Hakutulokset

  1. V

    nyt tuli seki kokeiltua

    mulla on kokemusta myös nakista ja porkkanasta :whistle: ihanaa!! Miten se nakki pysyi ehjänä? tais olla jotain aitoa suolinakkia :laugh:
  2. V

    Peppuseksin harrastelijat,huomio!

    Hei! Jos asia kiinnostaa kovasti niin ilman muuta on kokeilemisen arvoista. Minusta ajatus anaaliseksistä suorastaan ällötti aluksi, mutta nykyisin olen toista mieltä, päinvastoin, ajatus kiihottaa :whistle: Mutta, ei todellakaan kannata aloittaa suoraan sillä että miehen koko elin...
  3. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Hei! mulla on uskomattomia uutisia! elikkä mulla kp 76/30-32 ja kaksi viivaa pärähti raskaustestiin vihdoin ja viimein!!! :D nyt pelottaa, jännittää ja hämmästyttää ja kaikkea mahdollista siltä väliltä! Olen onnellisen hölmistynyt :heart: mies ei vielä tiedä, mutta pitäis ihan just tulla...
  4. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    oho, oli aika sekava ilmaus. eli kp 67/30-32
  5. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Heipä taas. täällä mennään tosiaan kp 6 jotain 67/30-32.... eli aika turhauttavaahan tää on... nasu mitä kautta pääsit tukimuksiin? mä kun soitin neuvolaan niin täti siellä vaan totesi että ei oo syytä huoleen jne. Ehkä mun olisikin pitänyt sit itse vaatia että pääsen tutkittavaksi? vai...
  6. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    hohhoijaa... mulla sama tilanne kuin sulla yksäiti. eli menkkoja ei näy. tosin mulla jo kp 55/30-32 raskaustestin tein viikko sitten viimeksi ja negahan se oli. varmaan tänä pe pitää taas testata jos ei mitään muutakaan tapahdu... onhan tää aika turhauttavaa...
  7. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    alabama vautsi, täytyy ihan onnitella ;) tänne ei vieläkään mitään uutta... nyt siis kai kp41/30-32 ja samantapaiset limat ollu kuin oletettuna ovis päivänä.... että otappa sit tästäkin selvää... perjantaina pitää varmaan uudestaan tehdä testi jos ei menkkoja kuulu...
  8. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    hohhoijaa... kp taitaa olla jo 40/30-32 eikä menkkoja kuulu... perjantaina testasin selkeän negan apteekin raskaustestillä. onnea kuitenkin kaikille plussanneille! minun lähipiiriini syntyi lauantaina pikkuinen tyttö :heart: ;)
  9. V

    Mikä näistä vaihtoehdoista?

    \ mäkin tykkään Valdemarista enemmän
  10. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    \ ei minunkaan miestä kiinnosta mitkään ovulaatiot tms. vaikka joka kuukausi toivookin kovasti että mun kuukautiset ei alkaisi. meillä siis nyt 3.yrityskierto menossa ja silloin kun aloitettiin niiin kysyin että haluaako hän tietää milloin ovuloin tms, niin sanoi että ei halua, mielummin...
  11. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    hei taas pitkästä aikaa! enpä ole muistanut tässä osastossa aikoihin vieraillakkaan, kiertopäiväkin on jossain, missä lie. :whistle: eli nyt siis kp 33/30-32 ja jännittää kylä jonkun verran. toisaalta olen ihan varma että en voi olla raskaana, koska petipuuhat jäi olemattomiin oviksen...
  12. V

    Vauvelia ei vaan kuulu...

    heippa! tervetuloa vaan tänne! tuolla vauvakuume-osiossa on varmasti monia kanssasi samassa vaiheessa olevia ihmisiä joilta voit saada vertaistukea. tule siis sinne puolelle huhuilemaan kanssasisaria! vauvaonnea :hug:
  13. V

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    TIISTAI baabaa.............kp 21/26-27 clarissa82...........kp 19/26-28 ctina.................kp 32/28 ehlk...................kp 25/30 iita82................kp 17/45-62 Isaa83...............kp 32/34 JoannaH.............kp 50/30-32 Jenmo85............kp 23/28-32 Maariana83........kp ...
  14. V

    Kysyn täältäkin

    minusta on todella mainioita nimiä! voisin harkita omille lapsilleni! huono maku jos ei noista tykkää ;)
  15. V

    Vielä ehtii ennen kolmenkympin kriisiä..!

    Onnea iltatähden yritykseen :flower: kyselit noitsa tärppipäivistä, ja niinhän se pääsääntöisesti menee että ei niitä sellaisia päiviä ole kuin muutama kuukaudessa, elikkä ovulaation aikoihin, kierron puolivälin paikkeilla. mene tuonne vauvakuume osastoon niin varmasti löydät lisää tietoa...
  16. V

    auttakaa

    abortti ei ole viisautta, mutta ei myöskään murha. joskus se vain voi olla välttämätön ratkaisu, mutta kenellekkään en sitä lähtisi silti suosittelemaan. niin ja ap:lle :hug:
  17. V

    Parhaat biisit ikinä!!!

    en nyt listaa ihan samalla lailla kuin ap tarkoitti mut listataanpa jotenkin. eli biisit: suomalaiset: CMX: elokuun kruunu ZEN CAFE: eipä tiennyt tyttö EGOTRIPPI: matkustaja ulkomaiset: THE MANIC STREET PREACHERS: if you tolerate this your children will be next MOLOKO: forever more...
  18. V

    Alle viiden kilon laihduttajat?

    eli täällä kanssa yksi! elikkä tilanne on se että juuri on ruvettu vasta yirttämään lasta, ja haluaisin nyt hieman pudottaa painoa ettei sitten raskausaikana karkaisi ihan käsistä. niin ja terveelliset elämäntavat pitäisi myös opetella. elikkä tilanne on tämä. pituus 162cm ja paino 60kg eikä...
  19. V

    sivuhistoria

    mun käsitys on kyllä se etä jos sivuhistoria on tyhjennetty niin se on kanssa tyhjennetty. eli ei niitä enää mistään saa tongittua poistamisen jälkeen. :/
  20. V

    Opiskelevat äidit..

    lueppas noita kahta muuta opiskelu-ketjua! löytyy varmaan kanssasisaria!

Yhteistyössä