Hakutulokset

  1. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    WP, isot, isot onnittelut rinsessan johdosta! :flower::heart: Tsempitykset Jaahas, silti. ;) Todennäköisyys siihen, että kaikki menee hyvin on kuitenkin huomattavan suuri. Itse edustan myös neuroottisen pelkuristressaajan arkkityyppiä. Ja silti kaikki meni taas hyvin. Pidän peukkuja, että...
  2. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan mahamammat! Hauska lukea teidän turinoita. Varsinkin pitkään samoilla palstoilla pyörineiden kuulumisethan on pakko tietää. Lieneeköhän WP lähtenyt jo synnyttämään? Sen verran kuumilta rouvan viimeisimmät päivitykset mielestäni kuulosti. Gabi, mullakaan ei varsinaisesti ollut...
  3. D

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Heissan huhtikuisten pino! Suloinen pieni poika tuli maailmaan viime keskiviikkona 6.3. mitoilla 3100g ja 48 cm. Viikot oli 35+6. Eli herra oli ennenaikainen ja aikamoinen ylläri. Aikaisemmat vauvani kun ovat aina olleet täysiaikaisia. Saavuimme synnärille klo 7.00 ja poika oli maailmassa...
  4. D

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Heissan kuumeilijat! Minäkin kuumeilin aikoinani piiitkään tässä pinossa ja saamani tuki oli ihanaa. Erityispeukut kaikille pitkään tahkonneille ja tutuille. Onnittelut plussanneille! Syystuuli, sulla on nyt jännät ajat. Olen hengessä mukana. :heart: Minulle syntyi suloinen pieni poika...
  5. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan Jaahas ja kaikki muutkin! Eli suloinen pieni poika tuli viime keskiviikkona 6.3. mitoilla 3100g ja 48 cm. Viikot oli 35+6. Eli herra oli ennenaikainen ja aikamoinen ylläri. Aikaisemmat vauvani kun ovat aina olleet täysiaikaisia. Menin siis viime viikon tiistaina omituisine...
  6. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan naiset! Onnittelut kaikille tasapuolisesti sekä tyttö- että poikalupauksista! :flower: Minäkin sitä tyttöä niin kovin toivoin, mutta poikanenhan sieltä on tulossa. Eipä sillä, että asiaa vosin valittaa, koska minullahan on jo kaksi tyttölasta ennestäänkin. Olen käynyt säännöllisesti...
  7. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Helou taas ja erityisheilutukset Mustikkasuulle, Pippirihännälle ja WP:lle! Kohta on taas viiko vilahtanut. Kaikki on mennyt oikein hyvin. Toki raskaanaoleminen on mulle aina ollut raskas juttu. Painonnousu on aina niin heviä, että jotenkin en meinaa sitä jaksaa. Nyt kiloja on tullut vajaa...
  8. D

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan! Maihtuisko tänne vielä mukaan yksi tosi isomahainen tyyppi? Eli Dominique....36....4.4.....4.lapsi...Tays Kuumeilin aikoinaan pitkään iki-ihanassa +35-porukassa, ja täällä näyttää olevan tuttuja naamoja. Olen odotuspuolella ollut huhtikuisissa, mutta siellä on niin tolkuttomasti...
  9. D

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Hei kaikille! Erityisonnittelut sinulle Kaktus! :heart::heart::heart: Tarrasukkia ja kaikkea hyvää! Aivan mahtava lukea aina uutisia pitkään tahkonneiden onnistumisista, kun niin itsekin tietää, miltä se tuntuu. Tuliko plussasi lopulta luomuna vai menittekö siis inssiin? Onnittelut...
  10. D

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Heissan! Painosta. Taidan vetää tässä porukassa nyt pohjat tässä painoasiassa. Painoa on tullut nyt jo huikeat 10 kiloa! Ja turvotuksen piikkiin en kauheasti viitsi laittaa eli kyllä siinä on aika lujasti ehtaa läskiä. Mulla on ruukannu tulla raskauksissa painoa aina sellaiset 15-20 kiloa...
  11. D

