Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Huomenta kaikille!!

Täälläkin meinas tänään ekaa kertaa pitkiin aikoihin nousta aamupalat takas kurkkuun. Ajattelin fiksuna, että alan syömään kaurapuuroa aamupalaks, josko se vaikka pitäis vähän pidempää nälkää. Noh, ensinäkin sain puoliväkisin kiskoa sen puoli lautasellista ja sen jälkeen tuli niiiiin huono olo, että ei uskaltanut edes yskäistä, ettei tule ylös. Croisant sitten onneksi tasoitti olon takaisin suht hyväksi.. Mutta puuro ei siis ilmeisesti sovellu meikäläisen aamupalavalikoimaan:(

maanantainen np-ultra lähestyy (ehkä vähän liiankin) nopeasti ja pakokauhu alkaa kohta olemaan sen mukainen. Tää on kyllä ihan hullua, kun noista kahdesta ekasta ei todellakaan oo näihin mittasuhteisiin menny tää hermoilu. jotenkin mä oon vaan sata varma, ettei tuola oo kaikki kunnossa :-/

Onneksi tänään on perjantai ja saa ehkä pariksi päiväksi muuta ajateltavaa..

Tervetuloa Nitta:flower:

-Nelly ja ei enää niin salainen salarakas 11+3-
 
Huh huh, onpa ollut aamu! Ei tämä pahoinvointi tunnu laantuvan, päinvastoin :(

Miima, hienoa, että kaveri auttaa, saa sitten mielenrauhan :)

Karen10 koita saada nyt levättyä kunnolla, kyllä ne työt tulee joko hoidettua tai sitten odottavat sua ihan just niin kauan kun olet poissa :) (Terv. toinen jästipää, joka on töissä, vaikka koko kroppa huutaa kotiin lepäämään ja oksentamaan...) Noh, jos mäkin sitten ensi viikolla otan vähän saikkua, jollei tämä olo tästä ala muuttua, mutta kun täällä töissä nyt tosiaan on sitä sun tätä, mitä pitää tehdä JUST MUN!!! :D


Hei, huomenna poksuu!
Sipulisankari & Narsku 8+6
 
Tulin poksumaan :)

Voi miten surullisia juttuja jotkut ovat kohdanneet :'( Voimia kovasti.

Onnea myös ihanista uutisista :heart:

Kaikille työssä kävijöille puhtia, ja jääkää ihmeessä lepolomalle ajoissa, jos vointi antaa sen suuntaisia merkkejä.
Minulla on vielä pari kuukautta äitiyslomaa, sitten jatkan hoitovapaalla.

Eka neuvolakäynti on ensi tiistaina, sitä en meinaisi millään malttaa odottaa, enkä varsinkaan ultraa.
Toivon kyllä, että saisi sitten mahdollisimman pian sen np-ultra-ajan.
Jotenkin on niin hassu tunne, että raskaus saattaisi olla pidemmälläkin.
Tai sitten mahassa on viitoset, kun on niin iso :snotty:

Eilen oli esikoisen neuvolalääkäri. Siellä kävi ilmi, että kuukautiset voi tulla vaikka koko raskausajan. Oli mulle uusi tieto, että tosiaan koko raskausajan voi tulla.

Mä ramppaan yölläkin pissalla noin 1½ tunnin välein. Esikoinen kyllä antaisi nukkua, mutta sitten vaan itse herää tohon veskihätään ja janoon...ja taas veskihätään ja janoon...
Nenä on herkkä kaikille tuoksuille ja hajuille.

Onnellisia ultrakokemuksia kaikille! :)

Viljavainio ja pikkumuru 9+0 *poks* (korjaan ultran jälkeen viikot, jos muuttuvat)
 
Sydänäänistä, meillä neuvolatäti sanoi puhelimessa et täälläpäin niitä sydänääniä yritetään kuunnella VASTA viikolla 15, että sitä ennen ei välttämättä saada kuuluviin. Täällä on varmaan jotkut niin antiikinaikaset vehkeet kun noin pitkälle pitää odottaa. Eli turha varmaan hermoilla jos ei niitä kovin aikasin kuule, riippuu kai tosi paljon noista neuvolan vermeistäkin.

