Hakutulokset

  1. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    olette vieneet lasta näytille jos on känrttyinen ja lämpö alkanut nousta? nyt pojalla oli 37,7 lämpöä ja mä oon ihan hysteerinen kun on tosi ranttuna :snotty: ollut nyt 3 päivää tosi itkeväinen=/
  2. B

    Onko 50 vaatetta liikaa vaatepakettiin vai kannattaako ripotella?

    jos laittaa koossa 110-128cm vaatteita missä on housuja verkkareista farkkuihin,hameita,paitoja,tpaitoja,muutamat kengät ja välikausihaalari,tosin mietin kannattaako välikausihaalaria laittaa samaan?
  3. B

    Mitä maksaisit liukumäestä?

    Sellaisesta "muovisesta" minkä saa liitettyä vesiverkkoon jos on uutena maksanut 60€ niin onko joku 10€ siitä liikaa?
  4. B

    Tän paikan neuvola on kyllä hanurista..

    ei saa aikoja kun ei ole antaa ja minusta tuota pojan painoa ja muuta pitäisi seurata kun on syntynyt kuitenkin ennenaikojaan ja muutenkin nyt ollut jotenkin kärttyisä =/
  5. B

    MISSÄ hyvä lahjoitetaan linkki mitä kautta saa tavarat pois(toivoa)

    Ei mene tuon kirppiksen kautta eikä markkinan tulee hoppu saada nuo pois ei kirppiksen,ilmoitustaulun tai markkinan kautta ole mennyt ainakaan. helpoiten noi pyörät olis saanut hakemalla mutta jos sais netin jotain muuta kautta ne meneen.
  6. B

    Siis mikä noissa jonathanin välikausihaalareissa maksaa?

    Olin laittamassa 1euroalla pois tuota niin kaveri että sitä voi siihen hintaan ne on kalliita.. siis mikä noissa maksaa muka:O tuo on minusta ihan perus välikausihaalarin näköinenkin
  7. B

    Meneekö teidän lapsilta tililtä palvelumaksut?

    siis ihmettelen miten tuolta 9 vuotiaalta menee se 3,5euroa. Hänelle tulee rahaa sinne ja käy nostamassa silloin tällöin käyttörahaa,tiliotetta ei tule..ihmettelen vain eikös se ollut joskus ilmaista pitää lapsella tiliä,onko se muuttunut jotenkin? niin osuuspankista kyse..
  8. B

    haha,salatuissa tuo isabella ja sebastiani

    vierekkäisissä hytteissäxD mitähän tossa sarjassa mahtaa vielä oikein tapahtua noi käänteet menee kyllä jo:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
  9. B

    Uskaltaisiko muumimuki vihreän pikkumyyn viedä kirpparille myyntiin?

    Kuinkahan helposti niistä saa ne hälyttimet irti? yksi vihreä arabian tuotannosta poistunut kuppi pikkumyy ja sitten talviyö mitkä ajattelin et veisin sinne 30euron hinnalla,mutta nyt tossa ku hinnoittelin jäin miettiin onko kannattavaa: / noita hälyttimiä koskaan aikaisemin tarvinut niin...
  10. B

    Minkälainen on limatulppa?

    tyhmä kysymys mutta onko se jotenkin "vihertävää"? Joo on mulla kysymykset,kaveri soitti että vessassa jotain limaa pyyhkinyt useaan otteeseen ja sattuu selkään että onko se nyt lima tulppaa:laugh::laugh: mulla koskaan ole kiinnittänyt huomiota mihinkään tulppiin niin minä osaa taas sanoa...
  11. B

    Tuleeko 22 lasten kirjalle liikaa hintaa jos

    ne pistää samaan pakettiin ja postit on jo varmaan 13euron sillä painaa kuin synti+sitten 10euroa kirjoista. ostaisitko vai jättäisitkö ostamatta netin kautta? mietin vienkö kirpparille vai tonne kirppis osaan.
  12. B

    Saako kolmipyörän meneen postissa 15eurolla?

    matkahuolto ottaa vissiin heti sen 30erkkiä mutta meniskö tuollainen 15 euroon postin kautta onko kukaan lähettänyt?
  13. B

    Kolmipyörä

    eipä tänne pitänyt tulla vaan tonne kirppis
  14. B

    Kaverin alapää haisee..

    ja siitä kysymys nyt sitten kun ollaan pähkäilty mistä voisi johtua,raskausviikot hänellä on 39 tänään,mietittiin mikä voi tehdä alapään haisemista? pesee yms hyvin ja limaa tulee niin voiko olla jotain limatulppa juttua? mulla ei koskaan missään raskaudessa ole mitään limatulppajuttuja tullu...
  15. B

    Onko tämä barbaperhe tunika?

    vai siis miksikä niitä nyt oikein sanotaan:laugh: voiko ton laittaa barbaperhe nimellä? Aijaa.com - 7920884.jpg
  16. B

    tuota naapurin juopottelevaa raskaana olevaa kyttäsin tuossa

    ja oli pakko kehaista häntä,yritys muuttaa elämänsuunta toivon että pitää tuon suunnan eikä palaisi entiseen juttuunsa enää:| katkesi varmaan kamelilta selkä kun tuo muutos tapahtui sillon kun poliisit soitin sen viimeisimän riidan päätteeksi mikä kuului meille tuolta toisesta rivarista...
  17. B

    hinnoittelu apua carena yhdistelmä vaunuihin help!

    nyt help onko kuvan vaunuista teistä 70e aivan liikaa? mukana on jalkasuoja,sadesuoja,hoitolaukku,sitten carenan lämpömakuupussi vai miksi sitä koppa osaa sanotaan. siistit ei tahroja,rikki tai mitään mistään. Aijaa.com - 7890067.jpg
  18. B

    Eikö lapsiveden vähyyttä noteerata mitenkään?

    Mua niin vaivannut koko yön tuo asia.kaverilla on viikot nyt 37 jotain. sillä oli edellis viikolla todettu lapsivesi vähentyneen,oli ostastolla muista syistä ja pääsi kotiin. oli kysellyt miksi lapsivesi oli vähissä ja onko haittaa,hoitaja oli sanonut että joillain se vaan vähenee.. siis onko...
  19. B

    Kuinka monelle tulee seiska tai ostatte sen?

    tänää huomasin ton yhden otsikon netissä ja lukaisin että arto tungettu samaan mestaan johannan kanssa.. ei kiesus,lehdillä ei ole mitään rajaa..otsikot revitään vaikka millä hinnalla.. voin vaikka epäillä et kohta uutisoidaan "arto tinttaili taas johannaa" kui moni teistä sponssaa tuota...
  20. B

    Plaah tarvis jaksaa kirppis vaatteet hinnoitella...

    hitto ku olis joku kopiokone ni sais vaan saman hinnan lätkäistä tarvis kirjoittaa:laugh: Tavaraa puolikomeroa mitkä pitäis saada pois jonkun virtapiikin tarvis nyt persuuksiin!!! Pitää vain toivoa ettei ole turha raahaus reissu et noi menis ja sais noilla kymmenensentin yms hinnoilla pöydän...

Yhteistyössä