40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mindy<3 (40)..............Kp9/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp10/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp15/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp16/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp19/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp19/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp19/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp19/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp20/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp22/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp22/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp25/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp25/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp26/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp26/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp26/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp27/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp35/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp38/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Pikkutirri
(41).............dpo1
Oliivitar (40)..............dpo2
Nöpsö (42).................pp11
Mafinka (49).............. dpo14
Soili (41)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää syntymäpäivää Hysteria !!!


Minttu - tulethan kertomaan kuulumiset ultrasta - toivottavasti hyvät :kiss:

Soilille mukavaa vapaapäivää ja huoletonta mieltä!! :hug: :heart:

Nöpsölle toivotan plussaa seuraavaan testiin!! :heart:
 
Paljon Onnea Hystis! Olet hyvä tyyppi, sinuun ei voisi kyllästyä! Valtavasti onnea torstain siirtoon :heart:


Soili Kiitoksia onnentoivotuksista :) Tein jo surutyötä pikku-mieheni jälkeen, että tämä on tässä... Mutta täällä minä olen unelmoimassa pienestä "pahvipöksystä". Aivan sytämeni pohjasta toivotan sinulle ihanaa 9kk risteilyä

 
Moikat!
Onnittelut Hystikselle!

Joo sori kun nyt vaan omaa: En saanut vieläkään selvyyttä, mutta nyt se vaan on melkoisen varmaa että siellä ei oo elämää(?)

Menin sinne ja oli sellainen ulkolaissyntyinen lääkäri joka ultralla katsoi... meni varmaan 5 minuuttia, hän oli ihan hiljaa, sitten sanoi 'kyllä täällä joku syke on... en vaan ole varma onko se kohdun syke vai sikiön?' ! Mulla jo toiveet kerkes herätä...sanoi myös että jotain on pussin sisällä...luuli että sikiö joka vastas noin 7+6 viikkoja. sitten haki ylilääkärin paikalle, tuli naislääkäri ja meni varmaan 10 minuutia kun supisivat keskenään, kuulin vaan jotain sanoja '2 ruskuaispussia' 'ei sikiön sykettä' 'hematooma?'

Vihdoin lopettivat ja ennen sitä näyttivät kuvaa minulle... että tosiaan oli 2 pussia, toinen niistä oli tyhjä... ja toisessa oli jotain 'pientä'... ei mitään sykettä...:'( Sitten jotain puhuivat 'pallomaisista sikiöpusseista mitä suuresti ihmettelivät. Joutuivat kirjasta kattomaan oikein diagnoosin... olikse epätavallisen muotoiset raskausrakkulat??? En oo varma. Mun sydän löi varmaan tuhatta ja sataa, siks kai se ekä lääkärikin luuli sitä sikiön sykkeeksi!

Nyt antovat taas lisäpiinaa eli perjaantaina klo 11.45 toinen aika... kun sanioivat että jos olis mahdollista että TOINEN hedelmöitys olis tapahtunut kuukautta myöhemmin! Joo, minä en tohon usko, mutta ihmetteli se ylilääkärikin että onpa merkillisen näköinen asetelma! Arvatkaa alkoiko pelottaa? Kun sitten sanoivat että ihmeitäkin on nähty eli jos tosiaankin olisi toinen hedelmöitys tossa kuukautta myöhemmin tapahtunut??? Joo tän enempää piinaa en kyl jaksa mut pakkohan se on varmistaa että siel ei varmasti mitään elämää ole... se samainen ulkolainen tohtori ottaa minut vastaan perjantaina hän kun tietää mun tilanteen ja onko mikään kohdussa muuttunut... siihen en kyllä usko mut kuminkii.
Sairaslomaa sain tän viikon. Sitte perjantaina katotaan tarviiks lisää...
Oon itkeskellyt tässä yksin ja kohta pitäis koirat lenkille viedä. Kiva vaan punaisin itkusilmin...:'(

No palataan nyt en jaksa enempää, hyvät päivänjatkot kaikille!
Minttu (en osaa enää laittaa mitään muuta:(
 
Voi rakas minttu:hug:..ei siun piina vielä päättynytkään:(..voihan surkunen:'(

Ihan hirveän paljon siulle laitan jaksuja&voimasia:kiss:
Toivon tiedätkös, sitä ihanaa ihmettä siulle niin kovasti!
 
