Hakutulokset

  1. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Huomenta vaan ja ONNEA uusista vauvoista! :flower: Olen vain nyt tämän kuun pinoa pikalukenut kun väsyttää aivan valtavasti. Voisin nukkua koko ajan. Tänään 38 täynnä, muuta uutta ei olekaan sitten. Taitaa meidän nyytin tulossa vielä kestää. Bomppu
  2. B

    Missä sinulla meni lapsivedet?

    Otsikossa kysymys tulikin. Tätä jännitän itse milloin tapahtuu.. kastuuko kauppareissulla housut, tai yöllä sänky.... viimeksi meni suihkussa. =)
  3. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Onnitteluja uusista vauvoista! Mirabel, meidän esikoisella oli kans nuhaa tuon ikäisenä. Rohisi yöt todella kurjasti ja olin kamalan huolissani että saako henkeä.. :/ Neuvolasta vaan sanottiin että voi olla lapsivettä vielä ja ei syytä hätääntyä. Onneksi se sitten meni ohitse...
  4. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Onnea uusista vauvoista! :flower: Katyana, mulla on kans hermot aivan finaalissa ja ei millään jaksaisi mitään ylimääräistä hämminkiä. Poika pistää parastaan kyllä päivittäin kun huutaa ja taistelee kaikessa vastaan. En muista milloin oisin näin paljon itkenyt kuin nyt tän raskauden aikana...
  5. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    AnnaBuu, toivottavasti saat vauvelin syliin. :) Hienoja masuja. Jotenkin tää toisen odotus on mennyt kuvia ottamatta..pari hassua otosta on vain, mutta jospa tässä vielä ehtisi. Lääkärissä kaikki oli ok. Meni ihan mukavasti se käynti. Pisti minut siihen tutkimuspöydälle jalat levälleen...
  6. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    AnnaBuulla on kyllä todella rankka tilanne, toivottavasti pääset käynnistykseen. Stoppis, kiitokset shoppailuvinkistä. Kävin heti tilaamassa Manducan. Meillä on yksi, mutta olen suunnitellut toisen ostoa jo pitkään niin voidaan koko perhe reppuilla sitten. Se on mun mielestä tosi kätevä...
  7. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Huomenta! En ole ehtinyt lueskella ihan kaikkea mitä olette kirjoitelleet, mutta ainakin sairaalakassit ja peräruiskeasiat tuosta pomppasi tekstistä. Ite sain viime synnytystä ennen peräruiskeen ja se kyllä helpotti oloa. Olin supistellut koko yön ilman mitään vaikutusta avautumiseen ja...
  8. B

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Meillä ois LA 17.4 ja toista poikaa odotellaan tähän perheeseen. =) Esikoinen on reilun vuoden, joten aika pienellä ikäerolla tulee lapset ja oma olo usein aika poikki. Kovat liitoskivut on vaivanneet puolivälistä saakka ja unettomuus myös. Odottelen jo kovasti että vauva syntyy ja pääsee...

Yhteistyössä