! Oottelin tyttöä kotiin, ei kuulu, ei näy. Ajattelin että katsotaan miten pitkään kehtaa vitkuttaa...
  16. adora

    Millaisilla tuloilla saa haaveilla asuntolainasta? Mitä muuta ottaa huomioon?

    Alkaa olla turhauttavaa maksaa yli 700e vuokraa, eikä mahduta enää kauaa tähän asuntoon. Jos vaihdettais vuokra-asunto 1 huoneen verran isompaan, niin vuokra huitelis jossain 900-1000e tietämissä! Houkuttelis kovasti oman asunnon ostaminen tässä tilanteessa. Onko ollenkaan realistista...
  17. adora

    Uskaltaisitko antaa lapselle Ventoline, jos se olis määrätty jollekkin muulle?

    Ei siis ko. lapselle. Kunhan kysyn. Annoin just 9-vuotiaalle, vaikka vetoline (nestemäistä) oli määrätty pikkusiskolle.
  18. adora

    Jee, kesä aluillaan ja voin olla tyytyväinen kroppaani *turhaakin turhempi*

    Mutta pittää vähän tuulettaa :D :D Oon taistellu syksystä asti painoni kanssa, en yli- vaan alipainon. Vihdoin paino noussut etes pari kiloa ja heti on parempi olo ja paremmat muodot B) Kevättalvella treenasin vielä pakarat ja jalat sellasiks näpsäköiks :xmas: Ihan kiva paketti...
  19. adora

    Entäs jos lapsi ei halua/suostu uimakouluun?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Kun meillä tyttö on aina ollut arka uimaan opettelemaan ja koskaan ei ole suostunut uimakouluihin, joka vuos oon ehdottanut. On 9-vuotias, nyt ui, mutta ei mitenkään taitavasti. Edelleenkään ei mielellään kastele kasvojaan/päätään. Oisko lapsi...

Yhteistyössä