Hakutulokset

  1. W

    40+ so what wol.12

    Heips ihanaíset pitkästä,pitkästä aikaa!!!:heart: Wiiwi kertoilee kuulumisiaan sen verran että vuosi sitten saimme tämän ihanan prinsessan,odotusaika oli rankka,samoin synnytys,mutta kaikki meni lopulta hyvin ja tytär voi hyvin myös. Synnynnäinen munuais vikakin näyttäisi olevan "lievää"...
  2. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips naiset,pitkästä aikaa!!!! :wave: Wiiwillä puhaltaa taas uudet tuulet..... ostaa täräytettiin uusi talo,siis aivan tuli terä ja entisen myynnistä jäi vielä rahaa sen verran että nekin tuhlattiin ja ostettiin vielä kesämökkikin!!!!!:rolleyes: Hulluksi kai ollaan tultu,mutta nyt on...
  3. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips Ladyt!!! :wave: Näinhän se on että sekä ilon että surun kyyneleitä mahtuu ihmisen tielle.. Minttu,lämmin voima halaus sinulle ja perheellesi.:hug: Murmur älä anna vielä periksi,uskon vahvasti sinun tärppiin!!:hug: Juu,päivät on mennyt asioita selvitellessä...äippäpolille tuli se...
  4. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips ihanaiset! :wave: Sinivatukka juu,mun veli asuu vaimonsa kanssa myös Raisiossa...=) muuttivat hiljattain sinne,kun ostivat sieltä talon. Itse olen Turussa ollessani asunut Satakunnantiellä,eli ihan keskustassa ja sit myös Suikkilassa. Paljon on ystäviä jäänyt sinne ja amm.koulu...
  5. W