Meillä eka neuvola vasta viikolla 9+2 eli sinne on vielä ikuisuus! Ajattelin ottaa miehen mukaan, vaikkakin se on varmaan tylsää löpinää, mutta siinäkin mielessä että asia alkais paremmin konkretisoitumaan myös miehelle, että me todella odotetaan vauvaa =)

Täällä on etovaa oloa aina syömisten välissä mutta ei lähellekkään oo tarvinnu oksentaa. Toisaalta huolestuttaa että eikös mun pitäis ravata oksulla kokoajan jotta kaikki olisi v-a-r-m-a-s-t-i hyvin, mutta taas toisaalta yritän ajatella, että etova olo riittää todisteeksi masuelämästä mutta päästää mut vähemmällä ;) On tää raskaana olevan naisen mieli kyllä omituinen!

Ja kyllä, vituttaa!Ei just nyt,mut sillon ku vituttaa ni vituttaa kaikki ja kovasti.Saman päivän sisällä mieliala voi vaihdella onnellisen iloisesta hyvin vittumaiseen akkaan, joka ois ainakin omassa mielessään niin valmis haistattamaan miehelle paskat...vaikkakaan hän ei olis välttämättä tehnyt mitään mistä varsinaisesti moittia :kieh:

Ja se ruoka...mielessä IHAN KOKOAJAN.Ja arvatkaa, tää on varmaan elämäni viimeinen virhe mutta mulla on aivan tajuton himo mennä mässäilemään pitsaraxiin,rasvaista! pitsaa ja makeaa! pehmistä niiiiiiiiiin paljon kuin jaksan.Voi autuus.Tänään mennään, ja jos ei musta enää kuulu ni oon kuollu sen ahmimisen jälkeen johonkin a)suolisto halkeamaan b) oksennus on juuttunut kurkkuun c)verisuonet ovat tukkiutuneet rasvasta.

P.s en uskalla mennä enää vaa'alle ;) (enkä varsinkaan ton raxi setin jälkeen,jos hengissä selviän)

T: Muksutar & Pulla 7+4
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna-77
Helou sistöös!

Kylläpäs Muksuttaren oireet kuulosti tutuilta: mielipuolinen nälkä koko ajan, paha tuuli ja etova olo.
Nyt olen todenteolla joutunut rajoittamaan tuota yltiöpäistä syömistä. Vaaka kun näytti ekassa neuvolassa sen verran hurjia lukemia. Oikeastaan mulla on nyt parempi olokin, ja turvotuskin on helpottanut, kun ei vedä itseään ähkyyn tunnin välein.

Sydänääniä meidän neuvolassa kuunnellaan viikolta 10+.

Meidän äiti ihmetteli, mitkä olisivat sopivia vitamiinipilsuja, koska nieleminen on hankalaa. Suosittelisin sulle imeskeltävi, purtavia tai juotavia vitamiineja. Niitä löytyy apteekeista pilvin pimein.

Ja ihanaksi lopuksi poksautus:

Domi + Kyytipoika 10+0
 
Tekstiä tulee niin vauhdilla etten millään pysy perässä=).
Tsemppiä kaikille jotka kärsivät pahoinvoinnista tai muuten ovat huonovointisia/tuulisia. Ja ihania uutisia on moni tainnut taas saada, onnea kaikille:heart:.

(.). Täällä olo on astetta huonompi, nyt se pahoinvointi sitten alkaa.. Tänään alkanut ruskea tuhru hiukan mietityttää..

Hyvää viikonloppua kaikille!:wave:

unikettu:heart:7+3
 
Ei unikettu toinna pieniä tuhruja vielä miettiä, vaikka tottakai se mietityttää, mut niin kauan kun on kivutonta meininkiä niin ei huolta! Itellä tuli kolmena päivänä, kirkasta ja tuhrua niin ultrassa selvisi että hematooma vain.

Öyh... kävin kulmakonditorion kautta...ja ja ostin sieltä kaksi leivosta, tietty toinen miehelle ja toinen itselle... kas kummaa, lusikoin ne MOLEMMAT ennennäkemättömällä vauhdilla suihin..uups, onneks en kerennyt mainostaa miehelle..:whistle:

Toive ja 7+3
 
Eka neuvola takana. Sain ultran keskiviikolle, jotta varmistetaan missä mennään. Näköjään neuvolassa eivät huomioi laskuissaan, kun kerroin ovisplussasta. Väkisin vaan lasketaan edellisistä menkoista, vaikka kierrot olleet mitä sattuu, jopa yli 60 päivää. Keskiviikkona olisi omien laskujen mukaan 7+3. Toivottavasti syke näkyy heidän laitteillaan ja kaveri on oikeassa paikassa. Jännitän ultraa, mutta kovasti kuitenkin odotan. Tehdän varmaan tuossa vaiheessa alakautta?

