Hakutulokset

  1. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Huhuu vaan täältäkin. Pinna on täälläkin todella kireällä, sama juttu oli edellisessäkin raskaudessa. Jotenkin koko ajan on ihan extra kireällä. Tulee ihan syyttä suotta hermostutta ihan pienistäkin asioista miehelle ja pojille, sitten vähän ajan päästä harmittaa. Kakkonen on muutenkin alkanut...
  2. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Terve pitkästä aikaa ja uusille tervetuloa!! Ei oo jotenkin jaksanu kirjotella, kun ei mitään kauhean erikoista ole tapahtunut. Olot on välillä vielä huonot, aamupala on joka päiväinen mysteeri pysyykö vai eikö pysy sisällä. Nyt kuitenkin on kirjoteltavaa kun tänään oli Rakenneultra. Kaikki...
  3. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Terveppä kaikki uudet ja vanhat! Täälläkin piti paljastaa raskaus työpaikalla. Mulla on sopimus vain vuoden loppuun ja esimies kysyi tänään olisinko halukas jatkamaan, kun olisi tarjolla äitiyslomansijaisuus. Pikkuisen nauratti, kun sanoin, että voin mä sen kuukaudeksi ottaa, mut sit minunkin...
  4. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    KAKSistakin tuli synnytystapa-arvionnin varaus jo ennenkun viikko 12 oli lähelläkään. Tais tulla jo heinäkuussa (n). Tammikuulle paperin mukaan aika menee. Minä joudun siihen sen takia, kun edellinen raskaus oli hätäsektio pojan sydänäänten häviämisen takia. Onneksi olin jo sairaalassa...
  5. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Kiitos memmmy uudesta ketjusta!! Tervetuloa uudet!! Täällä odotetan, että milloin olo helpottuisi. Huono-olo ja oksentaminen vaan jatkuu ja jatkuu... Tosin taittaa jäädä vain toiveeksi, jos menee kuin edellisissä raskauksissa. Sinäänsä hyvä puoli tässä on, että sipsiä tai muutakaan suolasta...
  6. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällä ollaan kevlarsoulin ehdotuksen takana. (y)
  7. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Voi kevättähti... Voimia. Nyt tuntuu itsestä ihan pahalta, mutta on pakko tuulettaa. Meidän seula ei tällä kertaa hälyttänyt. Huoh!!! Jippiii!!! :love: Pygmi
  8. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Merikki: Saa kysyä. Molemmissa raskauksissa kävin lapsivesipunktiossa. En olisi varmaan henkisesti pysynyt kasassa ajatuksella, että ehkä on terve tai ehkä ei. Halusin tietää ja miehen kanssa käytiin pitkät keskustelut siitä, että mitäs jos jotain löytyy. Esikoisella riskiluku oli 1/85 downin...
  9. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Terve vaan uusille täältäkin!!! Meillä oli tänään kovasti jännitetty ja pelätty nt-ultra. Tällä kertaa saimme miehen kanssa lähteä sieltä pois hymy huulilla, mikä oli ihanaa. Poikien hurjien niskaturvotuslukujen (2,8 ja 4,6) jälkeen, tämä 1,5 tuntui taivaalliselta. Tosin vielä pitää odotella se...
  10. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kevättähti: minulla on aina ollut todella epätasainen kierto. Esikoista tehtiin yli 9 kk ja olin jo valmiiksi ostanut ovulaatiotestit ja kaikki, mutta niitä ei sit tarvittu. Mulla sattui silloin varmaan olemaan pitkä kieroväli ja se 17.7 oli laskettu sen neuvolan 28 päivän mukaan. Kuitenkin noin...
  11. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Hei vaan kaikille!! Kevättähti: täällä on peukut pystyssä, että kaikki olisi kuitenkin ok! Itselläni esikoisen laskettuaika siirtyi 17. heinäkuuta 5. elokuuksi, noin iso heitto kyllä säikäytti, mutta terve poika tuli. Tuossa se nyt pelaa xboxia, eikä usko, että on nukkumaan meno aika...
  12. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Heips vaan kaikille ja tervetuloa kaikille uusille!! Pahoinvointia on täällä aamulla ja illalla, syöt tai et syö :sick: ruoka ei muutenkaan meinaa maittaa. Toisaalta ihan hyvä kun elopainoa on kyllä enemmänkin kuin tarpeeksi. Mutta asiasta kolmanteen. Minulla oli tänään ultra ja jostain syystä...
  13. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille. Voimia ja muille paljon tarranauhoja. Täällä on ollu aika hiljasta, kun väsy painaa ja 2 pikkupoikaa saa äidin hermoraunioksi. Pitkä oireettomuus alkoi jo pelottaa, mitta nytpä tuo pahoinvointi ja oksentaminen alkoi täälläkin. Aamupala ja lounas on...
  14. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Voi minea_ !!! :cry:
  15. Pygmi

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Ihanaa, että täällä on muitakin saman asian kanssa kärvisteleviä. Minäkin olen vähän miettinyt sitä alkuraskauden ultraa, kun alkaa ihmetyttämään tämä oireettomuus. Mies tosin yritti lohduttaa, että eihän sulla edellisissäkään raskauksissa tullu heti plussan jälkeen oireita :love: ja kyllä ne...
  16. Pygmi

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Tervetuloa uudet!! Minä soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 17.7. Lääkärinajankin se jo varas, että 4.8 pääsee näkemään miten masussa voidaan ☺️ Ei malttaisi odottaa. Neuvolantäti (kesäsijainen) laski rv:ksi 5+2, joten la:kin pomppais helmikuulle. Pikkuisen epäilen tuota. Pidän vielä tuon itse...
  17. Pygmi

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Täällä kanssa ihmetellään oireiden vähyyttä, vaikka pitäs vaan osata iloita vielä siitä. Kohta sitä varmasti saa halailla pönttöä monta kuukautta. Sitä vaan ei meinaa uskoa, että on raskaana. :D:D Minä olen ja olen ollut edellisten raskauksien aikana ylipainoinen, joten mitään hurjaa painon...
  18. Pygmi

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei! Nyt kun raskaustesti näytti positiivista, nousi taas muistot näistä seuloista. Tosin haluan näyttää, että joskus voi kaikki mennä myös hyvinkin. Itselläni on kaksi poikaa, joista kummastakin olen jäänyt nt-seulassa kiinni. Ensimmäisen lapsen kohdalla, maailmani romahti kun turvousta löytyi...
  19. Pygmi

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Heips!! Tällä olisi yksi odottelija lisää joukkoon. Viikonloppuna tuli plussaa muutamaankin testiin, kun en ensimmäistä meinannut uskoa :) Tänne olisi tulossa kolmas lapsi. Esikoinen on 8/11 ja kakkonen 4/13. Itse olen 37v ja jos kaikki menee hyvin, niin synnytyspaikkana olisi KAKS. Oireita ei...
  20. Pygmi

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Hei! Täällä ilmoittautuisi uusi masun kasvattaja mukaan. Olen täällä taustalla jo jonkun aikaa lueskellut teidän juttuja, mutta nyt vasta ilmoittaudun mukaan. Tänään oli ensimmäinen ultra ja kun kaiki masussa näytti hyvältä, niin ajattelin uskaltautua tänne. Eli Pygmi/34/2/Kaks...

Yhteistyössä