Mikä toukka tää on *kuva*



Tälläsiä öttiäisiä on nyt löytynyt useampi muutaman päivän sisällä :x :x

Keittiön listan päältä, olohuoneesta, sohvalta ja tuo kuvattu lapsen tripp trappista. Hyi olkoon. Ruokakaapit oon penkonut ja sohvan tyynyt oon vasta pessyt ja tutkinut muutenkin sohvaa, mistään oo tehnyt mitään löydöksiä. Yiritin ettiä googlellakin mutta en löytänyt vastaavasta toukasta kuvaa, sokeritoukkaa ei minusta muistuta.

Miten noista pääsee eroon?! |O
 
Pom
Ei tuo mielestäni näytä miltään tuholaiselta. Ennemminkin perhosentoukalta?!! Katoppa kukkalaatikot/purkit jotainhan sen täytyy työdä että kasvaa?Hedelmät? Vai tuleeko ne ihan ulkoa vaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Ei tuo mielestäni näytä miltään tuholaiselta. Ennemminkin perhosentoukalta?!! Katoppa kukkalaatikot/purkit jotainhan sen täytyy työdä että kasvaa?Hedelmät? Vai tuleeko ne ihan ulkoa vaan?
On tuo aika pieni perhosentoukaks! 0,5cm arviolta. Yks tommosista oli nakertamassa keittössä leivänmurusta :x
 
Pom
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Ei tuo mielestäni näytä miltään tuholaiselta. Ennemminkin perhosentoukalta?!! Katoppa kukkalaatikot/purkit jotainhan sen täytyy työdä että kasvaa?Hedelmät? Vai tuleeko ne ihan ulkoa vaan?
On tuo aika pieni perhosentoukaks! 0,5cm arviolta. Yks tommosista oli nakertamassa keittössä leivänmurusta :x
Ai, mä katoin tosta kuvasta että olis ainakin 2cm pitkä!! 8o
 

Yhteistyössä