Hakutulokset

  1. C

    Lapsettomuushoidot 2015-2016

    Hei kaikille! Mukavaa, että löysin ketjun, jossa on muitakin lapsellisia. Oma tilanne: Selittämättömiä ollaan, hoidoissa 07/10 lähtien. Takana vuosi clomeja, 3inssiä, 2 IVF, josta molemmista tuoresiirto. 1. Myös yksi PAS. Elämän ensimmäinen plussa toisen IVF- hoidon tuoresiirtona, tyttö pian...
  2. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei! Voisin liittyä seurailemaan ja jo vienosti kuumeilemaan! Makkarissa köllii 2kk ikäinen tyttö, joka saanut alkunsa kolmen vuoden hoitorumban jälkeen 2. IVFn tyoresiirtona. Pakkaseen jäi hyvä saalis, 6 alkiota viidessä oljessa. Mies jo kyselee koska saatais seuraava alulle, eikä todella...
  3. C

    PAS synnytyksen jälkeen

    Hei, onko teissä odottavissa naisia joille on tehty nyt tai aiemmin pas? Meillä tuoresiirto alkuinen tyttö 2kk ja toiveissa päästä pakkasen kimppuun mahd pian. Kuinka nopeasti olette päässeet julkisella puolella jatkamaan hoitoja? Imetys loppui vauvan tahdosta, kierto ei ole vielä palautunut.
  4. C

    Lapsettomuushoidot Oulussa?

    Oys hoidoissa ollaan oltu mekin. Takana 3x inseminaatio, 2x IVF ja tuoresiirrot, sekä 1x pas. Toisesta tuoresiirrosta plussa, josta 2kk ikäinen tyttö. Pakkasessa vielä 6 alkiota viidessä oljessa. Jos ei luomuna raskauduta niin edessä pas siirrot heti kun mahdollista, eli syksyllä 16. Ollaan...
  5. C

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hydra, Wannawalli, skorppari ja Briitta onnittelut pienistä ihmeistä – ihana lukea positiivisia uutisia! Ananias ja Läiti– valtavat pahoittelut menetyksestä. Onnea odotukseen kaikille ja toivotaan, että saadaan kuumeilijoiden puolelta pian täytettä porukkaan. Omaa elämääkin välillä...
  6. C

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Helou - Vielä pitäisi pari päivää jaksaa töissä kitua. Mieli tekisi lähinnä nukkua. Olen aina ollut kyllä hyväuninen, mutta tää on kyllä jo jotain ihan uutta. Mulla eilen ihan sama rytmi kuin Terhittärellä, koomista. Perjantaina neuvolaan ja sitten odottelemaan ultrakutsua. Oletettavasti...
  7. C

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Rödluvan - pahoittelut pettymyksestä. Onneksi kuitenkin on pakkasessa vielä tavaraa niin ei tarvitse aivan alusta aloittaa. Hydra - mielettömästi onnea pienestä. Omastakin puolesta kiitos sinulle tuestasi! ON: aamun ultra näytti, että kaikki on hyvin. Alkio vastasi viikkoja, syke löytyi...
  8. C

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ultrassa meilläkin kaikki hyvin. Yksi vauvvelin alku siellä köllötteli, vastasi viikkoja ja syke löytyi. Nyt päästään siirtymään sitten "normaaliksi" asiakkaiksi ja normaaliin raskauden seurantaan. Hyvillä mielin siis.
  9. C

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Äidinvaistosta. Ei sitä vielä oo. Olen edelleen ihan kuutamolla koko raskauden kanssa, eikä tunnu yhtään todelliselta. Ehkä sitten huomisen ultran jälkeen jos kaikki on ok. Välillä ihmettelen itsekin omaa tyyneyttäni. Mutta ehkä se johtuu siitä, etten oikein vielä usko, että meilläkin on...
  10. C