Toiveena kauniina Vai, että kaksi leivosta :D Kuulostaa herkulliselle.

Täällä myös armoton nälkä melkein koko ajan. Voisin syödä koko ajan. Oikein muita oireita ei ole edelleenkään. Olen kyllä lukenut, että usein alkavat 7 viikolta eteenpäin, joten niitä odotellessa :)

Olisi kiva kuulla milloin teillä pidemmällä olevilla alkoi oireilut kunnolla? Ja onko lähes oireettomia joukossa?

Tatja+hippunen 6+5
 
Kiitos Toiveena kauniina! Kyllä mä uskon että vaaratonta ja sitten taas toisaalta kun ei ole aikasemmissa raskauksissa ollut mitään vuotoja. Kipuja ei ole ollut, ainakaan mitään poikkeavaa aikaisempiin ja raskausoireetkin tuntuu vahvistuvan.
Hauska tuo leivosjuttu:LOL:. Mulla ei makea mene alas.
 
Hyviä ultra uutisia täällä, yksi pieni sydän löi vimmatusti :heart: Viikot vastasi 7+0 lasketuksi ajaksi saatiin 26.4. Ihanaa, kyllä helpotti että kaikki näytti olevan kunnossa.
Taidettiin jäädä vaan kiinni, kun täällä tuo alkuraskauden ultra tehdään terveyskeskuksessa ja tietysti ultrahuoneen oven edessä istui miehen kummitädin mies. No pitää kuunnella alkaako juorut kiertämään..

Tatja, meillä ultra tehtiin ihan mahan päältä ja viikkoja siis 7+0

House
 
Ompu ja USL isot halaukset teille ja voimia kamalasti :hug: :hug: Niin surullisia nämä uutiset..

Hyvistä ultrakuulumisista onnea :heart:

Oireita täällä riittää.. Alussahan mua mietitytti, kun ei juuri mitään erikoista oiretta ollut, mutta nyt on muutaman viikon kyllä ollut. Pahoinvointia/etovaa oloa on lähes 24/7, mutta lähes joka toinen päivä on parempi ja joka toinen taas pahempi. Oksentaa oon joutunut muutaman kerran. Pahat hajut saa joka kerta yökkäys-refleksin aikaan. Lisäksi aivan tajuton väsy, joka ilta sammun kesken telkun katsomisen sohvalle :D Tissit mulla on ollut ihmeen normaalit, vasta muutamana päivänä erityisesti iltaisin tai jos mun on oikein vilu, on ollut vähän arat ja varsinkin nännit.
Ja täälläkin vitutuskäyrä nousee todella helposti taivaisiin! Välillä masentaa ja itkettää, sekä veetuttaa kamalasti. Tai ei välillä, vaan oikeastaan aika tosi usein. Voi menis nyt tämä eka kolmannes nopeasti, jospa mielialatkin vähän paranisi!

Ja edelleen tuosta fb:stä, että vaikka siellä oonkin, niin pysyttelen kyllä täälläkin kirjoittelemassa :)

Raxi- ja leivosjutut mua rupes naurattamaan :D

mmiilia ja napu 9+5 <3
 
Heissan,

täällä ollaan plussattu 17.8 ja nyt viikkoja tasan 7+0, kolmatta odotellaan. Esikoinen tämän kuun lopussa 3v6kk, kuopus 14.9 10kk. Mulla la näillä näkymin on 26.4.2013.

Tässä siis tietoja listaan: La 26.4.2013 / Minna89 / 23 / 3. / LPKS

Minna89 & kolmonen 7+0:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Helou täältäkin :wave:

Ultrassa käyty ja asukki vatsasta löytyi. Sydän tykytti ja viikot vastasi 8+1, LA siis 18.4. No, mutta edelleen jäi epäselvyyksiä.... Koska hedelmöittyminen olisi viikkojen mukaan tapahtunut kesken vuodon (siis keskenmenon) ja emme todellakaan ole harrastaneet mitään sen suuntaista vuodon aikana koska vuosin kun seula :O ja toisaalta raskaustestit näytti positivistä heti ja voimistui koko ajan... ja hormooniarvot olivat niin koholla heti alusta alkaen... No jokatapauksessa raskaana kunnes toisin todistetaan :heart:
Täytyypi alkaa ensiviikolla varaan aikaa neuvolaan ja np-ultraan 2 vkon päästä. Hui, tuntuu kun kaikki olisi ihan uutta ja ihmeellistä :rolleyes:

