Hakutulokset

  1. Kurmeli

    Taas bloggaajien "nerokkaita" ideoita

    Jos äitiys on tehnyt sinusta marttyyrin, niin se ei tarkoita, että kaikilla näin olisi. Meillä kaksi lasta, kaksi koiraa, kolme kissaa ja mies tekee pitkää päivää. Silti pystyn leipomaan, laittamaan ruokaa, ompelemaan, käymään kaupoilla, siivoamaan, leikkimään lasten kanssa, askartelemaan...
  2. Kurmeli

    Taas bloggaajien "nerokkaita" ideoita

    Tämä keskustelun aloitus taas kuuluu "Taas palstamammojen nerokkaita ideoita"-sarjaan...
  3. Kurmeli

    Se ois sit viimenen pikakäynti iskän ovella....

    No minä juttelen isäni sekä äitini kanssa lähes päivittäin vaikka kummallakaan ei ole mitään alkoholismia tai muutakaan taustalla, äitini on kyllä vakavasti sairaana ollut jo 1,5 vuotta mutta olen pitänyt yhteyksiä yllä ihan yhtä tiheään jo ennen sairautta. Isäni on täysin terve, jos ei...
  4. Kurmeli

    Prismassa nähtyä:

    :laugh:
  5. Kurmeli

    Venakko Milanna kysymys sinulle sisustamiseen liittyen

    Ja jos mä olisin Venakko niin mä vähät välittäisin palstamammojen mielipiteistä tai siitä mistä mitäkin pitäisi ostaa kun on enemmän rahaa ;)
  6. Kurmeli

    Relaatio 29

    Kiitos tästä! Mä oon koittanut jo vaikka ja mitä, että se vastaus olis siihen mennyt :D
  7. Kurmeli

    Avaudun eskarin joulujuhlasta ( ei kannata avata jos ärsyttää jo otsikko )

    Ja toisaalta on omituista, että joku valtaväestöstä poikkeava on se kenen mukaan kaikki sitten tehdään. Sehän olisi sama asia, kun kaikki joutuisivat syömään kasvisruokaa kun yksi on vegaani...
  8. Kurmeli

    Avaudun eskarin joulujuhlasta ( ei kannata avata jos ärsyttää jo otsikko )

    Mut ei kai yksikään uskonto kiellä tonttuja tai muita iloisia joulujuttuja ja -lauluja?
  9. Kurmeli

    milloin tehdä raskaustesti aikaisintaan, jos ei tiedä koska kk pitäisi alkaa?

    Mä en tiennyt, että ne voi elää hitto noinkin pitkään... sitkeitä pikku veijareita :D
  10. Kurmeli

    milloin tehdä raskaustesti aikaisintaan, jos ei tiedä koska kk pitäisi alkaa?

    Jos lapsi on toivottu eikä tiedä milloin kuuluisi kuukautisten alkaa, niin aivan hyvin voi odottaa pidempäänkin kuin 10 päivää. Hedelmöittyminen on voinut tapahtua myöhemminkin kuin heti yhdynnän aikana. Siittiöthän säilyvät jopa kolme päivää hengissä. Näin ei ainakaan saa väärää negaa... tosin...
  11. Kurmeli

    Kuinka monta lahjapakettia teidän lapset saa jouluaattona?

    No mä en osaa sanoa montako lahjaa tulee mummoilta, vaareilta ja kummeilta mutta tän hetkisen tilanteen mukaan mä olen 5v tytölleni ostanut n. 10 pakettia mutta 4kk pojalle en ole vielä ostanut paketin pakettia un tarkoitukseni oli ostaa vaatetta mutta piti odottaa lähemmäs joulua, että tietä...
  12. Kurmeli

    Jouluhätä!

    Ilkeasti tai ei niin täysin totta! Jos on täysin työkyvytön ja sairas, mies on sekaisin kuin seinäkello, rahaa ei ole ja kotikin lähtee kohta alta niin abortti olisi ollut täysin järkevä ratkaisu! Ei ole itsekkyydellä rajaa! Ja mitä tohon astianpesukoneeseen tulee, niin toiveita voi aina olla...
  13. Kurmeli

    Jouluhätä!

    Siis sinäkö väität kirkkain silmin, ettet saa penniäkään asumistukea? Se ei pidä paikkaansa vaikka asuisittekin liian isossa asunnossa. Kela hyväksyy tietyn verran neliöitä per henkilömäärä ja tämän hetken tilanteen mukaan teiltä hyväksytän se 57m2. Ja täytyyhän sinulla olla tuloja myös joko...
  14. Kurmeli

    Kaveri väitti,että sukulaispoika 11kk käyttää yli 98 cm vaatteita?

    No meillä 4kk vanha poika käyttää jo 74cm vaatteita (H&M, Lindex, Marimekko, Finnwear ym.) eikä ole neuvolan mukaan millään lailla lihava, paino ja pituus sopusuhdassa keskenään. Poika kun oli 1,5kk hänen vaatekokonsa oli 68 ja syntyessään oli 53,5cm pitkä. Esikoistyttö oli sitten taas ihan...
  15. Kurmeli

    Huuhteluainetta pyykkiin vaikka käy kuivausrummussa?

    Mä käytän ja oon muuten huomannut noiden pyyhkeiden osalta, että jos ne pesee muutamat ensimmäiset pesut ilman huuhteluainetta, niin sen jälkeen niihin voi sitä huuhteluainetta käyttää ja imuteho pysyy :) ... ja musta kaikista ihanin huuhteluaine on se Comfortin Mansikka-Lilja, tsiisus et se...
  16. Kurmeli

    50cm toppapuku?

    En suosittele ostamaan noin pientä kokoa. Meidän poika oli syntyessään jo 53,5cm ja otti jonkun ihme kasvupyrähdyksen ja muutamassa viikossa jäi kaikki 56cm vaatteet pieniksi. Poika siirtyi jo 2 kuukautisena käyttämään koon 68 vaatteita eli koskaan ei voi tietää millainen kasvuvauhti ja kuinka...
  17. Kurmeli

    Mistä saa valkoisen joulukuusen?

    Kodin 1:sestä saa kolmea kokoa mutta ainakin pääkaupunkiseudulla niitä isoimpia ei montaa ollut enää jäljellä, Espoossa oli enää näytekappale jäljellä ja Vantaalla oli enää 8 kappaletta, joista yksi lähti meidän mukaan :D
  18. Kurmeli

    Olo on niin lyttätty ja huolestunut.

    Ja minkäs värinen pilleri sulta on jäänyt tänään ottamatta? :D Mutta asiaan. Ole AP huoleti, sillä yksikään "lusmuilija" etävanhempi ei sairasta lasta edes haluaisi ottaa hoiviinsa :)
  19. Kurmeli

    Mitä se kenenkään napaa kaivelee, vaikka mä ostaisin lapsilleni 50 lahjaa per naama?

    Minusta omituista on se, kuinka saarnataan lelujen menevän roskiin ja siksi niitä ei pid ostaa kuin ehkä yksi tai kaksi. Meillä ei kyllä juuri yksikään lelu ole roskiin mennyt vaan niitä on viety sitä mukaa esim. päiväkoteihin ja sairaalaan, kun niillä ei enää kukaan leiki. Ja aivan taatusti...
  20. Kurmeli

    Tehtäiskö koiralliset taas kuvaketju omista karvakorvistamme?

    Tässä meidän pöhköt: Rasmus ja Tutteri

Yhteistyössä