Hakutulokset

  1. Mahdotontako

    Halvin digitaalinen ovulaatiotestipaketti

    Pientä infoa: Tilasin täältä clearbluen digitaalisen ovistestipaketin: Här hittar du sjukvårdsprodukter, blodtrycksmätare, stegräknare, första hjälpen och pulsklocka Hinnaksi tuli vain 26,10, eli aika halpa;=)
  2. Mahdotontako

    Digitaalinen ovistesti

    Kuinka vahvana viiva näkyy tikussa kun ovishymynaama ilmestyy ruutuun? Olen tikuttanut kp 6 alkaen ja koko ajan vahvistuu, mutta ei vielä hymynaamaa..... Olisiko jollain mahdollisesti kuvaa silloin otetusta tikusta, kun hymynaama ilmestynyt?..olisi mukava katsoa näyttääkö tikku jo miltein...
  3. Mahdotontako

    Näyttääkö ovistesti raskautta?

    Haluaisiko joku samassa vaiheessa oleva kokeilla..näyttääkö ovistesti millaista viivaa?? Eli minulla kp 25/29-30 Eli kokeilen huomenaamulla kunnon pissasta uudelleen;=) http://www.peeonastick.com/opkhpt.html
  4. Mahdotontako

    Plussaa testissä?

    Minä dpo:na raskaustesti näyttänyt plussaa, milloin olette alkaneet tikuttamisen?? Mahdotontako :heart:
  5. Mahdotontako

    Plussaa testissä?

    Minä dpo:na raskaustesti näyttänyt plussaa, milloin olette alkaneet tikuttamisen?? Mahdotontako :heart:
  6. Mahdotontako

    Ovis nyt vai tulossa?

    Onko tämä jo ovisplussa, vai vasta tulossa? :D
  7. Mahdotontako

    Lugesteronoireet/raskausoireet

    Täällä siis kp 20/28 Kysyisin millaisia oireita Lugesteron on aiheuttanut teillä? Onko eroa oireisiin, joita raskaus aiheuttanut? Kiva, jos joku viitsisi vastailla, kiitos jo etukäteen! :flower: :flower: Mahdotontako

Yhteistyössä