Hakutulokset

  1. L

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi pikkuinen poikavauva 13.1.2012. painoa 2845g ja 47 cm pituutta. rv 38+6 Käynnistyksen kautta lähettiin ja tovi sairaalassa makoiltin valohoidossa keltaisuuden takia, mutta eilen illalla kotiuduttiin vihdoin. Toki seurannat vielä jatkuvat tuon keltaisuuden takia, mutta kyllä on...
  2. L

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Jeminalle tulin tuomaan tsemppejä tuolta tammikuisten pinosta. Itsellä ovat kaksi ensimmäistä lasta lähteneet tulemaan juurikin ilman yhtäkään ennakoivaa supistusta. Kaiken lisäksi esikoinen käynnistettiin juurikin sen kolme päivää mutta yhtään supistusta ei saatu akaan enne kun kolmannen päivän...
  3. L

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Olen kyllä koko raskausajan kirjoituksianne lueskellut, mutta oma ilmottatuminen on jäänyt. Josko nyt sitten ehtisi paremmin kun kotosalla olen. Lillame 38 v. kolmas lapsi tulossa 21.1 la ja TAYS synnytyssairaalana. Niin ja poijaksi on veikkailtu parissakin ultrassa nyt tulokasta. Lillame 32+4
  4. L

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Tämä e nyt kyllä ole masukuva, mutta kun en vastaavaa ketjua läytänyt ultrakuville niin ajattelin arvuutella täällä. Kuva otetti rv 22 Osaatteko arvata kumpi tulossa? :) Aijaa.com - 9072707.jpg
  5. L

    Nelikymppiset odottajat, millaisia tuloksia yhdistelmäseulasta?

    Olen 38 vuotias ja minun seulani oli 1: 42000. Jännitin kanssa kovasti tulosta...
  6. L

    Rakenneultra tampereen terveystalolla + vauvan sukupuoli.

    Meille kerrottiin. Itse täti kysyi että olemmeko keskustelleet haluammeko tietää. Vastasimme että joo jos on varmaa. Antoi sitten vielä kotiinviemisiksi kuvan palleista ja pienestä pippelistä :)
  7. L

    Kuvia plussatesteistä

    dpo 15 ja testinä pregcheck. Mä olen niin onnellinen! :heart:
  8. L

    Lyhyt luteaalivaihe

    Mitä mineun kannattaisi tehdä? Ikää 37 v, yritystä takana n puoli vuotta ja nyt olen huomannut että luteaalivaiheeni on 8-10 pv oviksesta. Ovista olen tikuttanut ja sen löytänyt joka kuukausi. Helmikuussa oli alkuraskauden keskenmeno 4+ viikolla. Tuossakin kierrossa dpo 9 alkoi vuoto joka...
  9. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Koralli73: Meidän tytöllä huomattiin myös 18+ viikoilla, että lakimitta on pienempi ja jätti tosiaan myöskin sen viikon. Kävin koko loppuraskauden seuranta ultrissa, mutta tilanne pysyi samana. Tässä välillä 20 + otettiin vielä istukkabiopsia jossa oli normaalit kromosomit. Täysin terve tyttö...
  10. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Vieläkö mahtuisi mukaan uusi kuumeilija? Ikää on 37 v ja pari lasta entuudestaan 7 ja 5 vuotiaat. Mutta kolmas olis toiveissa vielä. Pari kuukautta on jo yritelty ja viime kuussa oli varhainen keskenmeno joten kierrosta ei tällä hetkellä mitään tajua. Tää kuu menee taustaillen kun meiltä yksi...

Yhteistyössä