Hakutulokset

  1. Sassykatti

    Intiimialueiden kuumavahaus kotikutoisesti?

    Onko joku tehnyt? Mielellään otan vinkkejä vastaan :D
  2. Sassykatti

    Hampaat kuntoon Tallinnassa?

    Alkaa kevyesti ottaa pannuun tuo julkisen puolen hammashoito ja olen miettinyt vaihtoehtona kesälomareissua Tallinnaan jossa hoidattais samalla suun kuntoon. Onko kellään kokemuksia moisesta operaatiosta?
  3. Sassykatti

    Ketuttaa, 3. työpäivä ja kersa kipiänä...

    Mahtavaa, alotin kesäduunit (no toivottavasti ihan vakkarit, vaikken henkeäni pidättele sitä odotellessa), tänään olis ollu 3. pvä ja eiköhän muksulla ole räkätauti. Aamulla sitten vedettiin pitkää tikkua isännän kanssa kumpi menee duuniin ja mä päätin jäädä kotio kun en vielä vahvuudessa ole...
  4. Sassykatti

    Neljä pientä tarinaa -blogi

    Blogissa äitee sai tietää että odottaa nelosia ja nyt päätti ruveta kirjoittamaan blogia. Tulee varmasti mielenkiintoista luettavaa jos vaan jaksaa päivitellä :)
  5. Sassykatti

    Jännittää.. huomenna työhaastattelu!

    Jostain syystä alko yhtäkkiä ihan hulluna jännittämään, huomenna pitäis käydä näytillä potentiaaliseen kesäduunipaikkaan. Isäntä tuossa valmensi ja realismi-jännitys iski ihan täysillä - varmaan senkin takia että jos munaan itseni niin mieskin saa hävetä, samaan duunipaikkaan kun haen. Yleensä...
  6. Sassykatti

    Löysin ihanan nettivaateputiikin <3

    Sain mieheltä synttärilahjaksi Tranquillon takin, luulin että on joku pieni suomalainen nyrkkipaja, googlettelin ja kappas, löysinkin aivan ihania vaatteita saksalaisesta nettiputiikista :heart: Tilausta odotellessa...
  7. Sassykatti

    (T)yön raskaan raatajat?

    Olenko mä ainoa joka puurtaa töissä tähän aikaan vai onko muitakin yökötyksiä? :)
  8. Sassykatti

    4 kk ja kiinteät (eritoten lihasoseet)

    Oletteko tehneet itse vai antaneet valmisruokia? Onnistuuko itsetehtyjen soseutus esim. sauvasekoittimella niin hienoksi että menee alas, tuo motoriikka kun syömisen osalta ei vielä niin hanskassa ole että voisi karkeampaa antaa?
  9. Sassykatti

    Jeei meidän koiran juoksu alkoi vihdoin (ihan turhis..)

    .. eipä ole odoteltukaan ku kotvanen jotta päästäis narttu viemään miehelään ja alko aika olemaan kortilla kun silmäpeilin tulos menee ens kuun lopussa vanhaks :whistle: Nyt pitäis vaan logistiikka hoitaa kuntoon ja viiä koira panolomalle rajan taa :saint:
  10. Sassykatti

    Mitä Arabiaa?

    Perintölaatikosta löytyi ihan vieras malli minulle, pohjassa piippuleima luvulla 53, netistä ei äkkiseltään löytynyt että mitä mallistoa ko. kastikekaadin voisi olla?

Yhteistyössä