Onneksi muillakin käyrät nousee ja vituttaa... aattelin et oon ainut ku välillä tuntuu et järki lähtee. Eilen meni hermot ku mies ei ymmärtänyt miksi halusin lähteä laukku esittely iltaan... ensin vitutti ja sitten itketti :ashamed: Mies lähinnä naureskeli mulle ja mulla käyrä nousi :kieh: Tänään taas ollut suht "normaali" päivä :)

Mut faceen katteleen kuulumiset :popcorn:

Hedy ja ilta* 8+1
 
Onko teillä iho reagoinut mitenkään raskauteen? Mulla on aina ollut jonkinmoisia hormoninäppyjä ihossa, mutta nyt viimeaikoina naama ja selkä on räjähtänyt ihan hirveille finneille. Muutenkin pärstä punoittaa eikä kyllä oo häivähdystäkään mistään raskausajan hehkusta :D

Aika pinnallinen juttu, mutta onhan tää ärsyttävää.
 
Onnea kaikille ihanista ultra-kuulumisista ym.

Unikettu: mulla ekassa raskaudessa (loppuun asti menneessä) just noilla viikoilla ruskeaa tuhruvuotoa. Menin paniikissa päivystyksenä ultraan ja kappas! Tuloksena oli kaksoset. Silloin lääkäri sanoi, että vuoto saattaa johtua juuri kaksosten odottamisesta... toivottavasti tämä ei lisännyt stressiä ;) !

Tänään ollut aika huono olo, oli niin surkeat eväät töissä! Alkoi jopa hieman pyörryttämään, tätä ollut vain tuplia odottaessa (mulla tuplastressipaniikki). Mies sai aamulla heti puhelimessa sellaisen ryöpytyksen, että ei ole rakkaasta mitään kuulunut sen jälkeen... toivottavasti tulee vielä kotiin tänään... :stick: !

Ihanaa ja paksua viikonloppua kaikille! Minä aion levätä ja syödä, syödä ja levätä = ruokahalut sellaiset, että taitaa paino saavuttaa aivan huikeat lukemat tässä raskaudessa (kaikki epäterveellinen maistuu ja lohduttaa parhaiten!)
 
Miima mä kysyin eilen terkalta kun oltiin menossa ultraan, että mulla on wchätä kylläkin, niin sanoi vaan, että ei haittaa mitään, että hyvä vaan että täysirakko nostaa kohtua tms. Eli ymmärtäisin näin että päältä ultratessa hyvä jos täynnä ja alakautta ultratessa tyhjä, silloin päivystyksessä käydessä ne pyys käymään tiristelemässä vielä tyhjemmäksi..

Ja tervetuloa kaikille uusille :) :wave:
 
Miina81 vessa kävin just ennen kun päästiin ultraan. Vaikuttaako se jotenkin näkyvyyteen?

Onko muilla raskausdiabetes riskiä? Mulla on ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa, esikoiselta oli insuliinit käytössä, kakkosesta selvittiin ruokavaliolla, nyt jännittää taas josko on niin paha että insuliinit joutuu ottaan käyttöön. Lähtöpainoa on huomattavasti enemmän kuin kakkosen kohdalla.
 
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! :)

Siis voi helv...helv....ja kaikki kirosanat tähän päälle.
Mulla on ensi viikolla ultra ja kappas kappas miehelle osuu työmatka
toiseen kaupunkiin just sille päivää!! Ja siirtäminenkään ei oikein tule kyseseen, kun
lapsenvahti sai järjestettyä just tuon aamun vapaaksi. Eli jos siirtäisin ultraa niin
mies joutuis todennäköisesti olemaan pojan kanssa.

Nyt olen sitten satavarma, että saan huonoja uutisia kun oon siellä yksin.
Ei mua sinänsä haittaa mennä katselemaan vauvaa yksin, mut jos jotain onki pielessä. Ja mä tietty aloin itkemään ja suutuin kun tästä kuulin ja miehen mielestä ylireagoin ja muuta:mad:

Kyllähän se sinne ois halunnu tulla ja hetken sulateltuani ymmärrän, että pakkohan sen on työt hoitaa. Että kyllä täälläkin vtutuskäyrä nousee nollasta sataan ja todella nopeasti ;) myös muista asioista...
 