Viimeksi muokattu:
Voi rakas Minttunen :hug: :(. Kyllä sua nyt koetellaan oikein olan takaa. Kunpa voisin jeesata sua ja auttaa pääsemään äkkiä perjantaihin. Toi oottaminen tommosessa tilanteessa on kyllä piinoista piinointa. Paljon voimaa ja valoa, uskoa ja toivoa sulle Minttu! :heart:
 
Pikkutriiri, Soili, Putunen, Oliivitar ja Minttu ja kaikki muutkin jotka kumminkin onnittelee minnuu: kiitos :). Tässä iässä pitäis varmaan sanoa onnittelun sijasta osanotto :vampire:

Soilille tarraliimaa edelleen sekä mukavaa vapaapäivää ja taukoilua. :heart:.

Rkkt-listalaisille plussaa puuuuuuhallan +++ :whistle:
 
Täällä täti tekee tuloaan ihan selkeästi..uskon, että huomenna alkaa vuotelemaan.
Luget näköjään pitää tuhrut poissa, muuten alkaa n. 2-4vrk ennen uutta kiertoa.
Vaikka huomenna vasta Kp23 on kuiteshin luteaalivaihetta kestänyt 15vrk(laskettuna oletetusta oviksesta)

Viimeisen kolmen kierron yhteenlaskettu kierronpituus(Metkun laskurilla) on 24..niin se vaan on, että 3/09 lähtien tähän saakka, kiertoni lyhentynyt 4vrk..:(

Miun hedelmälliset hetket sattuuhin tuonne 11-16.4 seutuville - ovis luultavimmin 15.4
..ihan hyvä kuiteshin kun ennen Pääsiästa Oili tulee.=)
 
Viimeksi muokattu:
Heips Ladyt!!!:wave:

Hystis,Minttu,murmur ja muut :hug:

Eilinen rakenneultra ei mennyt ihan odotusten mukaan,niin luottavaisin mielin matkaan lähdettiin meheni kanssa,ja pettymys oli suuren suuri.:(

Istukasta löytyi kananmunan kokoinen kasvain(osittain kiinni kohdussa,osittain istukassa) sitä nyt täytyy seurailla tarkkan et miten kehittyy.
Leikkauksia ei tehdä raskauden aikana.

Vauveli on pieni kokoinen 415gr,ultraajan mielestä.

Lisäksi hänen toinen munuainen on reilusti pienempi kun toinen....en shokiltani kyennyt edes kysymään mitä tarkoittaa käytännössä.:(

Vauva on kaiken lisäksi tiukasti "kiinni" synn.kanavassa pää alaspäin,siis synnytys valmiudessa,en tiedä kauanko pysyy kyydissä...poloinen.

Kotiin tullessa vielä liukastuin ja nyt on sit kinttu kipsissä 6 vk.a.

Kauhusta kankeana mieheni kanssa kuunneltiin mitä lääkäri selosti,asiat meni täysin ohi,eikä itse kyetty kysymään yhtään mitään.
Nyt pitää kerätä voimia et jaksais alkaa tutkiskelemaan asioita.

Kaikkein eniten huolettaa vauvan tilanne ja lähinnä munuainen...yhdelläkin pitäisi pärjätä luulen,mutta miksi niitä on 2 luotu,jos toista ei tarvitse,kyllä tässä on nyt taas ihan riittävästi kannettavaa niskassa.

Anteeksi pahamieli ja purnaus,mieli on vaan nyt niin sekaisin..

Lampimät halaukset kaikille ja kiitos että olette,siellä jossain!
 
wiivi halaus sinulle..

onnea Hystikselle mää tuun pari kuukautta jäljessä ;)

tyylikkäästi ON;
pregcheck nega..ja apteekin omassa on näköjään ettei 5min.päästä saa lukea enää tulosta eli siis nega..mutta 20 min testin teosta oli apteekin omassa harmaa viivanpaikka!!
Siis minä joka olen vannonut apteekin omaan testiin sain kolauksen koska ihan selvästi niihin ilmestyy viivanpaikka! Nyt ei siis ole yhtään satavarmaa testiä johon voisin luottaa.
En tiedä..on paha mieli..onneksi on tuo tyttönen saatu aikaiseksi,josta kiitän ikuisesti Jumalaa..
 