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Heissan pitkästä aikaa! Onnittelut kaikille mukavista ultrakuulumisista! Myös minä oli viime perjantaina ultrailtavana vikkojen ollessa 21+1. Kaikki näytti olevan kunnossa. Painoa pojanpallerolla oli 439 grammaa ja koko olisi vastannut 21+3. Eli mun poikaolo tosiaan oli totta! :heart...
  12. D

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Napppi osanottoni. :hug: Kyllpäs täällä vain tuppaa olemaan paljon surullisia uutisia. Vaikutat kuitenkin rauhalliselta ja optimistiselta, mikä on hienoa! Pidän myös peukkuja, että uusi tärppi kävisi mahdollisimman pian.
  13. D

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Pahoitteluni myös minulta Jessix. :hug: Valitettavasti tiedän myös omista kokemuksista, miltä myöhäiset keskenmenot tuntuvat. Jaksamisia.
  14. D

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Hei taas! Töissä tuppaa olemaan niin kiireistä, että en ehdi kirjoitella ja illat on niin intensiivisiä, että enpä juuri koneen avaamisest haaveile. Mut ensiksi tsempityksiä huolestuneelle Amantelle. Muutama viikko vielä ja selvät liikkeet alkavat tuntua ja huolet helpottavat. Olen itse...
  15. D

    Raskaana olevien influenssarokotukset

    Otan. Perustelut: "Rokottamalla odottavat äidit ja lähipiiri suojataan myös syntymätöntä lasta. Äidin rokottaminen estää jopa puolet pienten vauvojen influenssatartunnoista. Ne ovat vakavia ja vaativat toisinaan sairaalahoitoa. Raskaus aiheuttaa immuunipuolustuksessa muutoksia, jotka...
  16. D

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Helou pitkästä aikaa! Töissä on ollut aivan kamala kiire ja niin myös yksityiselämässä, joten tänne kirjailu on jäänyt vähälle. Pahoittelu aluksi kaikille suru-uutisen kohdanneille. :hug: Tsemppiä myös Toiveelle, verinen vuoto säikäyttää aina. Onneksi sinulla kaikki oli hyvin...
  17. D

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Onnittelut Halaus hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Minäkin kävin eilen ultrassa. Sen mukaan viikot on tänään 12+5 eli päivää pidemmällä kuin omat laskuni ja viikkoa pidemmällä kuin menkoista laskien. Virallinen la:ni on nyt siis 4.4., mutta sitä ei tarvitse korjata etusivulle, koska siinä...
  18. D

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Scarleth ja Kaktus aivan mahtavan paljon onnitteluja! :hug::heart::flower: Kaikkea hyvää ja nauttikaa nyt niin palon kun sielu sietää. Tiedän, että se on välillä vaikeaa, jos ja kun on isoja ja pieniä pettymyksiä plakkarissa. Mutta onnea! Terkut myös Ronjalle, joka vilahti kertomassa...
  19. D

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Alanna ja Nelly, osanottoni ja voimia surulliseen tilanteeseen. :hug: Tuntuu vaikealta sanoa mitään lohduttavaa, vaikka itsellänikin on km:ja takana. Juuri tuo paha keskenmenopelko sai mulla eilen aikaan sen, ett varasin neuvolan th:lle pika-ajan sydänäänten kuunteluun. Mulla on aivan...
  20. D

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Helou sistöös! Kylläpäs Muksuttaren oireet kuulosti tutuilta: mielipuolinen nälkä koko ajan, paha tuuli ja etova olo. Nyt olen todenteolla joutunut rajoittamaan tuota yltiöpäistä syömistä. Vaaka kun näytti ekassa neuvolassa sen verran hurjia lukemia. Oikeastaan mulla on nyt parempi olokin...

Yhteistyössä