Hakutulokset

  1. Jessi75

    minkä bändin jäsen?

    on se blondi pitkätukkanen jätkä, tosi lapsenkasvonen, oikee kaunis poika. eka muistelin et ois lovexista mut ei ollu se vaan jonku samantyylisen bändin mun muistaaksee.
  2. Jessi75

    onko vappu pimiä raskaana?

    siinäpä se kysymys :cool:
  3. Jessi75

    G: karvat kasvo nopeemmin, kumpi tuli/tulossa?

    kun vanha sanonta sanoo et jos karvat kasvaa nopeemmin ni se on pojan merkki mut mites todellisuus? toki tiiän et nää on vaan sanontoja ja vanhan kansan uskomuskia mut silti ois kiva kattoo miten jakautuu :) itellä kaks aiempaa on pokia eikä karvankasvussa ollu mitään muutosta, nyt ei tietoo...
  4. Jessi75

    siis miten tota tolu onnenpyörää pääsee pyörittämään??

    mulla ei ainakaan tapahdu mitään, tulee vaan ne pisteet siihen ja siihen jää :headwall:
  5. Jessi75

    raskaana olevat vajislaiset

    pinoutukaamme tänne, meitä varmaan täällä kuitenkin jonkun verran on :wave: ois kiva jutella arvoista, annostuksista, oireista yms. ite meen vasta rv 11+6 ja arvot on heitelly koko ajan, huomenna meinasin käydä kontrollilabroissa annoksen noston jälkeen viimeksi tsh oli 2,05, oli noussu...
  6. Jessi75

    kilpirauhasvajislaiset vauvakuumeiset

    onkos meitä? :wave: täällä yksi vauvakuumeinen, kolmas ois toiveissa ja yk2 lähtee näinä päivinä käyntiin. nega oli iso pettymys vaikka harvoinhan se ekasta tärppää, edelliset vaa saanu alkunsa helposti ni kai sitä jotenki oletti vaikka eihän se tosiaan niin mee. alkaa tota ikääki jo kuitenki...
  7. Jessi75

    valelääkärin tuomio

    oliko teidän mielestä kohtuullinen? mun mielestä ei kun verrataan mitä tuomioita suomessa yleensä jaellaan. esim raiskauksesta tai rattijuopumuksesta (ajaa jonkun yli) ei välttämättä saa kun ehdollista. että mua sieppaa noin tuomioiden epäreiluudet! :headwall:
  8. Jessi75

    miten nopeesti ootte raskautunu kierukan poiston jälkeen?

    siinäpä se kysymys
  9. Jessi75

    hormonikierukan poisto

    onko kellään tullu kierukan poiston jälkeen alamahakipuja? ja ei siis heti vaan pikkuhiljaa. mulla kierukan poistosta nyt kolmisen vkoa ja alamahakipuja ollu jonku aikaa. epämiellyttäviä mut ei o tähän mennessä haitannu töitä tai muuta. särkylääkkeitä ei o tarvinnu ottaa. voiko olla jotain...
  10. Jessi75

    kelläs nikillä oli se menu täällä, oliko se aurinkokunta?

    eli jonkun sortin viikkoruokalista.
  11. Jessi75

    kauhea vauvakuume!

    B) onko meitä paljonkin? :wave:
  12. Jessi75

    syksyllä yrityksen aloittavat

    täällähän jo yksi ketju on syksyllä yrityksen aloittaville mut siinä on aika paljon väkeä kun on jo yrityksen aloittaneita yms niin aattelin avata uuden ketjun syksyisille B) itellä olis tarkoitus kierukka poistattaa syyskuussa, ennestään 2 lasta :)

Yhteistyössä