Minttu Sinulle paljon voimahaleja, älä vielä heitä kirvestä kaivoon... :hug::hug::kiss:

Hystis Minuta Iisot Synttäripahoittelut :vampire: Itse olen päättänyt että kun on syntymäpäivät niin kenties vietän kenties en mutta enää en täytä vuosia.. .oon nyt ja aina 49 v :LOL::LOL: Sylillinen onnea torstaille :heart::heart::heart:

wiiwi67 No onpa tänne nyt kertynyt ikäviä uutisia roppa kaupalla! Sitä munuaista nyt älä toki ala suremaan, saattaahan se siitä vielä kasvaa ja onhan niitä ihmisiä jotka vaan yhdellä munuaisella porskuttaa kuten minun oma mammani. Hänellä todettiin toisen munuaisen surkastuma vasta aikuisiällä (yli 50 vee) ja sekin tuli ilmi ihan sattumalta muun tarkastuksen yhteydessä... Voi sinua poloista, täällä ollaan jotta toisiamme tuetaan ja jaksuja kaikille jaetaan, voimahaleja sinulle myös :hug::hug::kiss:

mur-mur Minulla kierto kanssa sekoilee sen kun ehtii... alkanut sekoilemaan noiden hormoonien jälkeen (kierukka) pillerit... sitä ennen oli 28 jämptisti AINA ja nyt sitten heittää miten sattuu, edellinen siten 22 sitä edellinen 26 sitä edellinen 28 (muistaakseni) ja nyt on menossa tuo kp 25 joten odottelen myös tätsyä tulolle (tänään) ilman minkäänlaisia oireita :confused: Meidän vaan täytyy laittaa piliä kehiin aina kun se on mahdollista :LOL::LOL: mutta kepitän :stick: kuitenkin tätsyä sinulta ja minulta huitsin nevadaan Hystikselle Iiso kiitos kepityksestä :D

Aurinkoista päivää kaikille kaikesta huolimatta ...:kiss:

nöpsö Pahoitteluni negasta, itsekin olisin niin mielelläni saanut edes haamulaisen mutta sitä en r-testissä ole vielä koskaan saanut nähdä :'( Muistan sinua ja kaikkia Teitä iltarukouksessani ...
 
Viimeksi muokattu:
Moikka Wiivi ja kaikki muutkin ihanat tsemppaajat!!!
Voi rähmänkäpylä!!! Toivon sulle Wiivi sekä miehellesi nyt hurjasti onnea ja voimia koettelemukseenne!!! Toivon todella että se kasvain ei olisi vaarallinen, ja pieni pysyisi mukana tarpeeksi kauan syntyäkseen terveenä!
Tää päivä ei oo todellakaan onnenpäivä mullekaan, kun varmaan luit mun viestin? Pitää varmast laittaa sinne odotuspuolellekin joku viesti miks musta ei oo kuulunu...

Mietityttää toi 2 pussia??? Voiko todellakin olla mahdollista että olis tapahtunut 2 hedelmöitystä? Ja kk:den välein... miten simppaset menee kohtuun jos kanava on kiinni?? Anteeks tyhmyyteni, en ymmärrä... että toinen raskauspussi ei oo tullu ulos vaikka mennyt kesken... ja sit toinen jatkaa kasvuaan? Joo pää tässä sekoo kun miettii... sanoin kumminkii etten töihin kykene nyt, mulla niin mieli maassa... kokemuksesta tiedän, ja sanoin pomollekin että en jää pitkäks aikaa kotiin vaan palaan töihin heti kun pystyn... ei ookkaan järkee kun tulee vaan surkuteltua yksinään... Viime vuosi oli surun vuosi, loppuvuosi varsinkin! Eikä oo suru häipynyt vaan mennyt välillä taka-alalle, tän raskauden myötä.... Mulla välillä' TOSI pahoja taantumia ton asian suhteen, mm. en jaksa aina tavata ihmisiä, harrastukset on jääneet, kaikki tuntuu ylivoimaiselta kestää, hyvä kun jaksan tervehtiä ihmisiä!!! Joo, nyt on paree pitää timeout ja miettii mikä on taas se mistä ottaa kiinni jotta jaksaisi jatkaa....on tää vaikeeta... kun ei voi puhuukaan kellekään... en oo asiasta kertonut just tän takia kun ei oo varmuutta miten käy!

No, eikös se niin sitte, että eteenpäin, sano mummo lumessa!!!! Seuraavaa yrityskertaa kohden!!! niin me miehen kanssa puhelimessa sovittiin...
Nyt vaa on niin takki tyhjä etten jaksanu ees alkaa siivoomaan, kai sen nyt tajuu???

Jep, no palataan taas! Päivänjatkot!!!
 
Ottis
Soili Ihania uutisia tulis kertomaan vaikkakin arkaillen :hug::kiss:. Saako sua yrjöklubiin lisätä vai odotetaanko raskauden todellisuudelle vahvistusta??

Oliivitar Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!
 
