Hakutulokset

  1. N

    Muita, jotka ostaa lähes pelkästään ale lihoja?

    Mulla on sellainen henkinen lukko, että en pysty ostamaan lihoja täyteen hintaan. Joskus, jos on pakko, ostan esim. paisti-tai kevytjauhelihaa ihan tavallisesta tarjouksesta (esim. 1,99€/pkt tai 2pkt 4,50€), mutta normaalisti ostan vain -50% lapulla. Just tänään katsoin, että oli joku...
  2. N

    Pistin ukon laidutus"kuurille"

    Oonko vähän kamala akka :laugh: Sanoin, että 5kg pois, niin sitten kelpaa. Ja kaikista parasta on se, että mies totteli :o Innoissaan on tosin ollut nyt itsekin puntarilla, kun se näyttääkin pienempiä lukemia... Joo, no tässä on taustalla se, että yritän houkutella miestäkin vähän...
  3. N

    Kävikö paljon trulleja?

    Meillä on käynyt yllättävän paljon, sekä tyttöjä että poikia. Omat lapset kävi jo aamupäivästä ja nyt on melkein karkitkin jo syöty.
  4. N

    Hyvä marinadi kanalle?

    Mulla odottais jääkaapissa broilerin maustamattomat rintaleikkeet, makua siis tarvittais. Olisko kenelläkään antaa hyvää marinadin ohjetta?
  5. N

    Paljonko teidän keittiöremppa maksoi?

    Laitettiinko kaikki uusiksi vai vaihdettiinko vain ovet ja työtasot? Entä koneet? Iso vai pieni keittiö? Olisi kiva kuulla, missä hintahaarukoissa muiden remontit on pyörineet!
  6. N

    Gram-kodinkoneet?

    Onko kokemuksia kenelläkään ko. merkistä? Myyjä kehui laadukkaaksi, ei kuulemma ole vain Suomessa vielä "iskenyt läpi". Mutta uskoakko tuota? Tiskikone vaikutti ainakin ihan ok:lta, korit oli metalliset, hyvät säädöt ja hiljainenkin pitäisi olla. Muista on paha sanoa mitään ennen...
  7. N

    Paras jauhelihakeittosi? Resepti jakoon!

    Huomenna ajattelin laittaa jauhelihakeittoa, mutta minkälaista? Jotain uutta tekis mieli kokeilla. Oma pää lyö yllättäen tyhjää.
  8. N

    Korkeakiiltoiset keittiönkaapit, vetimistä asiaa....

    Keittiöremppa suunnitteilla ja kaappien ovet tulee korkeakiiltoista valkoista, ihan sileää ja ihanan yksinkertaista. Mutta vetimiä sitten tässä olen miettinyt, että en ihan sitä samaa haluaisi, mitä kaikilla muilla on... Eli näitähän näkyy paljon...
  9. N

    Keittiön seinien väri? Kaapit valkoiset, lattia pähkinä.

    Välitilan laatoitus on myös valkoista, työtasot ja valolistat pähkinää. Seinien sopiva väritys ihan hakusassa.
  10. N

    Ylikypsäksi paistettavan kinkun lämpötila? APUA!

    Eli meillä tykätään ylikypsästä kinkusta, sellaisesta, joka saa lähes murentua leikattaessa. Mutta aina ennen joulu meillä on sama ongelma, eli milloin se kinkku on sitten tarpeeksi kypsä? Se perinteinen 75 astetta ei siis riitä mihinkään.
  11. N

    Mitäs joulupuuhia olette tehneet jo?

    Mitä on suunnitteilla? Minulla on kodin koristelu käynnissä. Eilen sain taiteiltua kranssin oveen ja laitoin muutamia muita joulujuttuja esille. Tänään taidan lähteä metsään hakemaan lisää rekvisiittaa. Joulutähdet on ikkunoissa, tänään laitan verhot. Kortit on melkein valmiit, täytyy...
  12. N

    Paljonko itsetekemäsi joulukortit maksoivat/maksavat?

    Tein tänään 30 joulukorttia ja tarvikkeisiin meni 23,50?, sisältää myös kuoret. Eli hintaa tuli yhdelle kortille vajaa 0,80?. Etukäteen ajattelin, että tulisi paljon kalliimmaksi tehdä itse, mutta ei tuo nyt niin paha hinta ollutkaan =) Ja kaiken lisäksi olen oikein tyytyväinen luomuksiini.
  13. N

    Monenko kilon joulukinkku 7 aikuiselle ja 4 lapselle?

    Siinäpä se. Jämiä ei tarvis jäädä kovin paljoa. Minkäkokoisia kinkkuja te ostatte?
  14. N

    Joulukorttiin runo

    Täällä oli joku päivä hyvä ketju aiheesta, monta kivaa runoa. Auttakaa hädäss, miten löydän sen ketjun?!
  15. N

    Huomauttasinko miehelle? Vai enkö?

    Meillä ei ole juurikaan ylimääräistä rahaa, mutta yritämme kuitenkin joka kuukausi säästää mahdollisuuksien mukaan puskurirahaa ja muutenkin isompiin hankintoihin. Tässä kuussa emme ole saaneet yhtään säästöön. Tuossa juuri ihmetellen selasin tiliotetta ja huomasin miehen mällänneen yli 200...
  16. N

    Minkälaiset ulkovalot meinaat tänä vuonna laittaa?

    Meinaatko mennä viimevuotisilla valoilla, vai keksitkö jotain uutta? Mikä ois kiva ja tyylikäs juttu? Olisko vähän teennäistä laittaa sellainen tekopuksipuupallo led-valoilla ruukkuun rappusille?
  17. N

    Teidän jouluvärit tänä vuonna?

    Kun täällä on muitankin joulufiilistelijöitä viime päivinä näkynyt, niin aloitetaanpa uusi jouluaihe :xmas: Eli mitkä on teidän kodissa tänä vuonna jouluvärit? Meillä on tähän asti menty perinteisellä punainen-vihreä-harmaa ja ripaus kultaa-linjalla, mutta nyt ajattelin jotain ihan muuta...

Yhteistyössä