Hakutulokset

  1. Minsku82

    Mistä saa ostettua??

    i'coon rattaisiin uudet renkaat tai rungon???
  2. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    rakenneultrassa? eli onko ollu jotain mistä laitettu jatkotutkimuksiin??!! ekas ultras ei ollu mitään... JOs niin mitä?? ja mitä selvis jatkossa...
  3. Minsku82

    no niin äikkä osaajat...

    jos on mies jonka nimi on TOM niin meneekö teksti silloin näin Tomin harrastus on vai Tommenin harrastus on
  4. Minsku82

    Imetyksestä tietäjät!!!

    No niin meille synty noin 17päivää sit vauveli jota olen nyt imettäny siitä lähtien. pulloa olen antanu ehkä noin 8kertaa yhteensä! samaan aikaan mulla alko maha ongelmat kun tyttö synty eli maha ollu löysällä siitä lähtien..?? oon ottanu imodiumia koska neukista ja apteeksita sanottiin että...
  5. Minsku82

    minkä ikäselle....

    voi antaa vettä?? siis näillä helteillä.. meil on 2viikkonen vaaveli ja se hengittää tosi raskaasti ja sen "kuola" on sellast vaahtoa niin annanko vettä sille vai pelkkää tissiä..??
  6. Minsku82

    onko nää nyt niitä supistuksia..??

    mul on koht tunnin tullu 3-8min välein supistuksia jos asteikolla 1-10 on kipu niin sanoisin että 8½ olis.. toka tulos koska herätän esikon ja ukon ja apua nyt on jänskättää??
  7. Minsku82

    kuinka monella on löytyny loppu raskauden verikokeessa

    vasta-aine E ...... hemolyyttinen tauti mahdollinen...... siis että ekas verikokeessa ei ole mitään löytyny..
  8. Minsku82

    haaa mä haluan kans mielipiteitä NIMESTÄ

    elikkäs meidän tyttö on saamas nimekseen NELMA ja veljensä nimi on Nemo mitäs mieltä olet nimestä koko nimi olis Nelma Raili Anneli (toisetnimet tulee suvusta)
  9. Minsku82

    ideat lopussa

    meidän esikko 6,5v on ns kieltäytyny ruuasta.. tilanne on tämä että mä olen raskaana rv39 ja meille tulossa muutto ja syksyllä koulun alku mistä varmasti kaikki johtuu! mutta asiaan! Elikkä esikko on nyt kuukauden ollu ns ruoka kielteinen. Syömisestä tai kun tehdään ruokaa alkaa itku ja...
  10. Minsku82

    samaa näköä..

    http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135266149261.jpeg kumpi on kumpi mikke ja oskari vai toisinpäin??
  11. Minsku82

    onpas hauska kuva :D

    Aijaa.com - 8027110.jpg
  12. Minsku82

    kuvaile

    mulle miltä lapsivesi tuntuu, haisee ja tulee??
  13. Minsku82

    Kyselyä!!!

    elikkäs sellast kysyn kun oon ite nyt rv36+2 ja tänään tehtiin painoarvio ja olis noin 3kg painonen. ja lekuri sano että ei se siitä paljon enää nouse eli olis jotain 3,5kg. no joo kotiin tulin kaivoin esikoisen äp-kortin ja hups heijaa samoil viikolla tehty myös arvio saman painonen mutta kun...
  14. Minsku82

    no ni kysymys???

    Miks ihmees muuten nois tän päivän häissä niil kuninkaallisilla vierailla ollu tiaraa pääsä. Vikin ja D:n häis kyl oli.. samoin norjan häissä??
  15. Minsku82

    tymääkin tyhmempi kysymys

    elikkäs sellast kyselen että tota noin esikon syntymäst on koht 7v ja nyt on toinen tulos ja mietin että onko mitään ns ennakko oireita mistä on ollu ennen kun se h-hetki on päällä. siis jotain oireita, tuntemuksia.. siis muuta kun ne supistukset sit. mut ennen sitä.. sanoinhan että tyhmääkin...
  16. Minsku82

    EEEEEeeiii oo todellista!!

    kuka näitä ketjuja poistelee???
  17. Minsku82

    Lähtisitkö???

    Oon viikolla 29+5 ja nyt on supistanu kuudesta asti.. Puol kasin pintaa soitin polille ja sanoivat että jos ei ala ysin pintaa helpottamaan niin sinne ja että ota yks panadol. otin dolin ja nyt edelleen on tullu supistuksia, ei kylläkään niin kivuliait mutta kyllä tuntuu. eikä enää niin tiuhaa...
  18. Minsku82

    mitäs arvelette?

    löyty tällänen kirja lattia purujen alta että onkohan tällä arvoo vai vaan "aarre" jonka laitan pöytälasin alle ihailtavaks??
  19. Minsku82

    laihduttaminen tai paremminkin kato mitä suuhus laitat. dietti

    oon rv28 ja nyt 2viikkoa oon kattonu mitä laitan suuhun, ei sokeria kahviin ym. ja painoa on nyt lähteny -3kg onko paha??
  20. Minsku82

    tehtiin pojan kans hamahelmii..

    :D kuka arvaa mikä kumma tää on :D

Yhteistyössä