Mistä nettikaupoista ootte tilannu Polarn O. Pyrettiä?

Itse firman sivuilta ei toimiteta Suomeen. Mä olen niin käsi noiden firmojen etsimisessä joten jos jollakin on hyvä nettikauppa tiedossa, niin olisin tyytyväinen jos saisin käsiini osoitteita. Kun lähimpään polarnin kauppaan on yli 200 km...
 
Mä kysyin niiden asiakaspalvelusta. Eivät kuulemma toimita, ovat ajatelleet kyllä perustaa Suomeen toimitukset mutta ei vielä ole.
Ei voi olla niin että niitä ei mikään nettikauppa myy...

No oonpas mä hölmö... tietty tässä tarkoitettiin jotain suomalaista fyysistä liikettä mistä ne vois toimittaa!! vähän on piuhat löysällä näin maanantaina... :)
 
Höh, ikävä juttu.
Meillä oli kuopuksella viime talvena niitten se takki jossa oli se irrotettava fleecetakki sisällä ja tykästyin siihen niin kovin, että ajattelin että olisin tilannut täksi vuodeksi samanmoisen molemmille.
Mutta kait mun täytyy sitten vaan lähteä autolla pitkälle ostosmatkalle... :)
 
"sama"
Mä kysyin niiden asiakaspalvelusta. Eivät kuulemma toimita, ovat ajatelleet kyllä perustaa Suomeen toimitukset mutta ei vielä ole.
Ei voi olla niin että niitä ei mikään nettikauppa myy...

No oonpas mä hölmö... tietty tässä tarkoitettiin jotain suomalaista fyysistä liikettä mistä ne vois toimittaa!! vähän on piuhat löysällä näin maanantaina... :)
Juu, kivijalkaliikettä tarkoitin, on jollain joskus onnistunut :)
 
"hmm"
ei ole suomessa, eikä ole muuten ulkomaillakaan sellaista nettikauppaa mikä toimittaisi suomeen.

itse ostin juuri huutonetistä 86cm takin irroitettavalla fleecellä ja housuilla uudenveroinsenä ja masoin 92 euroo postikuluilla
 

Yhteistyössä