mä sain jo äitienpäivä lahjan mieheltä juuri.. olen aivan sanaton.

mies juuri tuli ovesta sisälle ja kantoi 40 tuuman taulutelevisioo B) B)

mä olen toivonut sitä jo jonkin aikaa mutta rahavarat ei ole antaneet periksi. mutta mies olikin pari kk säästänyt salaa rahaa siihen =)

olen aivan myyty :heart: :D
 
kyllä se on
Äitienpäivänä myös puolisot ruukaavat muistaa lahjoin ja kortein vaimoaan, lastensa äitiä. Ei pelkästään omaa äitiä. Tämä siis tiedoksi kaikille!

Hienon yllärin mies järkkäsi ap:lle, ihana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Hieno juttu =) Meillä se ei olis ollu lahja, vaan se olis ollu miehen oma-lehmä-ojassa juttu, mutta selvästi halusit tuon, kun olet sanatonkin =) :flower:
hei.. mä sain kerran colin mcrae rallipelin pleikkariin, mut se lähinnä nauratti. ihan kiva peli se toki oli.
 
Innis
Mä en oikein käsitä tota juttua, kun jotkut napisee, että "eihän miehen pidä mitenkään lastensa äitiä/vaimoaan muistaa äitienpäivänä" :/ Eikös sen päivän nimenomaan pitäisi olla äitien kunniaksi järjestetty päivä ja päivä, jolloin äitiä muistetaan? Mainitaanko jossain lakipykälässä, ettei kukaan muu kuin lapset saisi muistaa äitejä silloin?

Mun mielestä mies on yhtä "velvollinen" muistamaan ja kiittämään äitiä äitienpäivänä kuin lapsetkin:) Sama pätee sitten myös isänpäivänä (äiti/vaimo/nainen muistaa lasten kanssa isää) .
 
osaa ihmiset olla kateellisia
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihan niinku se ois sen sulle vaan ostanut. Itsensä iloks osti ja sit muka sanoo et äitienpäivälahjaks muka... Maitonta mielestäni.
ja kateelliset taas vauhdissa..ei taida tämä kirjoittaja saada itse mistään mitään (ainaskaa toivottavasti)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
täällä taas katkeria kotiäitejä heti laittamassa maton alle :D :LOL:

en ole mieheni äiti, en. mutta lasteni, jotka ovat myös mieheni -heidän äiti olen B)
Ne on niitä katkeria ämmiä,joiden miehet ei osta koskaan niille mitään ;)
Sain mäkin tänään mieheltäni kukkasen,likka on pikkasen liian pieni vielä ostamaan,se olis varmaan syönyt sen :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
mies juuri tuli ovesta sisälle ja kantoi 40 tuuman taulutelevisioo B) B)

mä olen toivonut sitä jo jonkin aikaa mutta rahavarat ei ole antaneet periksi. mutta mies olikin pari kk säästänyt salaa rahaa siihen =)

olen aivan myyty :heart: :D
säkö olet miehesi äiti ? mielenkiintoinen perhe teillä!
 
Pääasia että tulee hyvä mieli.
Onko se nyt tärkeintä että lahjoa saa vain omaa äitiään.
Hienoa jos on säästänyt että saitte tuon television jota itse olet vielä toivonut.
Molemmilla hyvä mieli.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
säkö olet miehesi äiti ? mielenkiintoinen perhe teillä!
Faija on antanut mutsille jo yli 50 vuoden ajan joka äitienpäivä ruusuja, vaikkei mutsi olekaan isäni äiti. Joissain perheissä on tapana muistaa puolisoaan, koska nämä ovat lastensa äitejä/isiä.

 

Yhteistyössä