Mua taas jurppii äidit, jotka tekevät lapsia eri miehille, rikastumisen toivossa!!!

Tunnen itse kyseisiä tyyppejä, ja täytyy vaan ihmetellä... Sääliksi oikein käy niitä lapsi parkoja :( Eipä taida se elatusmaksu (tai jotain sinnepäin) :whistle: olla kovinkaan suuri summa lapsilisien päälle. Pääseekö sillä muka rikastumaan kun menot kasvavat lasten kasvamisen myötä...
Tai onhan se hienoa kun ovessa lukee 3-5 eri nimeä, kun kaiki lapset ovat saaneet isänsä sukunimen... josta päästäänkin seuraavaan asiaan. Miksi antaa lapselle isän sukunimi jos lapsi tehdään rikastumisen toivossa ja eletään eri osoitteissa? Mitäs sitten jos lapsi haluaakin muuttaa isän luokse pysyvästi...???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsutar:
Tunnen itse kyseisiä tyyppejä, ja täytyy vaan ihmetellä... Sääliksi oikein käy niitä lapsi parkoja :( Eipä taida se elatusmaksu (tai jotain sinnepäin) :whistle: olla kovinkaan suuri summa lapsilisien päälle. Pääseekö sillä muka rikastumaan kun menot kasvavat lasten kasvamisen myötä...
Tai onhan se hienoa kun ovessa lukee 3-5 eri nimeä, kun kaiki lapset ovat saaneet isänsä sukunimen... josta päästäänkin seuraavaan asiaan. Miksi antaa lapselle isän sukunimi jos lapsi tehdään rikastumisen toivossa ja eletään eri osoitteissa? Mitäs sitten jos lapsi haluaakin muuttaa isän luokse pysyvästi...???
Minä en usko että kukaan rikastumisen toivossa tekee lapsia. Ehkä sossun rahoilla ja elatusmaksuilla saa lapset elätettyä (ja jos lapsia on tarpeeksi monta voi olla kotona) mutta ei siinä kukaan rikastu.
 
fhhf
No älä ny viitti hei ei kai kukaan rikastumisen toivossa lapsia tee kun ei noilla tuilla oikein rahoiks lyö. Taitaa ne ennemminkin olla jotain mielenvikaisia läheisriippuvaisia, kuvittelevat et saavat uuden ukon pysymään siinä vierellä kun sille tekee lapsen. Mut eihän se edellisilläkään toiminut...
 
Kyllähän itse tiedän ettei lapsilla rikastuta, ainakaan rahallisesti... muuten kyllä :heart: Mutta näin minulle kertoi eräs tuntemani äiti jokunen vuosi sitten. Hänellä on 4 lasta ja kaikki eri miehille... nyt juoksee sossun luukulla joka kuukausi, että se siitä RIKASTUMISESTA!!! :LOL: :LOL:
 
Niin, ei ehkä rikastu, mutta elarit + lapsilisät yh korotuksineen, pystyy olemaan kotona hyvinkin! Kaikkien lasten ei tarvi harrastaa sitä kalleinta, ja tässähän oli keskustelu kuinka sossu maksaa lasten harrastukset. Ratsastus yms.
 

Yhteistyössä