Hakutulokset

  1. H

    menkat reilusti myöhässä, r-testi nega, mutta ovistestissä kaksi viivaa

    onko kokemusta, että voiko tuo tarkoittaa raskautta? muistan edellisistä, että ehdin tehdä monta negaa ennen kuin näytti plussaa...ilmeisen hitaasti siis nousee hcg mulla tai jotain. mutta auttakee tietämätöntä ja malttamatonta
  2. H

    ketkä on palstan modeja? olisi asiaaaaaaa

    *
  3. H

    Xtravaganzalaisia tai VLCD:lla olevia?

    mulla toka päivä menossa, jotenkn oon koko ajan huolissani, että onkohan tää ne varmaan terveellistä...pudotettavaa on sellanen 20-30kg. mutta kilo kerrallaan.
  4. H

    lävistettyjä?

    onkos kellään rustolävistystä korvassa ja jos niin missä? sit mä haluaisin niskaan...onko kokemuksia?
  5. H

    lävistys korvan rustossa

    onks teil kellään lävistystä tuos korvan rustossa? siis tarkotan tuota korvakäytävän edessä olevaa rustonipukkaa. sattuko, paraniko hyvin? yms
  6. H

    saako treelta ruokaa klo 22 jälkeen?

    no siinäpä se kysymys tulikin, onko siis ravintoloissa keitiöt auki noin myöhään?
  7. H

    tarroja potan pohjaan?

    täälläkin mielestäni on ollut niistä puhetta: siis sellasia tarroja tarkotan, että kun ne kastuu, niin kuva tulee näkyviin. mistä niitä saikaan tilata?
  8. H

    oisko kellään linkkiä/tallessa ketjua "hurjannäköisistä"

    tääl joku aika sitten oli piiitkä ketju, jossa oli linkkejä kummallisiin, hassuihin ja muihin erikoisiin ihmiskuviin, siis lihavia, vähäpukeisia yms kuvia. oisko sitä kellään tallella?
  9. H

    säärikarvat pois vahalla?

    mä oon niin lopen kyllästyny höyläämään, koska saisin höylätä päivittäin, että ois siistit jalat. onks kellään kokemusta esim kuumavahauksesta, jota tehään kosmetologilla? pysyykö karvat pois miten kauan, mitä maksaa jne? kiitos! :flower:
  10. H

    keventäjät

    tietäskö kukaan, että kun ruokapäiväkirjaan laitetaan pastaa, niin onks se sit raakaa vai keitettyä?
  11. H

    voiko rakkaus loppua?

    laitanpa tän tännekin: meillä on miehellä ollut jo noin vuoden verran jotain 30-kriisiä. alkoi siitä, että ei viihtynyt työssään, ja sanoi, että kun saa sen asian kuntoon, niin eiköhän kaikki helpota. no, työasia järjestyi, mutta paha olonsa vain jatkui. nyt sitten oltiin lomalla ja tilannen...
  12. H

    valkoiset "nöllit" kurkusta

    onko teilä kellään vastaavaa: tuolla takimmaisten hampaiden takana on sellanen "kraateri", josta pulpahtele pinnalle välillä sellasia vaaleita, kuin kaurapuuron paloja. haisevat ihan hirveälle. olen niitä hammastikulla poistanut, mutta aika epämukava toimenpide.
  13. H

    kun menkkoja ei kuulu

    Heippa! Mulla on pitkä kierto, noin 36 päivää, ehkäisy on käytössä ja raskautuminen ei siis ole ajankohtaista juuri nyt. Menkat on nyt viikon myöhässä ja olen tehnyt testin, negan. MIten toimin, jollei kuukautisia kuulu,? pitääkö mennä lääkäriin vai voiko ajatella, että jää vaikka yhdet menkat...

Yhteistyössä