Hakutulokset

  1. M

    osaako kukaan saksaa??tarttisin tulkkausapua!!

    saksan kielitaitosta tarvitaan...
  2. M

    meikkifirman nimi hukassa

    kävin porin jazzeille meikkikojussa jossa esittelivät meikkituotteita, meikkasivat siis!kaikki oli ulkomaalaisia, ilmeisesti jenkkiläinen firma. heillä kojut myös helsingissä kampissa ja forumissa. muualla heidän tuotteitaan ei myydä. minulle näyttivät meikkupuuterin, joka oli kieltämättä tosi...
  3. M

    hiusten lähtö

    kuinka paljon hiuksia voi vielä lähteä??lapsi nyt 6kk..oon kohta kalju..hiusrajat noussu 2cm
  4. M

    hämeenlinnassa meandi kutsuja

    ei kukaan olis pitämässä kutsuja??olisin halukas tulemaan ..
  5. M

    mistä kahviastiasto?

    mistä saisi ostettua kahviastiaston, jossa melko isot kupit?
  6. M

    mikä biisi soi voicella nyt

    tahtoo tietää
  7. M

    kukka ongelmaa

    mulla katkes kirjovehkasta oksa, oon yrittänyt juurruuttaa oksaa vesilasissa. uusia juuria ei vaan kasva!teenköhän jotain väärin??
  8. M

    meandi alesta

    myydäänköhän noi loput meandi vaatteet noilla hinnoilla 11päivään asti vai aleneekohan vielä vikojen päivien aikana??
  9. M

    muumipyyhkeet

    olin ostavinani joululahjaksi vihreän finlaysonin nuuskamuikkus pyyhkeen, nyt pesin pyyhkeen ja huomasin et pyyhkeessä onkin muumipeikko :o otin myös pienen vihreän pyyhkeen, jossa oli nuuskamuikkunen. onko pyyhkeitä siis vihreänä sekä muumipeikon kuvalla että nuuskamuikkusen kuvalla!?
  10. M

    uudet x-adventure twincot

    onko kenelläkään kokemusta tästä uudemmasta 4-pyöräisestä mallista?? onko näissä ollut tätä pakkasella rikkoontumisongelmaa, niinkuin vanhemmissa malleissa??
  11. M

    nelosen netti-tv

    kuinka se toimii, nyt kun uudistettu?mä en saa katsottua sieltä..
  12. M

    sairaala sarja

    mitä kolmos jaksossa tapahtui?kun sitä ei netissä näytetä..omaisten pyynnöstä..
  13. M

    etelän matkailusta

    missä olisi mukava lämmin lomakohde lapsiperheelle tammikuussa??
  14. M

    kelan saikkuraha

    onks kenelläkään hajua paljonko kelan saikkuraha on, noin, lähihoitajan palkoilla???
  15. M

    sairastelukierre

    voiko tää olla enää todellista...meillä neljä päiväkoti ikäistä lasta. kaksi viikkoa sitten nuorimmainen 1v9kk oli 4vrk kovassa kuumeessa. sitten olivat 4pv hoidossa, kun tuli seuraava lapsi kipeäksi. kun se parani, tuli seuraava lapsi kuumeeseen. tänään eka tarhapäivä, soittivat nuorimmainen ja...
  16. M

    vauvarokosta

    millaisia kokemuksia teillä on vauvarokosta? meillä pojalle nousi perjantaina reilu 39 kuume, joka jatkuu vieläkin, juuri mitattuna 39.8. poika ihan vetämätön, ei syö, juo jonkin verran. makaa ja nukkuu vain,ei jaksa mitään. on 1v9kk. lääkärien asenne on vauvarokko, vaikka tulehdusarvoja ei...
  17. M

    hoitomaksuista

    laskettiinko äitiysraha tuloksi, kun lasketaan päivähoitomaksua!vai laskettiinko kodinhoitotuki vasta tuloksi?jompaa kumpaa ei näistä laskettu.
  18. M

    äitiyspakkauksesta jälleen..

    kysymys jo uuden pakkauksen saaneille..vastaako pakkauksen värit, kelan sivuilla näkyviä värejä???joskus värit on luonnossa erinäkösiä kun netissä..
  19. M

    mistä rahaa???

    mulla tilanne et olen raskaana, sairaslomalla. työsopimus loppuu 10.8. mistä sen jälkeen rahaa, kun en ole kykenevä enää töihin. työsopimuksen loppuun astihan saan sairaspäivärahaa. sen jälkeen olen tyhjän päällä. kodinhoidontukea voin saada vain jos otan lapset hoidosta pois. ja sekin...
  20. M

    runoista..

    tää aloitus on ollut varmaan monta kertaaa..nostakoon joku vanhan keskustelun esiin, jos muistaa. mut olis kiva kerrata runoja joilla ilmoittaa vauvan odotukesta ja syntymästä!!! muistaako kukaan miten tää runo kokonaisuudessaan meni, hetkellä yön hämärän, alkoi matka uuden elämän...

Yhteistyössä