Hakutulokset

  1. P

    kokemuksia KUPARIKIERUKASTA kaivataan nyt!!!

    sellaisen olisin kaiketi menossa hakemaan ja kokemuksia kaivataan siitä? toimiko niin kuin luvattiin? tuliko jatkuvaa tiputteluvuotoa tms? ja tärkein kai, et kai ole tullut sen kanssa raskaaksi :D :D
  2. P

    ville pusan vaimo jenni toivonen on kuollut.. tuli ihan kylmät väreet!

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1577633 aika hurjaa. nuori ihminen ja vieläpä pienen lapsen äiti ja miehensä vaimo. ollaan samaa koulua käyty joten siksikin kai tuntuu aika pahalta ymmärtää miten näin voi käydä. toivottavasti ihmiset tajuavat antaa pusalle suruaikaa...
  3. P

    onko kukaan hoitanut kotihoidontuen aikana toisen lasta kotonaan?

    eihän kela vissiin puutu siihen, kun eihän tämän hoitolapsen vanhempien tarvitse ilmoittaa mihin tukensa käyttävät kun lapsi ei mene kunnalliseen hoitoon. eiks niin? mutta täytyykö mun ilmoittaa jonnekin? ei kai, enkös saa ottaa rahaa "vastaan" lapsen hoidosta ilman mitään kelasotkuja...
  4. P

    onko täällä 4:n alle kouluikäisen lapsen äitejä paikalla? miten elämä muuttui neljännen myötä jos muuttui?

    toiko lisää haasteita perhe-elämään vai menikö siinä missä jo kolmekin? olisi kiva kuulla miten arki muuttui jos muuttui ja miten muutti teidän elämää neljäs lapsi? millaisella ikäerolla lapset ovat ja miten mennyt? meillä tällä hetkellä lapset 5,4v, 3,6v ja vauva 3,5kk ja miehellä...
  5. P

    onko täällä 4 alle kouluikäisen lapsen äitejä paikalla? miten elämä muuttui neljännen myötä jos muuttui?

    toiko lisää haasteita perhe-elämään vai menikö siinä missä jo kolmekin? olisi kiva kuulla miten arki muuttui jos muuttui ja miten muutti teidän elämää neljäs lapsi? millaisella ikäerolla lapset ovat ja miten mennyt? meillä tällä hetkellä lapset 5,4v, 3,6v ja vauva 3,5kk ja miehellä...
  6. P

    luulin ettei näin voi ikinä käydä. en kai ollut edes ajatellut asiaa. (keskeytyksestä)

    erittäin hyvä ystäväni meni lääkkeelliseen keskeytykseen rv 6-7 olosuhteiden pakosta. sai siis kahtena eri päivänä lääkkeen joka "hoitaa tehtävänsä". ystävä ihmetteli kun maha vaan jatkoi pömpöttämistä ja oireita muka oli. meni verikokeeseen josta otettiin rasaushormoonipitoisuus ja se oli...
  7. P

    vaunuttelu/kahvi seuraa vailla itä-vantaalta. onko täällä ketään pienen/pienten lasten äitiä?

    :wave: olisi kiva saada vaunutteluseuraa lähistöltä. miksi ei kahvittelu :p tai puistoseuraa kanssa B) onko täällä itä-vantaan äitejä? hakunila-päiväkumpu alueelta varsinkin kaivataan nyt kipeästi seuraa :D :wave: :wave: laita yv:tä vaikka =)
  8. P

    G: mitä toivoa tytölle ristiäislahjaksi? ehdotuksia/vinkkejä kun oma pää "lyö tyhjää" ;)

    muutama kysellyt lahja toveita ja ei mulla oikeastaan ole sellaisia. kun lapsia jo ennestään niin aika paljon on tullut hankittua jo kaikkea. unipussia mietin, samoin kummilusikan ostaa sylikummi. mitä muuta kivaa ja tarpeellista te olette saaneet?? :wave:
  9. P

    G: kuinka paljon olet juonut perhekaljaa/1 olutta per päivä/viikko maidon nostamiseksi?

    entä kauan olet jatkanut juomista? oletko huomannut siitä olevan apua? ja mihin aikaan päivästä juot? sori, ehkä tyhmiä kysymyksi-- :xmas: mutta kiinnostaa ;) KIIIIITOOOOSH :flower:
  10. P

    mä sain jo äitienpäivä lahjan mieheltä juuri.. olen aivan sanaton.