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Täälläpäs ei mitään ihmeellistä. Kuukauden kestävä tissikipu on hävinnyt melkein kokonaan (jee, toivottavasti ok). Mulla on tänään etäpäivä ja sen myötä syöminen unohtui aamutuimaan pari tuntia normaalia kauemmaksi. Tuli aivan kamala horkka ja järkyttävän huono olo, joka kesti vielä reippaan...
  11. C

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Terve tyttelit! Ihanaa, että tässäkin pinossa on eloa. Onnea uusille plussanneille ja toivottavasti kaikki menee oikein ja hyvin loppuun saakka. Täällä ei tunnu kummemmin vielä miltään. Tissit kipeät - väsyttää vähän enemmän - ehkä vähän heikottaa - linjalla mennään. Eli tosi vähällä olen...
  12. C

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Hei kaikkille! Ihania ultrakuulumisia jo tullut ja kovasti meille tuntuu tapahtuvan kaikkea jännää. Mulla ei sen kummemmin vielä ole pahoja oloja - tänään EHKÄ vähän enemmän kuin aiemmin. Tai sitten johtuu vaan huonosti nukutusta yöstä. Yleinen turvotus alkaa hellittää onneksi ja...
  13. C

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tervetuloa uusille! Valtavasti onnea kaikille! Tämä pino on niin aktiivinen, että on hankala pysyä perässä! Mutta kerrassaan loistavaa, että meitä on näin monta jo. Toivottavasti huonoilta uutisilta vältytään jatkossakin! Oireita on vielä tosi vähän. Selkein on paleleminen ja väsy. Joka...
  14. C

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    jammaillen – meillä töissäkin lähimmät työkaverit on tienneet hoidoista ja näin ollen ovat perillä myös hoidon onnistumisesta. Todella positiivista ja kannustavaa on ollut, joten hyvillä mielin voi olla. Ei kai koskaan ole oikea aika saada lapsia työn kannalta – mutta pitkän taistelun jälkeen...
  15. C

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hei, tänään plussattu 2.IVF tuoresiirron jälkeen. 3+4 siis tänään. LA 28.7. esikoinen tilauksessa, mulla ikää 31 ja synnäri LKS Aikaisessa toki ollaan, mutta pompin sitten pois jos kesken menee. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
  16. C

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Hei, tänään plussattu 2.IVF tuoresiirron jälkeen. 3+4 siis tänään. LA 28.7. esikoinen tilauksessa, mulla ikää 31 ja synnäri LKS Aikaisessa toki ollaan, mutta pompin sitten pois jos kesken menee. Meillä hoitojen vuoksi varhaisultra tulossa joka tapauksessa 6-7 viikolla.
  17. C

    IVF hoito -> milloin plussa?

    2.IVF tuoresiirrosta (top x1), pp 9 plussa, pregcheckin liuskalla
  18. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! Väki näyttää siirtyneen tähän pinoon taukoilumme aikana. Toivottavasti mahdun joukkoon =) Meillä lähdössä sunnuntaina käyntiin 2. IVF pitkällä kaavalla. Aloitan siis sumut kp23 ja niitä jatkuu viikko normaalia pitempään. Punktio ja siirto suunniteltu viikolle 45. Edellisessä...
  19. C

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei! Millä aikataululla ootte saaneet hoitosuunnitelman? Siiryttiin toista IVF hoitoa jonottamaan juuri ennen kesätaukoa. Yritän hahmottaa jonon pituutta. Tsemmpiä kaikille syksyyn ja talveen!
  20. C

    * OYS 2011 hoidot *

    Aamulla odotin vaan, että kello tulee yksi ja pääsen viimein soittamaan OYSsiin siirtoaikaa maanantaille. Yllätys, yllätys - puhelinvastaaja ilmoittaa että soittoaika on peruttu koulutuksen vuoksi. Siis mitä helvettiä?! Jo toista päivää peräkkäin. Meillähän tilanne on sillätavalla "helppo" että...

Yhteistyössä