Muita, jotka ostaa lähes pelkästään ale lihoja?

Mulla on sellainen henkinen lukko, että en pysty ostamaan lihoja täyteen hintaan. Joskus, jos on pakko, ostan esim. paisti-tai kevytjauhelihaa ihan tavallisesta tarjouksesta (esim. 1,99€/pkt tai 2pkt 4,50€), mutta normaalisti ostan vain -50% lapulla. Just tänään katsoin, että oli joku paistijauhelihakin normaaliin hintaan 3,49€. Ja kevytjauheliha 2,95€. En ikinä pystyisi lastaamaan jauhelihaa sellaisella hinnalla kärryyn!

Naudanlihaa en ole varmaan ikinä ostanut kuin -50% laputettuna. Possua voin ostaa tarjouksesta esim. ulkofilettä 4,95€ kilohintaan, mutta sitäkin mieluusti -50%. Samoin valmiiksi pilkotut karjalanpaistilihat, tarjouksesta ehkä pari kertaa vuodessa, muuten punaisella lapulla. Jne.

Ja ei, kyse ei ole sinänsä rahasta... Kyllä meillä olisi varaa ostaa täyteen hintaan, mutta kun mä tiedän, että VOI saada halvemmalla (ja todellakin puolet halvemmalla), niin en vain kykene täyttä hintaa maksamaan. Ja itse asiassa laitan miehen kauppaan silloin, kun meidän pitää saada jotain tiettyä lihaa (esim. vieraita varten suunniteltu menu), kun mun sydän itkisi verta siitä täyden hinnan maksamisesta.

Onko muita samanlaisia, vai olenko ongelmani kanssa ihan yksin?!
 
Viimeksi muokattu:
Mie ostan sekä ale että normaalihintaan lihoja,riippuu mitä ja minkä valmistajan lihaa on tarjouksessa.Kyllä mie oon naudan lihaakin ostanut normaalihintaan jos ei ole tarjouksessa ollut.
 
"Henna"
[QUOTE="Henna";23338480]Ostasin vaikka heti, mutta täällä meilläpäin ei ole yleensä ole ikinä mitään ale lihoja.......[/QUOTE]


Anteeksi! Sanat sekaisin tai sekaisin sanat....... =)
Olen nukkunut 4h viiem yönä ja yhtään ei väsytä???!!!!
 
dfdf
Olen ostanut jo 20 vuotta vain tarjouslihaa ja lohta. Pakastimeen aina suuremman erän, jolloin niistä ei ole koskaan pulaa. On säästynyt tuhansia euroa.

Ei minullakaan olisi mitään pakkoa pihistellä.
 
"minni"
Meiän lähikaupoissa on hirmu vähän "laputettuja" lihoja, mutta viikon ruokalistan teen tarjousten perusteella ja ostan lihaa aina sen verran, että saan pakastimeenkin. Mitään järkeä ostaa normaalihintaisena, jos kerta halvemmallakin pääsee.
 
[QUOTE="minni";23339881] Mitään järkeä ostaa normaalihintaisena, jos kerta halvemmallakin pääsee.[/QUOTE]

Minä taas en keksi montaa asiaa mihin olisi järkevämpää laittaa rahaa kuin hyvälaatuinen ruoka. Siis olettaen että sitä rahaa on,niinkuin tässä ketjussa olleilla on ollut.
 
tätä
En mäkään yleensä ostaa mitään mitä on mahdollista saada halvemmalla, aina ei ole vaihtoehtoja ja aina ei jaksa välittää, mutta näin periaatteessa. Turha kulutuskin jää kun miettii mihin rahansa lykkää.
 

Yhteistyössä