Hakutulokset

  1. V

    huomenna lidliin, mitäs kannattais ostaa? Vaipat on kuulemma halvempia?

    en oo pariin vuoteen käyny mut sovittiin kaverin kanssa et haetaan siitä läheltä mansikoita ja käydään samalla kaupassa... Onks esim wc paperit saman hintasia ku muissa kaupoissa?
  2. V

    Minkä kokoisia vaatteita käyttää teidän 1v6kk ja 2v pojat?

    oli tossa yhdessä myymälässä halpoja kesävaatteita alessa niin olisin ens kesäkskin ostanu mut ei oo aavistustakaan minkä kokoisia on parivuotiailla vaatteet. nyt 1v3kk niin on 80cm käytössä...
  3. V

    ketää lukenut iltalehdestä tota auerin soluttautujapoikaystävä juttua?

    siis netistä katsoin et lehdessä olis jotain juttua ja vähän kiinnostais tietää mitä siinä oli :ashamed: mutta ku ollaan kipeinä niin ei viitsi lähteä lehden takia kauppaan...
  4. V

    Mistä voi johtua et oon allerginen mansikkajäätelölle mutta en erikseen mansikalle ja jäätelölle..

    eli mansikkaa voin syödä erikseen vaikka kuin ja samoin kaikkia muita jäätelöitä mutta mikä aine tossa mansikkajäätelössä on että tulee punasia laikkuja joka kerta ku syön :(
  5. V

    Huh mikä meininki tolla ruotsin hääparilla ennen häitä, itse olisin häihin mennessä jo...

    ihan kulahtanut. Katselin iltalehdestä kuvia niin ne on viimesen viikon aikana joutunu hymyilemään naama krampissa ja kättelemään pirteen näkösenä porukkaa, jatkuvasti on jotain tervetulotilaisuuksia ja tiedotuksia ja meinaavat vielä mennä bilettämään häitä edeltävänä yönä kavereitten kanssa...
  6. V

    mitä ohjelmii aijotte lähiaikoina katsoa telkasta

    suositelkaas jotain kiinnostavaa
  7. V

    Onko teidän mielestä Victorian Daniel kelpo prinssi

    Musta vaikuttaa ihan hyvältä parilta ainakin ja jotenki symppikseltä sen verran ku noita ruotsalaisia lehtiä oon osannu lukea
  8. V

    Mikä menee mönkään ku silitysraudasta jää ruosteen väriä vaaleille tekstiileille?

    hitsin vitsi että meni valkonen lakana ihan pilalle raudassa ei kyllä näy mitään likaa et mistähän tääkin nyt johtuu
  9. V

    Mistä pikkupaikoilta täällä on ihmisiä? ei siis kaupungeista.

    Minkälaiseksi kuvailisitte asuinpaikkaanne ja miksi asut siellä missä asutkin?
  10. V

    Kun karppaatte niin mitä syötte silloin karppaajat? Vinkkejä

    Kun mulla siis on todella hiilaripitoinen ruokavalio ja mietin tota karppausta omalle kohdalle niin olis kiva tietää mitä sitä sitten oikeen popsis
  11. V

    Jos haluan kohta mennä töihin ja ilmoittaudun työnhakijaks niin paljon saan työnhakijana rahaa entä miten saa lastenhoidon järjestymään...

    jos saakin yhtäkkiä töitä niin kuinka nopeasti voi saada hoitopaikan..? Minkälaista rahaa sit saa jos joutuu jollekin kurssille työharjoitteluun tai on vaan työnhakijana? Oon vielä kyllä ainakin vuoden hoitovapaalla mut mietin tulevaisuutta tässä vaan että sitten kun hoitovapaa loppuu ym..
  12. V

    Minkäikäisenä lapsenne on oppinut pois vaipoista jos ette ole olleet ahkeria pottatreenailijoita?

    eli olette laiskasti harjoitelleet niin onko lapsi silti oppinut kuivaksi ihan normaalisti ja minkä ikäisenä?
  13. V

    Olisko jotain linkkejä millaset olis hyvät rattaat 1v2kk vanhalle...

    Pitäis ostaa jotku kevyemmät kärryt kuin noi yhdistelmävaunujen mut ei ihan sateenvarjorattaat ku sellaset missä sais selkänojaa viel laskettua tarvittaessa....
  14. V

    Minkälaista on ollut jos lapsilla aikalailla tasan 3v ikäeroa?

    suunnittelen ja mietin tässä vakavia asioita :) kun haluttais toinen mut vielä tuntuu et olis liian aikaista ku eka on nyt 1v1kk vanha. Mietin että jos vuoden päästä olis toiselle aika että olis n.3vuotta ikäeroa... Tais sitten enenmmän mutta ei mielellään ainakaan yhtään vähemmän.
  15. V

    Mä olen uusi täällä=)

    Oon siis seuraillut harmaana jo kuukauden mutta nyt rekisteröidyin =)

Yhteistyössä