Mistä pikkupaikoilta täällä on ihmisiä? ei siis kaupungeista.

Kunta Mäntsälä, kylä muutaman sadan asukkaan tuppula.

Tänne on päädytty, koska haluttiin maalle omaan rauhaan, missä on mahdollisuus pitää tätä järjetöntä eläinlaumaa ja lapsia mahtuu temmeltämään enemmänkin. Kuitenkin on oltava järkevän matkan päässä Helsingistä miehen työn takia.
 
neito
Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:
ja se kiinnostaa just et miten ihmiset päätyy asumaan pieniin paikkakuntiin ja kyliin
Täällä on aina asunut ja töitäkin on tarjolla. Mies löytyi täältä, tukiverkosto ympärillä ym. Miksi siis muutta muualle?
 
juu
Mä oon naantalista, vaikka kaupunki tää on... mutta pieni :) n. 18 000 asukasta. Tää on kaunis ja "korkeatasoinen" siisti kaupunki jossa asiat rullaa upeesti :)

Turusta oon muuttanu, miehen perässä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen Mäntyharjulta
Niin ja lapsena muutin tänne koska vanhemmat halusivat. Asuin aikani kaupungissa kunnes satuin tapaamaan mieheni ja sitten muutinkin takaisi :) Ei sitä tarvinnut miettiä, oli töitä tuttuja, ystäviä ja turvallinen asuinpaikka.
 
vieras
Vesanto, asukkaita reilu 2000kpl. Mies täältä kotoisin ja täällä töissä. Kiva pikkupaikalla on asua ja varsinkin lapset kasvattaa. Kun ensin vaan tottuu, itse kuitenkin isommalta paikalta muutin. Ei ole mitään mihin lähtis tai menis, muuta kun 2 kylän kauppaa. Mutta onhan täällä sentäs kesällä reiskan MM kisat :D
 

Yhteistyössä