Tatja Mulla oireet alko just n.7vkosta eli nyt kestäny n.3,5vkoa joka tuntuu iäisyydeltä. Oireettomiahan on kai n.20% raskauksista, esim. veljen vaimon kolme raskautta täysin oireettomia. Mielellän oisin tossa joukossa mutta ei.. Pahimpia tietty ne jotka oksentaa joka ikinen päivä tai toisen veljen vaimo joutu oleen 6vkoa saikulla kun niin heikossa kunnossa, kaverin sisko tais olla jopa tiputuksessa kun mikään ei pysyny sisällä..

Oon oksentanu joka päivä tällä viikolla, etova olo lähes koko päivän, väsy, vitutus, tänään tuli itkukin kun jotenkin niin väsynyt ja kypsä tähän olotilaan että tekis mieli perua koko homma.. Siskolla on kaksoset ja hänellä tuplapahoinvointi kaksosista ja heittikin että oisko kaksoset.. Toivotaan ettei, ois kyl oikeen tupla-aprillipila kun tää 3. ei ollu siis mitenkään suunnitelut (mietitty kyl kolmatta muttei näin pian..)

Aamulla sain puhelun synnäriltä ja ultra-aika ens ke klo 10 eli ikuisuuden päästä.. Miehellä aamuvuoro mut yrittää vaihtaa et pääsis mukaan,esikoinen kerhossa 9-12 ja kuopusta kattoo sisko sairaalan aulassa ultran ajan.

Mä ostin eilen irttiksiä ja tänään niitä söin ja sitten tulikin oksu että joo jätetään suosiolla kaikki makee ainakin karkit pois niin kauaks aikaa kun tätä oksetusta jatkuu. Etova olo helpottaa vain hetkittäin, mut vois sanoo 24h, tätä ei oo ollu ekasta eika tokasta raskaudesta.

Pitäs kans varmaan ostaa jotain vitamiineja.. rautaliuosta syön kun taipumusta alhaseen hemppaan. Tiistaina kävin jumpassa reilun kk tauon jälkeen ja teki kyl hyvää eikä yhtään huono olo ollu. Tuntuu vaan vaikeelta lähtee esim. juokseen kun tuntuu että oksu tulee just nyt.

Syksyistä viikonloppua Mammaset!

-Manzana 81, 10+3
 
Pahoittelut Ompulle. Olen pyörinyt keskenmenon jälkeen kuumeilevissa ja nyt uskaltauduin tännekin kurkkaamaan. LA olisi huhtikuun lopussa mutta paniikki ja pelko on kova. Vatsa ja selkä ovat niin kipeät että on vaikea luottaa kaiken olevan hyvin. Tiedän siis Miima81 tunteen. Sehän oot jo tainnut ultrassa käydäkin. Miten kävi?
 
Päivitelty taas!

Miima: Ihanaa, että pääset kuitenkin vilkaisemaan toukkaa aikaisemmin! Nyt pää pystyyn, varmasti siellä on kaikki hyvin! :)

Karen10: Hyvä, että hait jutteluaikaa ja sait saikkua! Kukaan ei todellakaan ole korvaamaton, nyt ajattelet vain itseäsi ja vauvaa, hirmuinen stressi ei todellakaan tee hyvää. Lepäilyä vaan ja ihan luvan kanssa! :)

Meidän äiti: Osta MiviTotalia! Se on nestemäistä ja tosi hyvää. Tosin joidenkin mielestä se näyttää kissanoksennukselta, mutta makuun tottuu ja menee tosiaan pillereitä paremmin alas. Joku joskus mulle vielä väitti, että nestemäinen imeytyisikin paremmin kuin pillerimuotoinen, mutta tiedä häntä sitten.

Houselle ja muille: Onnea ihanista ultrauutisista! :heart:

