Hakutulokset

  1. sunflower20

    Mistä huomaan tyttökoiran kiiman?

    Niinpä, kysytään nyt täältäkin vaikka taas kerran jo tiedän että eihän kukaan toisen koiran jutuista osaa sanoa. Mutta meillä on siis kultainen noutaja. Narttu. Ja joo, on eka narttu, aina ennen ollut uroskoiria. Nyt ikää on 7 kk ja mä pelkään että mä "missaan" sen juoksun. Ei sillä muuten...
  2. sunflower20

    Millainen takki on teillä käytössä nyt? Siis teillä itsellänne ei lapsilla...

    Mun suurin ongelma on löytää tähän vuodenaikaan sopivaa takkia. Mä omistan talvitakin, siis untuvaisen paksun takin, villakangastakin joka on vähän hienompi. Laskettelutakin. That's it. Tähän kauteen sopivaa ei ole. On vaan joku soft shell takki joka sopii kun käy koiran kanssa ulkona. mutta...
  3. sunflower20

    Minkä kokoisia hernepusseja?

    Niin, olen tekemässä hernepusseja, mutta mikä olis hyvä koko? Neliskantteja 10x15 cm?? Paljon sitten herneitä sisälle? Ettei ole liian täysiä mutta ei liian lötköjäkään?
  4. sunflower20

    Turhis purkaus miehestä ja sen putkiaivoista.... ärrin purrin ??#`y:/(¤%"#¤#??

    Argh,Argh,Argh,Argh,Argh, sanon minä. Pakko purkaa johonkin tämä v*tutus. Nielly tätä tuskaa jo jouluaatosta asti, mutta jotenkin tänään vaan heitti käppyrä punaiselle ja purkaa pahamieli pois. eli mä en ole palkkaa päässyt nauttimaan sitten syyskuun, elänyt kotihoidontuella ja miehen palkalla...
  5. sunflower20

    Mihin vanhoja aikakauslehtiä?

    Siivouspuuska iski ja olen lajitellut aikakauslehtiä. Olin heittää niitä pois, mutta ajattelin kysyä että olisko jotain paikkaa johon vois tarjota? Kyse on Kotivinkki, Kotiliesi, Kodin Kuvalehti ja Meidän Talo ym lehdistä joita on nyt näköjään hamstrattu oikein vuosia... kantsiiko jotain pari...
  6. sunflower20

    Kokemuksia Villervallasta? Kestävätkö, pitävätkö vettä ym ym.

    Löysin kivoja kuoseja tuolta merkiltä eikä tietenkään ole sen hintaisia kun Reiman, Ticketin, Molo Kidsin ym. On niissä varmaan jotain erojakin, mutta kestääkö lumisia leikkejä vai kastuuko läpi? Kellään mitään tietoa asiasta... Huomenna täytyis maksaa ostokset jos meinaan tilata ja tässä nyt...
  7. sunflower20

    Elämälle uusi suunta - apuja hakemuksen tekemiseen!!

    Voitteko kuvitella että olen 34 vuotias, enkä koskaan ole joutunut tekemään virallista työpaikkahakemusta... Olen tietty koulussa tehnyt ja toisaalta olen ollut työelämässä sillä puolen että olen lukenut monen monta ja ollut haastattelijana ja sitä rataa. Tiedän siis perusteet aika hyvinkin...
  8. sunflower20

    Lapsille itsetehty joulukalenteri; kertokaa ideoita mitä voisi sisältää!!

    Niin, ajattelin nyt kun pojat on vähän isompia niin tehdä niille itse joulukalenterin. Sellaisen missä roikkuu pusseja ja jokaisessa on jotain kivaa. Mä olen nyt miettinyt että mitä siellä vois olla, mutta mieleen vaan tulee yksinkertaisesti pikkuautot. Mutta kallishan siitä tulis jos vaan...
  9. sunflower20

    Wii?? apuja tarvis että osaa ostaa oikean

    Eli tarjouskupongin innoittamana olen ajatellut että voisin pojille ostaa wii pelikonsolin joululahjaksi. Mutta nyt onkin sitten ongelma, että mikä sopii mihinkin ja mitä milläkin saa? Elloksella on nyt joku wii + mario juttu menossa, alkaen 209 e. Onko nyt niin, että jos mä ostan tuon...
  10. sunflower20

    "Äiti, miksi mun täytyy mennä kerhoon?"

    Huoh, mä olen nyt jotenkin ihan avuton kun en osaa vastata tyhjentävästi tuohon kysymykseen. Kyseessa 4 v poika joka käy seurakunnan kerhossa 2 pv viikossa, 2 h kerralla. Kävi jo viime vuonna seurakunnan kerhossa, mutta nyt ei läheskään kaikki jatkanut, eli ryhmä muuttui tosi paljon. On ujo...
  11. sunflower20

    Kokemuksia Fitfarmista? Mitä se käytännössä on? Plussat ja miinukset....

