Hakutulokset

  1. R

    Lapsen suusta kuultua...

    Meillä laitettiin tytölle putket korviin ja oltiin kaikki mukana sairaalassa. Operaation jälkeen poika tuumasi hoitajalle... "Nyt on siskon vesikorvat rännitetty, pääsee vesi valumaan rännejä pitkin ulos eikä tule enää pipiä" :laugh: :laugh: Lievästi nauratti... Mietittiin kovasti, että...
  2. R

    Mua taas jurppii äidit, jotka tekevät lapsia eri miehille, rikastumisen toivossa!!!

    Tunnen itse kyseisiä tyyppejä, ja täytyy vaan ihmetellä... Sääliksi oikein käy niitä lapsi parkoja :( Eipä taida se elatusmaksu (tai jotain sinnepäin) :whistle: olla kovinkaan suuri summa lapsilisien päälle. Pääseekö sillä muka rikastumaan kun menot kasvavat lasten kasvamisen myötä... Tai...
  3. R

    Iiiik.... muurahaiset hyökkää

    Miten päästä eroon? Keittiössä sokeri muurahaisia ja pesuhuoneessa lentomuurahaisia... Oli taas oikea kompania kun kävin pesemässä tytön kakkipyllyn... Saivat myrkyt niskaansa, mutta kohta niitä on taas lauma siellä. Mitä kannattais kokeilla että päästäisiin niistä eroon? Onko kenelläkään...
  4. R

    Miehet ja pelikoneet

    Ja kyllä oli taasen niin typerä riita... :headwall: Miehen (ah) niin ihanasta pelikoneesta oli kadonnut jotain, ja tietysti syy oli minun :headwall: Kilahdin IHAN täysin ja huusin, että raivaa romus pois lattialta niin ei muksut pääse niihin käsiksi.... :headwall: Eikä todellakaan...
  5. R

    AAAH.... SUKLAATA

    Tää on minun "pikku" paheeni :p varsinkin jos on miehen kanssa riidelty :headwall: Kyllä oli taas niin typerä riita ettei toista. Herran pelikoneesta oli kadonnut jokin juttu ja se oli sitten syytäni :headwall: Siinä sitten kilahdin ihan täysin ja käskin raivaamaan romunsa pois...
  6. R

    GRRRRR.... lehtikaupustelijat!!!!!!

    Mulle yritettiin kaupata meidän perhe lehteä. Sanoin ihan nätisti EI kiitos... Jatkoi vaan ja jouduin sanomaan uudelleen ettei EI kiitos.... ei tällä kertaa!! Ja myyjä sen kun jatkoi... :headwall: Lopulta löi luurin korvaani, kun en suostunut ostamaan kyseistä lehteä! Soitin kyseiseen...
  7. R

    Mitä kaikkea laukustasi löytyy...

    Siinähän kysymys jo olikin... :whistle: Tarvitsisitko läheskään kaikkea mitä laukkusi on syönyt... :p
  8. R

    Kumppanisi ärsyttävin piirre (tällähetkellä)

    Mua on alkanut ärsyttämään tää jatkuva kotona olo, missään ei nykyään käydä kylässä eikä reissuun lähdetä :headwall: Nytkin miehellä kesäloma ja kysyin että käytäiskö Tampereella nuorimman muksun kummien luona..... Niin eiiiiii :o Miten voi jollekin reissuun lähteminen olla NIIN vaikeaa...
  9. R

    Helmikuun 2005 uhmakkaat

    Löytyykö täältäkään ketään uhmakkaan vanhempaa keskustelu kaveriksi ja ajatusten vaihtoon uhmasta.... ja uhmasta.... ja vieläkerran UHMASTA :laugh: Meillä ainakin löytyy omaa tahtoa ihan yllin kyllin ja kyllä on ihanaa kun poitsu lähtee ensi viikolla takaisin hoitoon, on ainakin aamupäivät...
  10. R

    Helmikuun 2005 terroristit

    Löytyykö teitä? :wave: Leikkiikö lapsesi paremmin pienemmässä vai isommassa lapsiryhmässä? Entäpä ruokailu tilanteet :whistle: tai uhma? :headwall: Näistä esimerkiksi olisi mukavaa kuulla miten muilla, ja paljosta muustakin :p Laittakaas viestejä tulemaan niin pääsee vaihtamaan...
  11. R

    Ilta/yö palaa...

    Mitä teillä syödään iltapalaksi? Entäpä kun lapset nukkuvat (jos niitä on) maistuuko pieni yöpala? :p
  12. R

    Heitetääs nyt sit galluppia....

    Kun tänään on aamupäivästä niin kovin käyty seksistä puhetta :whistle: Kuinka moni (rehellisesti) tuntee elävänsä puutteessa? :snotty: Kuinka moni saa mielestään tarpeeksi/usein? :whistle:
  13. R

    Voi TSIISUS....

    Jopas täällä puheen aiheet tänään :whistle: Seksiä, seksiä ja taas seksiä :laugh: :laugh: Eikös sanonta mene.... siitä puhe mistä puute :laugh: :laugh: :p
  14. R

    Harvinainen aamu

    Ensimmäisen kerran sitten 5 vuoteen, :snotty: saa tämä äiti nauttia kaikessa rauhassa aamuteensä :laugh: Kaikki muksut nukkuvat kerrankin pidempää. Vauvakin on alkanut nukkumaan läpi yön heräämättä :whistle: Päivästäkin näyttää TAAS (jälleen kerran) tulevan tosi lämmin... Eipä ole...
  15. R

    Jatkuva korvatulehtus kierre

    Korvatulehduksia ollut joulukuusta lähtien joka ikinen kuukausi. Ei edellinen ole parantunut kunnolla kun jo uutta pukkaa päälle. Tänään tuli postissa kutsu korvien putkitukseen liimakorvan estämiseksi. Onko kellään kokemusta korvien putkittamisesta? Onko auttanut tulehduksien suhteen vai...
  16. R

    Vm -77 äidit, onko ketään?

    Täällä yksi kyseistä vm, Mikkelistä :wave: Minkä ikäisiä lapsia/lapsi teillä on? Meillä 3 lasta, vm -05, -08 ja -10 =) Löytyykö ketään ajatusten vaihtoon lapsiarjen keskelle ;)
  17. R

    Vm -77 äidit HUHUU...

    Onko teitä ketään täällä? :whistle: Tämä äiti asustaa Mikkelissä ja lapsia 3 iältään 5v, 1v11kk ja vauva 2,5kk :wave: Olis kiva vaihtaa ajatuksia samaa ikää olevien äitien kanssa ympäri Suomea... Toivottavasti teitä löytyy edes jokunen... :wave: :wave:
  18. R

    Läheltä piti tilanne....

    Luojan kiitos, että olin pihalla eilen kun lapset leikkivät rannalla. Isoveli on oppinut nyt kesällä uimaan ja (oletti että siskokin osaa) laittoi pikkusiskon 1v 10kk uimaan... En heti tajunnut mitä tapahtui mutta poika vaan tuumasi, katso äiti sisko ui... Silloin löytyi jalat ja ÄKKIÄ, tyttö...

Yhteistyössä