    mies juuri tuli ovesta sisälle ja kantoi 40 tuuman taulutelevisioo B) B) mä olen toivonut sitä jo jonkin aikaa mutta rahavarat ei ole antaneet periksi. mutta mies olikin pari kk säästänyt salaa rahaa siihen =) olen aivan myyty :heart: :D
  11. P

    olinkohan mä liian "ankara" 5v pojalle??!! :/

    pojat tulivat isänsä mukana tarhasta klo 16.30 aikaan. jäivät pihalle polkemaan ja leikkimään. laitoin ruan valmiiksi klo 18 jolloin hain lapset kotiin syömään. esikoinen heti ilmoitti ruan nähtyään että hän ei syö (tekee tosi harvoin niin) joten sanoin että muutakaan ei ole tarjolla ja mitään...
  12. P

    IMETTÄVÄT ÄIDIT: paljonko teidän vauvat saaneet painoa ekan kk aikana rintamaidolla. tärkeää!

    eli kaipaan painoa lähinnä ja minkälaisella aikavälillä se on saatu? esim. paljonko viikossa tullut painoa? ja onko ollut neuvolan mukaan hyvää kasvua? *muoks* meillä tyttö oli laitokselta lähtiessään n. 3400g- huomenna täyttää 3 viikkoa ja oli tänään neuvolassa 3840g- neuvolantädin...
  13. P

    PEPPI: sun postiluukkusi on täynnä. kuva kuitenkin profiilissa..

    palataan taas asiaan. nyt suihkuun ku vauva vielä nukkuu.. :D halit pojille!!!! :wave:
  14. P

    mistä löydän pojalle tarhaan VALKOISEN/VAALEAN kangaskassin???

    :attn: :attn: pitäisi sellainen ostaa/hommata pojalle tarhaan maanantaiksi. mistä löydän valkoisen kangaskassin? onko prisamassa/cittarissa valkoisia kangaskasseja???? :whistle: kiitos ken osaa auttaa. kotona vaan värillisiä kasseja..
  15. P

    onko täällä odottajia joilla edellinen lapsi alle 1v?

    kunhan kyselen :whistle: itselläni 16 päivän ikäinen tyttö ja ihan hirmuinen vauvakuume muka tullut. tai lähinnä kai raskaus/maha kuume.. B) toistaiseksi kyselen "vitsi" pohjalta että onko täällä äitejä joilla on tai on tulossa toinen lapsi vaikka edellinen alle 1v? :wave: :wave...
  16. P

    onko joku laittanut ulos/parvekkeelle jo kukkia? ja jos niin mitä?

    hirveä hinku olisi laittaa pihalle kukkia jo, mutta mietin onko liian aikaista. vaikka päivällä lämmintä niin yöllä saattaa mennä tosi alas lämpötila- kestääkö keskäkukat??? B) :flower: B)
  17. P

    jos huoneen seinät kelta/oranssin väriset- minkä väriset verhot laittaisit sinne?

    huonekalut ovat kirsikkapuuta.
  18. P

    YSTÄVÄ: onko kevät-kesä odottajia/jo vauvansa saaneita +25 äitejä hki-vantaa (korso, järvenpää, sipoo yms lähialueet) ??

    :wave: :wave: täällä äiti 26v ja tyttö 1,5 viikkoa kaipailee kahvittelu/ulkoilu seuraa? miksi ei shoppailua myös välillä kun varat antaa periksi :D mulla myös 2 isompaa lasta, 3v ja 5v jotka ovat päiväkodissa 3-4 kertaa viikossa. joten jos sinulla on kanssa vanhempia lapsia niin voin...
  19. P

    kukaan kiinnostunut edullisesti ostamaan L/XL-koon äitiysvaatteita? ¤ei kuulu tänne, mutta.. ;)

    mulla olisi vielä nurkissa pyörimässä L/XL koon vaatteita (kaikki vaatteet ovat xl kokoa H&M mallistosta) * mustat suoranhousun tyyppiset äitiyshousut. (venyy ja joustaa) tosi hyvät päällä. hyvä kuntoiset. hp:12 euroa * sammaleen/havunvihreät sammarit. ihanat päällä, ei jäykät...

Yhteistyössä