Digitaalinen ovistesti

Kuinka vahvana viiva näkyy tikussa kun ovishymynaama ilmestyy ruutuun?

Olen tikuttanut kp 6 alkaen ja koko ajan vahvistuu, mutta ei vielä hymynaamaa.....

Olisiko jollain mahdollisesti kuvaa silloin otetusta tikusta, kun hymynaama ilmestynyt?..olisi mukava katsoa näyttääkö tikku jo miltein samalle kuin minun aamulla tekemäni.. B)

Ovista odotellessa siis

;Mahdotontako :D
 
Mä olen tikuttanut yli 10 liuskaa digillä tässä kierrossa, enkä ole hymynaamaa saanut. Välillä on aika tummiakin viivoja, muttei yhtä tummia kuitenkaan. En siis osaa vastata kysymykseesi, mutta tämä kiinnostaisi muakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahdotontako:
Tänä aamuna kp 12 ja melkein tasavahvat viivat, mutta toinen viiva vähän vaaleampi kuin toinen, joten, jos olisi tikkuja ovista varmaan hymynaamoin huomenna näyttäisi, no täytyy varoiksi sitten :heart: + :heart:
Olisko sulla ollut kuvaa tästä testistä? Ihan mielenkiinnosta haluaisin katsella :)
 
Hei,
mulla on tallessa tuoreena otettuja kuvia CB:n viivoista, tosin kännykameralla että näkyy sen minkä näkyy. (Näyttö tosin se vanha "sarvi" mut samat tikut.) En oo ennen laittanut kuvia että katsotaan kuin akan käy...



Tämä miinus (=ei hymyä , ei sarvea)



Ja tämä plussa (Hymyää ja sarvi täysi!)

Tää on mahtava testi, henk.koht. en luota tulkintaani normitesteissä. Huomenna olis tarkoitus aloittaa David-testeillä testaileen mut katsotaan tarviiko taas digillä "varmistaa tulkintani." Plussapuhureita ovis-testeihin phuuuuh! Ja sitten 2 viikon päästä niihin r-testeihin..
 
Kiitos hepsuli, eli tänään minulla sitten olisi se hymiö siinä ollut, koska viivat eilen vähän vahvemmat kuin ylimmässä ja ei hymiötä...joten plussaa varmaan olisi ollut tänään :D

Voin laittaa myöhemmin kuvan, mutta se ei ole tuore kuva, vaan jälkikäteen jos sen otan myöhemmin;=)
 

Yhteistyössä