Hakutulokset

  1. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    Tein tänään raskaustestin, enkä millään voi uskoa että se on positiivinen!:) Huomenna menen vielä lääkäriin varmistamaan asian. Niin katsokaahan te nyt ensin. Aijaa.com - 7747686.jpg
  2. Hannaliina

    Mulla on menny maku tähän palstaan.:(

    Mä tykkäsin ennen tosi paljon käydä täällä lueskelemassa ja kirjottelemassa. Mutta sitten kun aloin kyädä täällä enemmän, niin huomasin miten ilkeitä monet ihmiset täällä on. Harmittaa.
  3. Hannaliina

    Meidän neiti sanoi ekaa kertaa äiti!<3

    Voiko ihanampaa olla kun kuulla se ekaa kertaa?!:heart: Minkä ikäsenä teidän lapset on sanoneet ensimmäisen sanan ja mikä se oli?:)
  4. Hannaliina

    Ovulaatiotestistä.

    Tein eilen päivällä ov-testin ja tuli kyllä niin vahvat viirut ettei voi erehtyä.:D Kuinka monta päivää sen testin tekemisestä sitä peittoa pitäis heiluttaa? Vai teenkö niitä testejä niin kauan että ov on ohi?
  5. Hannaliina

    Unikoulu toimi!:)

    Meillä viime yönä neljäs yö kun tytön kanssa tehty unikoulua, eikä enää itkenyt kuin 10min ja minun ei edes tarvinut mennä silittelemään. Ekana yönä itki kaks kertaa 45min toisena yönä kerran 1tunnin ja kolmantena yönä kerran 20min. Olen tehnyt niin että annan jonkin aikaa itkeä ja sitten kun...
  6. Hannaliina

    Voiko antenniboksin saada toimimaan kaapelitaloudessa?

    Sellasella sisäantennilla. Ja mistä niitä antenneja voi ostaa??
  7. Hannaliina

    Ihana päivä!!:) Hehkutetaan.

    Pakko hehkuttaa; saatiin eilen ihan unelmakämppä! 80neliöö remontoitua pintaa. Päästään pois täst hiirenluukusta, kaupungin kusisimmalla aluellaa missä ei asu kuin juoppoja ja huonoja perheitä. Olen niin onnellinen.:) Ja muutenkin miehen kanssa ollut todella kivaa yhdessä ja nautittu...
  8. Hannaliina

    Nyt kunnon ohjeet unikouluun! Kiitos.

    Ensi yöstä lähtien aion opettaa lapseni nukkumaan yöllä. Hän on 9kk vanha, herää öisin 2-6 kertaa juomaan maitoa. Tästä on tullut tapa koska ennen on nukkunut yöt todella hyvin, herännyt kerran syömään. Syö illalla puuron ja juo vielä 150ml velliä, eli ei pitäisi nälkä tulla. Antakaa minulle...
  9. Hannaliina

    Miten onnistuu 7 tunnin junamatka lapsen kanssa?

    Pitäis 9kk vanhan lapsen kanssa lähteä junalla ja matka kestää yli 7 tuntia. Onnistuuko vai onko kauheen hankalaa?
  10. Hannaliina

    Onko olemassa yhtään sellaista ihmistä kuka ei puhu toisista pahaa?

    Tiedättekö yhtään tälläistä ihmistä? Minä en.
  11. Hannaliina

    Kumpi lämpö on oikea lapsella?

    Mittasin 9kk vanhalta lapseltani lämmön ja pyllystä mitattuna se oli 38.6 ja kainalosta 37.4 eli kumpi on sitten oikein?
  12. Hannaliina

    Mitä tekisin lapseni kanssa??

    Mitä teette päivisin alle vuoden ikäisten lastenne kanssa? Minulla on 9kk vanha tyttö enkä keksi meille päivisin tekemistä ja tyttö tylsistyykin usein.
  13. Hannaliina

    Pienten lasten äidit kouvola/kuusankoski!!!:)

    Olen 9kk vanhan tytön 21v äiti. Kaipailisin kavereita kahvittelun ja leikin parissa.=) Ja kesällä olisi mukava käydä leikkipuistoilemassa. Laita s-postia! karssu.89@hotmail.com
  14. Hannaliina

    Kertokaa mulle avon konsultin työstä!!!

    Olen harkinnut aloittamista. Kertokaa mulle pitääkö mun ostaa joku aloituspakkaus? Ja sitten kun tilailen tuotteita niin tuleeko ne mulle kotiin? Pitääkö minun toimittaa ne muille tilaajille vai meneekö ne heille postin kautta kotiin? Ja kaikki muukin mahdollinen.
  15. Hannaliina

    Kertokaa mulle avon konsultin työstä!!!

    Meinasin alkaa myymään noita tuotteita. Löysin tuolta sivuilta sen lomakkeen minkä täytän. Mutta.. Pitääkö minun itse ostaa joku alotuspakkaus? Kun tilaan tuotteita pitääkö minun toimittaa ne tilaajille vai menevätkö tuotteet postin kautta tilaajille? Ja muutenkin kaikki mahdollinen.:D
  16. Hannaliina

    kauan meni?

    Meillä esikoinen nyt 3kk ja toista yritämme. Kauan tellä muilla meni että kakkonen tärppäsi synnytyksen jälkeen? Ja millaista arki on kahden pienen kanssa?
  17. Hannaliina

    Nuoret äipät KUUSANKOSKI!!!

    Oiskos Kuusankosken suunnalla innoikkaita nuoria äitejä/odottajia? Jos saatais järjestettyä tapaamisia vaikka pari kertaa kuussa johonkin leikkipuistoon.. tms. Voitas yhessä kehitellä jos ois innokkaita :) Mulla itelläni 3kk vanha tyttö ja ite olen 20v. Laitelkaahan ideoita!

Yhteistyössä