Ottis
Pikkutirri Wautsi, onnittelut oviksen bongaamisesta :heart:! Onnellista RKTT-aikaa!!

Hysteria Johan sinä nyt repäisit =). Ihana, ett otat hurunenät kyytiin. Tiedät sanomattakin, että ajatukseni ovat luonasi ja sydämestäni toivon tän hoitokerran tuovan toivotun tuloksen :heart::hug::kiss:.

Minttu2011 Voi pahus ku ei tullut mitään selvyyttää vieläkään :'(. Olikos sulla silloin alussa vuotoa? Silloin varmaan toinen alkio tuli ulos ja toinen sinne on jäänyt erilliseen pussiin. Toivottavasti seuraavassa ultrassa löytyy jo vahva syke :hug:. Peukutuksia :heart:!

Näyttää niin kovin täällä taas tapahtuneen, ett pitänee illan kähmässä oikein ajan kanssa keskittyä kuulumisiinne. Plussapuhureita tasapuolisesti kaikille :heart:!
 
Niin ottis,oli se tuhruvuoto mut ei siinä mitään ollut, klönttiä tms. että eiköhän tää ollu tässä...
Joo. Ei kun seuraavaan yrityskertaan! Kun tulis ekaks ne menkat!
Perjantaina saan ne tyhjennyslääkkeet mukaan.. jos ei sitte ihme tapahdu....
Illanjatkot!
 
Hoh hoijaa..miehän dippasin illasta..ja testiviivasen kohdilla näkyi 10min sisään "jotain"..sitten myöhemmin(n. 45min)testiviivasen kohdilla punertavaa, varsinkin yläreunassa.
Laitan kuvan(tai pari) nyt teille tiirailtaviksi..kertokaa, näettekö mitään????(poistin jo isot kuvat)
..miun näytöllä näkyy t o d e l l a huonosti(tämä uus näyttö ihan pa**a!




Kamera vaan edelleenhin huono, parempaa kuvaa en saa!!!:kieh:
..huomenna katton vielä testiä päivänvalossa..näkyneekö enään mitään sitten..
Nyt siis dpo14 TAI dpo8-9..
Vuotoa pikkasen kyllä jo on:|..laittelin siteen, että näen tuleeko sinne asti.
..jos nyt dpo14, ei raskaus mahdollinen!..mutta jos dpo8-9..hmmmm...
 
Viimeksi muokattu:
Niin vielä..dippasinhan mie päivällä kahden kantturoilla, 2h pisu kerkesi olla rakossa - ihan blanco oli se!:)

Tuskan hiki saunan jälkeen valuu kainloista kun täällä haaveksin ja rätnään - OLLAKKO, VAIKO EI OLLA??..siinäpä se..:ashamed:

Noita One Step testejä olen käyttänyt paljonkin välillä ja kosteana niihin tulee hieman taustasta eroittuva "viivanpaikka"..kuivuessaan yleensä häviää.
Tuossa dippaamassani testissä on vielä inhasti pieni lommo tuossa testiviivasen kohdilla!:O
..testi siis 10mIU/ml..ehkä dippaan huomenissa..tai jään suosiolla tätiä odottamaan:|..tuo vuoto hieman kertoilisi kyllä siitä - KN:aa kokeillessa, tulee jo selkeästi...juupa..poistan isot kuvat ja jätän vain nuo pienet..vaikka noista mitään näekkään..
 
Viimeksi muokattu:
Mulle on tullut enempi mieleeni sellainen asia että Suomessa harrastetaan IKÄRASISMIA! Ihmiset on terveempiä, elävät pidempään, kunto on paljon paljon parempi kuin esim 50 v sitten mutta kuitenkaan EI HALUTA että me AIKUISET IHMISET saadaan lapsosia tähän maahan!!! Että mua vi***aa!

Anteeksi voimakas kannanottoni mutta ...

Hyvää yötä kaikille :kieh::kieh:
 
Mafinka:hug:
..mie olen kyllä saanut kuulla terveydenhuolto henkilökunnalta, miten IÄKÄS jo olen ja tyhjänpäiväisiä vain haaveksin..jos ei ole suoraan sanottu, niin kierrellen ja kaarrellen - rivien välistä on kyllä ollut helppo lukea..ja ne katseet..vähän sellaiset säälivät..ihan kuin olisin joku bimbo, joka ei tajua asian oikiaa laitaa..on sitten täytynyt alkaa selittämään, että "kyllähän minä nyt tajuan realiteetit" jne..jne..joskus olisi tehnyt mieli ihan tintata!:kieh:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä