Hakutulokset

  1. A

    käykö PS2:en mikrofonit PS3:een..

    No meillä kyllä on viime vuonna ostettu PS3, ja mikit käy siihen. Kakkosen pelit käy niin, että laittaa ensin kolmosen pelin sisään ja sitten biisivalikon kohdalla painaa selectiä ja vaihtaa kakkosen levyn sisälle.
  2. A

    polvikarvat

    Miks täällä ei oo naurukuolemahymiötä? Mulle kans polvipuskat, hitto kun oon ajellu just polvetkin, kestää vähän aikaa kasvatella takaisin.
  3. A

    Tuubitoppi - maailman typerin keksintö...eihän se pysy edes päällä!

    Mulla on A-kuppi, joten ei se taida olla siitä rintojen koosta kiinni.
  4. A

    Tuubitoppi - maailman typerin keksintö...eihän se pysy edes päällä!

    No höh, kyllä mulla pysyy tuubit päällä, parhaat on sellaiset missä tulee kuminauha tissien alle. Ja tykkään siitäkin, että ei tuu olkapäille rusketusrajoja.
  5. A

    Muistaako joku sen lasten merkkivaatteista kiinnostuneen äidin/nimimerkin?

    Täällä on ihan hirveästi noita feikkejä jäänyt kiinni, ettei perässä pysy. Oliko siis Pampoliina ja Burberrymama sama tyyppi? mistä tämä kenties selvisi ja onko näissä muuta feikkiä?
  6. A

    Mihin aikaan Siljan Hki-Tukholma laiva lähtee Hesasta?

    17.00 Meni ehkä 1 minuutti aikaa etsiessä tieto.
  7. A

    Hyvää Juhannusta, pienen kakku kuvan myötä!

    Nätti kesäkakku, ja hauska idea, vähän erilainen!
  8. A

    Tiksiläiset! Minkä niminen kuppila oli ennen nyk. Chicosin paikalla?

    Näinpä. Itse en hirveästi Hertassa käynyt, mutta Rokkarissa sitäkin enemmän, joka viikonloppu perjantai ja lauantai....
  9. A

    Tiksiläiset! Minkä niminen kuppila oli ennen nyk. Chicosin paikalla?

    Ja siinä Chicosin paikalla oli cafe Hertta.
  10. A

    Myydäänkö Ikeassa parvisänkyä?

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60120603
  11. A

    KAUANKO 7-9 -VUOTIAAT SAA VALVOA NÄIN KESÄLOMALLA?!?!

    Meidän 9-vuotias kattoo futismatsin ekan puoliajan ja sitten petiin. Kun on koulua ysiltä sänkyyn ja viikonloppuisin kymmeneltä.
  12. A

    Kuka se oli joka huutiksessa myy kaikkea skeidaa kalliilla?

    :D Ne on ollu myynnissä tuohon hintaan jo varmaan ainakin kolme vuotta...
  13. A

    Kuka se oli joka huutiksessa myy kaikkea skeidaa kalliilla?

    Ei oo mennyt Piken kengät vieläkään kaupaksi... http://www.huuto.net/kohteet/ecco-kavelykengat-valkoiset-todella-hyvakuntoiset-koko-40/140457630
  14. A

    Kuka se oli joka huutiksessa myy kaikkea skeidaa kalliilla?

    Joo, Pikehän se. En mäkään muista mikä se tarkka nikki on, ne sen kohteet on kyllä huvittavia. Vieläköhän se myy niitä samoja romppeita?
  15. A

    mitä laivalta

    Karkit ainakin oli viimeksi kalliimpia kuin täällä maissa kaupassa. Hajuvedet taitaa olla halvempia selkeästi.
  16. A

    Legendaarinen pissis-video...

    Sorry, mä tarkotin tota toista pätkää youtubesta. Tuota pissisvideota en jaksanut edes katsoa, kun olen sen nähnyt joskus aikoja sitten jo.
  17. A

    Legendaarinen pissis-video...

    No toihan kuullostaa ihan läpältä.
  18. A

    Tää on kyllä paska palsta !!

    Ja se ei ole mun mielestä modejen vika, jos palstailijat on idiootteja eivätkä osaa käyttäytyä. Ei kai täällä voi ruveta ilkeilyjä moderoimaan, vaan voisi jokainen mennä välillä itseensä ja miettiä voisiko asiat ilmaista jotenkin toisella tavalla.
  19. A

    Tää on kyllä paska palsta !!

    Täältä saa kyllä kieltämättä suhteellisen ilkeitä vastauksia, jonkinlaista suodatinta voisi kukin ihan itse käyttää vastausta kirjoittaessaan.

Yhteistyössä