Tää on kyllä paska palsta !!

  • Viestiketjun aloittaja kpkp
  • Ensimmäinen viesti
...
Oikeassa olet.. Saa pahanolon tunteen ja myötähäpeän aikaiseksi. Täällä saa solvata ja haukkua jo muutenkin rikki olevaa ihmistä miten lystää. Ilkeää porukkaa täällä, jotka kehtaavat kutsua itseään äidiksi.
 
Siis tämä koko palsta ei ole sellainen että olisi hyvän olon vakuutus kaikille osallistujille. Jos valittaa typeristä asioista ja on ihme vinkuja niin se myös avuliaasti suoraan kerrotaan. Ihan btw näillä anonyymeillä keskustelupalstoilla sana on suht vapaa joten siitä pitäs osata jo päätellä että päätä ei silitetä jos siihen ei ole asiaa.
 
hmph
Tällä palstalla on siltikin parempi paskasuodatin kuin muilla palstoilla.
Minut revitään kappaleiksi muilla palstoilla, tämä on paljon miedompi palsta, täällä ei yleensä kehotetta tappamaan itseään tms.
 
Nyt alko tosissaan ketuttamaan tuo lynkkaaminen, mitä te minun kimppuuni käytte ihan aina, kun ette todellakaan mitä kukakin mode tekee ja missä? :snotty:
Onko kukaan teistä vaivautunut linkittämään moderoitavia ketjuja mihinkään? ei. :headwall:
Pistäkää paskaa niskaan vaan, mutta vasta sitten kun on aihetta siihen ja tämän osoitteen kautta kiitos:

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot
 
Ja se ei ole mun mielestä modejen vika, jos palstailijat on idiootteja eivätkä osaa käyttäytyä. Ei kai täällä voi ruveta ilkeilyjä moderoimaan, vaan voisi jokainen mennä välillä itseensä ja miettiä voisiko asiat ilmaista jotenkin toisella tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt alko tosissaan ketuttamaan tuo lynkkaaminen, mitä te minun kimppuuni käytte ihan aina, kun ette todellakaan mitä kukakin mode tekee ja missä? :snotty:
Onko kukaan teistä vaivautunut linkittämään moderoitavia ketjuja mihinkään? ei. :headwall:
Pistäkää paskaa niskaan vaan, mutta vasta sitten kun on aihetta siihen ja tämän osoitteen kautta kiitos:

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot
Kiitos osoitteesta :wave:

Minä olen jotenkin naiivina ihmisenä kuvitellut että moden pitäisi olla asiallinen ihan kaikissa tilanteissa mutta kun sellaisen näkee naureskelevan muiden mukana jollekin tai vastaavan hälläväliä-asenteella niin siitä kyllä jää kakka kuva. Mutta mullapa onkin jotain hampaan kolossa muutenkin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt alko tosissaan ketuttamaan tuo lynkkaaminen, mitä te minun kimppuuni käytte ihan aina, kun ette todellakaan mitä kukakin mode tekee ja missä? :snotty:
Onko kukaan teistä vaivautunut linkittämään moderoitavia ketjuja mihinkään? ei. :headwall:
Pistäkää paskaa niskaan vaan, mutta vasta sitten kun on aihetta siihen ja tämän osoitteen kautta kiitos:

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot
eikä laiteta. me viedään saunantaakse vanhaan tyyliin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt alko tosissaan ketuttamaan tuo lynkkaaminen, mitä te minun kimppuuni käytte ihan aina, kun ette todellakaan mitä kukakin mode tekee ja missä? :snotty:
Onko kukaan teistä vaivautunut linkittämään moderoitavia ketjuja mihinkään? ei. :headwall:
Pistäkää paskaa niskaan vaan, mutta vasta sitten kun on aihetta siihen ja tämän osoitteen kautta kiitos:

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot
Varmaan siksi, että sinä olet usein noissa ketjuissa rääppimässä ja *syömässä poppareita*. Tähän vastaat, että olet ihan tavispalstailija, jolla on oikeus osallistua. Mutta ei se mene ihan niin, vallan mukana tulee vastuuta, ja se sinun pitäisi ymmärtää jo vähitellen. Itse olet asemasi valinnut, joten käyttäydy sen mukaan.

 
Keskustelut olisivat varmaan ihan yhtä kärkkäitä mutta sellanen täysin turha veetuilu jäsi pois jos palstalle ei pääsis rekkautumatta. Ihan älyttömän usein sellasia "sä kasvatat homoja" kommentteja tulee vaan harmailta. Harmailta on peräsin myös ne sairaat kuvatkin joita aikaajoin linkitellään, siis niitä mistä laitetaankin linkki poliisille saakka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Keskustelut olisivat varmaan ihan yhtä kärkkäitä mutta sellanen täysin turha veetuilu jäsi pois jos palstalle ei pääsis rekkautumatta. Ihan älyttömän usein sellasia "sä kasvatat homoja" kommentteja tulee vaan harmailta. Harmailta on peräsin myös ne sairaat kuvatkin joita aikaajoin linkitellään, siis niitä mistä laitetaankin linkki poliisille saakka.
Tuolla on paljon osioita, joihin pääsee kirjoittamaan vain rekattuna. Miksi ne ovat niin hiljaisia, jopa kuolleita? Niin kävisi tällekin palstalle, jos rekisteröitymispako tulisi.

 

Yhteistyössä