Hakutulokset

  1. V

    Poliisiasemalla

    Istun poliisiautossa, taas kerran. Tämän piti olla helppo keikka, mutta uusi rikostoverini mokasi kaiken täysin. Mua kiukuttaa... Mulkoilen miestä ja kiroan mielessäni. Perillä ollaan. Virkapukuiset ovat taas liian innokkaita ja kovakouraisia. Purkavat kai henkilökohtaisia aggressioitaan meihin...
  2. V

    Kysymys asumistuesta

    Tietääkö kukaan, voiko asumistukea saada, jos omistaa asunnon. Siis jos omistusasunto on vielä myymättä, kun muuttaa vuokralle. Vaikuttaako asiaan jotenkin? Kiitos jos joku osaa kertoa.
  3. V

    Lähes täydellistä

    Sovitan uutta alusasuani, punaista läpikuultavaa babydollia. Kävelen peilin eteen, hmmm... aika kiva. Haluan myös miehisen mielipiteen asustani ja kävelen olohuoneesen, jossa mieheni istuu sohvalla TV:tä katsellen. Hän ei tiedä uudesta asustani vielä mitään... Miehen pää kääntyy, kun tulen...
  4. V

    Piristystä työpäivään

    Saan puhelimeeni tekstiviestin, jossa lukee "Tulit ajatuksiini kesken työpäivän ja nyt haluttaa..." Hetken mielijohteesta laitan kengät jalkaani ja suunnistan kohti kultani työpaikkaa. En ole ennen tehnyt tällaista, mutta nyt haluan yllättää rakkaani. Kurkistan raollaan olevasta ovesta...
  5. V

    Naapureiden kesken

    Olen juuri tulossa iltapesulta. Matkalla makuuhuoneeseen poikkean vielä keittiön kautta tarkistamassa tärkeän asian seuraavaan päivään liittyen. Kuulen mieheni tulevan taakseni ja tunnen, kuinka hän alkaa hyväillä alastonta vartaloani. Rintojani, kosteaa jalkoväliäni... Hänen huulensa hamuavat...
  6. V

    Kertokaapas kokeneemmat

    Ensimmäiset lastenkutsut olisi tulossa ja kaipaisin vinkkejä tarjoilun suhteen. Mitä kakun kaveriksi pöytään? Kyseessä on alle kouluikäiset pojat. Ja muitakin hyviä ideoita otan mielelläni vastaan!
  7. V

    Mitäs kivaa keksisitte kuuman kesäillan iloksi?

    Mulle tuli jostain mieleen kuutamouinti, mutta ei ole ihan toteuttamiskelpoinen idea just nyt. Mitäs teille tulee mieleen?
  8. V

    Hierojalla

    Olin saanut lahjakortin kokovartalohierontaan. En ollut aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa ja nyt minua odotti ihanan rentouttava iltapäivä! Minut ohjattiin huoneeseen, pyydettiin riisuuntumaan ja käymään pitkälleni hierontapöydälle pyyhkeen alle. Hieroja saapuisi pian. Makasin pöydällä...
  9. V

    Suolasta tarjottavaa kahvipöytään?

    Nyt kaipailisin hyviä ideoita kahvipöytään. Siis jotain suolasta ja sellasta, mitä voisi tehdä etukäteen pakastimeen.
  10. V

    Vappuajelu mietityttää. Mitä tekisitte?

    Meillä siis kolme pientä lasta ja huomenna olisi tarkoitus lähteä vappuajelulle vanhalla autolla. Siis niin vanhalla, ettei kyseisessä autossa ole turvavöitä edessä eikä takana. Mua vähän arveluttaa tämä, mutta miehen mielestä voisi hyvin lähteä, koska tarkoitus on ajaa kaupunkialueella...
  11. V

    Kaipaisin piristystä iltaan

    Tämä ilta on mennyt niin penkin alle, että pieni piristys illan iloksi tekisi nyt terää! Mies tuolla jo kuorsaa ja mua niin ottaa päähän kaikki... Pitäisi saada jotenkin parempi olo, että sais ehkä itsekin unen päästä kiinni joskus.
  12. V

    Voi ei...

    Esikoinen 4v oli aamulla sanonut isälleen, että kuuli, kun me illalla nukuttiin olohuoneen patjalla... Mies ei vastannut kuulemma mitään, eikä esikoinenkaan sen kummemmin asiasta mitään kysellyt eikä puhunut. Mites olette muut asian selittäneet tuon ikäiselle, jos on jotain sattunut näkemään tai...
  13. V

    Kunnon miehiä, onko teitä?

    Niin, olen miettinyt, että voiko joku käsi sydämellä sanoa olevansa kunnon mies? Vai onko se vain joku haavekuva, joka ei voi koskaan toteutua? Monella naisella tuntuu olevan kunnon mies, mutta onko se vain niin, että mitä tyhmempi vaimo, sen parempi mies. Onko miesluonto vain sellainen, ettei...
  14. V

    Kysymys miehille

    Toisen viestiketjun innoittamana, ihan mielenkiinnosta kysyisin nyt MIEHILTÄ. Onko teille ihan sama, mitä vaimollanne on päällä seksin aikana tai ennen sitä? Moni nainen täällä sanoo, että heidän mies ei seksikkäistä alusvaatteista välitä, mutta onko se todella myös miesten mielipide? Rohkenen...

Yhteistyössä