    40+ so what wol.12

    Heips Ladyt!!!:wave: Hystis,Minttu,murmur ja muut :hug: Eilinen rakenneultra ei mennyt ihan odotusten mukaan,niin luottavaisin mielin matkaan lähdettiin meheni kanssa,ja pettymys oli suuren suuri.:( Istukasta löytyi kananmunan kokoinen kasvain(osittain kiinni kohdussa,osittain...
  6. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips!!! Kontinkankaan terveystalolla oulussa ultrattiin,siellä tehdään nimenomaan raskauden ajan ultria,nyt siis odottelen aikaa sinne äitiyspolille Oysiin. Just käytiin mieheni kanssa tässä paikallisessa Nla.ssa. Oulussa kun sanoivat et pitää nyt seurata tilannetta tarkasti ennen kuin se...
  7. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips naiset!!:wave: Sinivatukka olet näköjään Suomen Turkkusest,sieltähän se minäkin aikoinaan lähdin tänne pohjolaan...Terkui vaa kovast.:) Wiiwin mustaakin mustempi maanantai :'( Rakenneultrassa todettiin kananmunan kokoinen kasvain osittain istukassa ja osittain kohdussa kiinni,on...
  8. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips Ladyt!!!:wave: MrsBree mahtaa sulla olla jo melkoisen tukala olo,jospa se pikkuinen tosiaan lähtis tulemaan...VOIMIA KOVASTI,KAIKKI MENEE HYVIN!:hug: Isotikru Juu,ihan turhaan pahoitatkaan mieltäsi muiden kommenteista,katsos jollet olisi raskaana ,työkaverillasi ja hänen...
  9. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips naiset!:wave: Sara tervetuloa minunkin puolesta,mukavia naisia täällä on ja mikä parasta minusta, niin keskustelua käydään laidasta laitaan,eli niin iloisista kun surullisista,huolista ja murheista voidaan puhua avoimesti. Siitä halaus kaikille!:hug: Minttu minusta nuo "uutiset" oli...
  10. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips naiset!!:wave: Onpas tosiaan paljon tullut tekstiä,mukavaa luettavaa!:flower: Pikkumyy voi,toivon niin kovin ettei masennus alkaisi vaivaamaan,ja unettomuuteesikin saataisiin apua.:hug: Minttu voimia!:hug: Juu,mielenkiintoista tekstiä vitamiineista,pitääpä tutustua tarkemmin...
  11. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips ihanaiset!:wave: Morticia Aivan mielettömän ihana kuva prinsessasta.:heart: Tarkkaan näkee jopa kasvonpiirteet,hyvinkin voisi jo sanoa kumman näköinen on. Mintulle jaksuja,jokainen päivä on eteenpäin ultraa.:heart: Rominas mukava kuulla että massussa kaikki hyvin,paljonkos sulla...
  12. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Ups! piti vielä kysyä,kun joillekin täällä oli tehty sok.rasitustestit,että mistä siinä on kyse? Mulle ei ole koskaan tehty niitä,mutta nyt klö. ehdotti että josko seur. kerralla tehtäis. Olen hoikka,ja painoa on tullut odotusaikana 2.3 kg,muistaakseni,eli ei liikaa mielestäni,klö.n...
  13. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips! :wave: Morticia mihin noi vitamiinit vaikuttaa ja minkä merkkisiä ne ovat?:whistle: Rominas :ashamed:KYLLÄ :ashamed: unia tulee katseltua,liiankin kanssa ja huom!:attn: eläydyttyä myöskin. Olen mm.voihkinut yöllä ja mieheni oli herännyt...:eek: ei siinä sen kummempaa kun kerroin...
  14. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips!!!:wave: Voi Minttu sinua,surettaa puolestasi.:'( Uskotaan kuitenkin että kaikki olisi hyvin..:hug: Tuota raskaushormonin eritystä minäkin olen kohdallasi mettinyt,muistaakseni murmur kertoi että se hormooni pysyy aikansa elimistössä km.jälkeenkin,en sitten tiedä voiko sitä "mitata"...
  15. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Voi bugsy miten ihanaa!!!:heart::heart::heart: Onnea ihan hirmuisesti koko perheelle! Komean tytön tyllerön olet maailmaan saattanut,nyt nauttikaatte,olette vihdoin saaneet toisenne!!:heart::heart::heart: Minttu mitään uutta?:hug:
  16. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips Morticia:wave: Ilmoittelen sen LA. kunhan käyn ens kuun alussa siinä rakenneultrassa,mulla kun oli viime ultrassa se sikiö 3vko.a suurempi,mitä viikot kierron mukaan olisi ollut,niin tarkkaa aikaa ei vielä tiedetä kunnes asia tarkistetaan.:whistle: Jospa olosi kohentuu,toivotaan että...
  17. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Minttu Soita ja kysy mitä H6 tuulimuna tarkoittaa,et voi kiusata asialla itseäsi 2vko.a:hug:
  18. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Huomenet ladyt!!:wave: Meitähän alkaa olla täällä jo "kilo" kaupalla,mikä on siis aivan mahtava juttu ja todistaa myös jotain hedelmällisyydestä!!!! jes,jes,hyvä me!:hug: Kittyblue:wave: Juu,meille tulossa jo 4. mutta nuo aikaisemmat tenavat ovat jo aikuisuuden kynnyksellä,vain yksi enää...
  19. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips naiset!!!:wave: Kaalinlehti-rahka hoito,en ole konsanaan kuullutkaan????:confused: Minttu,ymmärrän huolesi,mulla oli eka ultra vasta rv.9,juuri siksi että siinä näkisi sykkeen,eli kaikki on vielä täysin mahdollista.:hug: Tehtiinkö ultra sisä vai ulko kautta? Sekin on hyvä että...
  20. W

    40+ odottajat Vol 3.

    Heips:wave: Manducan rinkan tilasin,näytti minusta tukevalta ja turvalliselta,hinta oli 115e. Siinä sai lapsen sillai jämäkästi laitettua ja rinkka "pieneni" ja "kasvoi" lapsen mukana,niin uskon että käyttöikä on pitkä. Hintaa en pitänyt kalliina ja saahan siitä sitten jotain takasin jos...

Yhteistyössä