    Niin, nyt on taas moni sanonut että maanantaina olis uuden aloitus. Itseä vähän kiinnostais kokeilla 21 päivää, mutta mulla ei ole hajuakaan mitä se on. Jos täällä olis tietoa, kokemusta ym niin mielellään kuulisin, ettei tarttis rekisteröityä sinne jos se ei kuulostakaan omanlaiselta jutulta...
  12. sunflower20

    Ekat kaverisynttärit (4v) tulossa ja mä olen pihalla... jännittää miten toimia. Vinkkejä kaipaan!

    Niin että kaverisynttäreitä pukkaa... oikeastaan naapurinlapsia kaikki. sisarukset 7v poika, 5v tyttö ja 2,5v poika (ollaan paljon tekemisissä) vähemmän kavereita 5vpoika ja 4v tyttö ja vielä tuntemattomia 4v ja 2 v pojat päivähoidosta 4v tyttö. Ja meidän 4v ja 2,5v pojat. Ohjelma...
  13. sunflower20

    Mistä nettikaupoista ootte tilannu Polarn O. Pyrettiä?

    Itse firman sivuilta ei toimiteta Suomeen. Mä olen niin käsi noiden firmojen etsimisessä joten jos jollakin on hyvä nettikauppa tiedossa, niin olisin tyytyväinen jos saisin käsiini osoitteita. Kun lähimpään polarnin kauppaan on yli 200 km...
  14. sunflower20

    Lasten hoidosta - pähkäilyä syksyn ja talven järjestämisestä.

    Meillä on siis tilanne se, että kaksi lasta. Toinen nyt 2,5 v ja toinen 4 v ja niiden hoidosta kyse. Ne oli viime vuoden perhepäivähoitajalla ja ovat olleet kesäkuun alusta "lomalla" ja loma jatkuu vielä tämän kuun. Takaisin siis pitäisi mennä 1.9. alkaen. Tämä pph on vanhempi nainen, ja...
  15. sunflower20

    Saako hehkuttaa, kun poika oppi uimaan??

    Pakko vähän hehkuttaa.... meidän 3v10kk ikäinen poika oppi uimaan ilman kellukkeita viime perjantaina!! Vitsit kuulkaa kun on polleaa poikaa (ja äitiä) :D Ollaan käyty ahkerasti näissä vauvauinneissa, perheuinneissa ja paljon on saanut olla veden kanssa tekemisissä muutenkin. Tänä...
  16. sunflower20

    Näitä tulisi oikeasti ikävä... sorry nykynuoriso, ette tiedä mistä ootte jäänyt paitsi :)

    25 Things Kids Today Will Never Have: Pics, Videos, Links, News Tää on niin totta tää lista.... no, mä oonkin ikivanha jotta muistan kaikki nämä jutut. :)
  17. sunflower20

    Pojallani on notkoselkä, mitä tehtävissä?

    Syksyllä 4 v täyttävä pojallani on notkoselkä. Muutenkin sen kroppa on ihan ihmeellinen, pitkä selkä ja jalat aika lyhkäiset. Ei sitä itseään se tunnu häiritsevän, mutta mua häiritsee. Mä kun en löydä istuvia housuja, paidat tuntuu olevan liian lyhyitä ja aina ne housut tippuu niin, että peppu...
  18. sunflower20

    Pelargoniasta kysmys... puutarhaihmisiä paikalla??

    Mulla kasvattaa kesän alussa ostetut pelargoniat vaan vartta, sitten siihen tulee muutama nuppu mutta ennen kuin ne aukeaa ne lakastuu. Ja on ihan muutama nuppu aina siinä rykelmässä. Onko jotain tehtävissä? Siis että mä saisin niistä vielä kauniit ja runsaskukintoiset kasvit, joita...
  19. sunflower20

    Uusien perunoiden keittäminen??

    Eli joskus olen kuullut siitä että keitinvesi pitää olla kiehuvaa kun laittaa perunat sinne. Mutta onko sillä oikeasti väliä onko ne perunat jo vedessä kun se lämpeää ja alkaa kiehua??
  20. sunflower20

    Kysymys oda steamerista??

    Siis Soda steamerista... miten voi tollasen kirjoitusvirheen sallia otsikkoon.... :xmas: Nyt pamahti halu tehdä omaa hiilihapollista vettä. Expertin mainoksesta katselin, että myyvät halvempaa ja kalliimpaa versiota. Toinen nyt 49 e ja toinen 119 e. Kummassakaan ei pahemmin selitelty muuta...

Yhteistyössä