).( Muksuttaren oireet Dominiquen sanoin: mielipuolinen nälkä koko ajan, paha tuuli ja etova olo. KYLLÄ! Koko ajan on aivan pakko puputtaa jotain ja on saatava just sitä, mitä sillä hetkellä tekee mieli tai tulee niin hirveä raivo, ettei ole tosikaan. Tänään ajettiin pitkää matkaa, jota ennen söin kaksi ruisleipää päällisillä ja lasin maitoa. Autossa salmiakkia ja sitten haettiin kunnon Mäkkisäkki mulle, pirtelöineen kaikkineen. Lähempänä kotia oli pakko hakea muksulle pientä välipalaa, taas Mäkkiin ja eiköhän sieltä tullu äidille taas pirtelö ja juustohamppari... Ja nyt iltapalaksi pakastepitsaa extrajuustolla :rolleyes: Siis tää on ihan totaalisen mahdotonta tää syöminen, mutta kun on ainoat safkat, joka maistuu miltään ja ei tule välittömästi syömisen jälkeen paha olo. Selityksiä kyllä siis piisaa, saa nähdä, milloin alkaa sitten vaaka paukkumaan. Onneks mulla ei painoa ole ns. ylimääräistä, pikemminkin terkka sanoi neuvolassa, että hyvä, että painoa on nyt vähän tullut lisää, kun imetyksen lopetin, olin esikoista odottaessa tosi hoikka ja varmaan osittain senkin takia hemppa oli niin alhainen ja paleli ihan hitosti koko odotusajan. Imetysaikana (1v.) multa tippui paino ihan itsestään tasaisesti ja olinkin imetyksen loppuessa 5kg hoikempi kuin odotuksen alkaessa. Nyt painoa on tullut taas jo melkein 2kg lisää... Toisaalta toivoisin, että mikään ei maistuis, niin ei tulis painoakaan :D Mäkin olen muuten nyt keittänyt esikolle kaurapuuroa aamupalaksi ja syönyt itsekin, eikä todellakaan maistu! :x Yritä nyt siinä näyttää hyvää esimerkkiä, kun oksu kurkussa pakotat itses nielemään lusikankärjellisiä...

Pitänee mennä ukkoa taas lepyttämään (vaikka enhän MÄ ole tänään mitään tehnyt, vaan se itse on hattuillut ja tehnyt mun elämän h*vetin vaikeaksi aamusta asti! :mad: )

Nanski + papu 8+4

* Muoks: Hanne_ Olis tosi ihanaa, jos säkin päätyisit tänne! :) Ymmärrän hyvin paniikin, itse elän samassa olotilassa, joskin yritän zenmäisesti ajatella, että tulkoot mitä tulee, sittenpä tulee. Raskaana kunnes toisin todistetaan! (Ja sitä todistustahan pelkää eteentulevaksi enemmän kuin ruttoa, mutta pakko vaan yrittää pitää pää kylmänä ja itsensä rentona, stressaaminen kun ei kuitenkaan auta asiaa, kävi miten kävi.) Jos sua niin kovin pelottaa, niin olisko sulla mahdollisuutta alkuraskauden ultraan, vaikka sitten yksityiselle? Saisit tietää, että onko siellä ketään ja voisit vähän ehkä hengähtää?
 
Viimeksi muokattu:
USL Kamalaa kohtelua olet saanut valmiiksi jo surullisessa ja kivuliaassa tilanteessa! Voimia! :hug:

Kurja kuulla että muillakin on pahoinvointia, mut toisaalta helpottaa tietää etten oo ainoa, jota itkettää jo välillä. Mulla oli pari helpompaa päivää ja raivattiin koko meijän kämppä ihan uuteen uskoon. Ihana oli huomata, että mulla on energiaa heti ku ei okseta 24/7. Nyt just äsken oksensin ja se oli jo toinen kerta tänään. Koko mahalaukku tyhjäksi, kunnon kouristelut mahassa ja mahahapot päälle. Iltapäivällä monta tuntia arvoin, että koska pitää mennä. Ei edes ole vapaa viikonloppu... Viime lauantain itkin tai olin itku kurkussa koko päivän. Toivottavasti en enää vajoa niin syvälle. Tekis mieli ottaa saikkua, mut sinnittelen vielä. Pahoin pelkään et viikko 12 ei tarjoakkaan mitään maagista helpotusta. Nyt on jo tasan 11, eikä oo helpottanut vaikka on se 10 viikkokin jo takana. Voisin just nyt maksaa oireettomuudesta. Tissitki on niin valtavat ( joko sanoin et jouduin ottaan G-kupit käyttöön, vaikka ennen oli D/E, ja kaiken lisäks sattuu). Äiti tuli kylään ja kerroin sit raskaudesta. Hän sanoikin, et katoinki että sun tissit on ihan valtavat, vaikka jalat on edelleen lihaksikkaat, että muuten et näytä lihonneelta. Ja finnejä riittää täälläkin. Kyllä joskus hiipii mieleen, että onko tää sen arvoista. Toivottavasti kohta helpottaa ja unohdan nää marinat. Pahoittelen tätä valitusta.

Moika ja Möntti 11+0 Poks!
 

Yhteistyössä