Hakutulokset

  1. Aurinkoisia ajatuksia

    Miten päin hiuspinniä käytetään?

    Tuleeko se aaltoileva puoli alas vai ylöspäin oikeaoppisesti?
  2. Aurinkoisia ajatuksia

    Ikean Pax-vaatekaapit. Kokemuksia!

    Tänään tuli just Ikean kuvasto ja bongasin sieltä nuo Pax-vaatekaapit. Yhdellä tuttavaperheellä on sellaiset kaikissa makuuhuoneissa ja ovat kehuneet niitä kovasti. Mietinkin, että ovatko todellakin hyvät ja kestävät. Haluaisin kokemuksia sellaisilta, joilla on kyseiset vaatekaapit. (Tässä...
  3. Aurinkoisia ajatuksia

    Tuleeko muilla koulukyyti ajallaan?

    Poika aloitti eskarin maanantaina ja saa kuljetuksen molempiin suuntiin, koska matkaa on yli 5km. Ma ja ti aamu pikkubussi haki yli puoli tuntia myöhässä. Tänään odoteltiin kovassa sateessa tuolla parkkipaikalla 35 min, jonka jälkeen soitin kysyäkseni, että onko kyytiä tulossa, kun me ollaan...
  4. Aurinkoisia ajatuksia

    Jos ostat vaatteita lahjaksi

    Jätätkö vaatteisiin hintalapun vai leikkaatko sen irti?
  5. Aurinkoisia ajatuksia

    Onko kukaan laittanut kolmen juuston kermaa kinkkukiusaukseen?

    Huomenna olisi tarkoitus tehdä lounaaksi kinkkukiusausta. Pakastimessa olis näköjään purkki kolmen juuston kermaa. Olen yrittänyt ahkerasti tyhjentää pakastinta tulevaa muuttoa ajatellen, niin kannattaisko tuo kerma sulattaa siihen kiusaukseen? Tosi vähän olen mitään "makukermoja" käyttänyt...
  6. Aurinkoisia ajatuksia

    Tietääkö kukaan, kuinka toimia väärän tilinumeron kanssa?

    Huutonettihuudosta kyse. Myyjä lähetti tilinumeron ja minä yritin maksaa huutamani tuotteen. Verkkopankki vain ilmoittaa, maksua ei voida hyväksyä, koska tilinumeroa ei löydy. Myyjän mukaan tilinumero on kuitenkin oikea. Voikohan asian hoitaa maanantaina pankissa vai meneekö siitä ylimääräisiä...
  7. Aurinkoisia ajatuksia

    Ystävä Lahdesta

    :heart:Onko ketään useampilapsista äitiä ystäväksi Lahdesta? Olen neljän lapsen äiti, 33v. ja tällä hetkellä äitiyslomalla. Haaveissa vielä viides villahousu ;) Päivät menee lasten kanssa touhutessa. Mies on päivisin töissä ja illat/viikonloput rakennuksella, joten aikuinen seura olisi...
  8. Aurinkoisia ajatuksia

    Hei, mitäs mieltä olette (lapsen harrastuksesta)

    Meillä on ex-mieheni kanssa 12-vuotias poika, joka pelaa jääkiekkoa. Tällä hetkellä kuukausimaksu on vajaa 200€, riippuen kuusta. Iän myötä maksut koko ajan nousee. Olen puhunut monta kertaa lasten isän kanssa, etten ole valmis laittamaan 5-vuotiasta pelaamaan suurten maksujen takia. Minä siis...
  9. Aurinkoisia ajatuksia

    Kertokaas hyvä makaronivellin ohje

    Vai tekeekö kukaan nykypäivänä sellaista? Tyttö 8v. sai päähänsä, että haluaisi makaronivelliä iltapalaksi. Ja minä onneton en ole koskaan tehnyt.
  10. Aurinkoisia ajatuksia

    Mpr-rokotteesta

    Onko kukaan päättänyt, ettei kyseistä rokotetta halua lapselleen? Löytyykö jostain puolueetonta tietoa rokotuksesta ja rokottamatta jättämisestä? Kaikki muut rokotteet kyllä on tarkoitus ottaa (ja kolme jo ollaankin saatu), mutta mpr mietityttää.
  11. Aurinkoisia ajatuksia

    Siivouksesta ennen ja nyt

    Tämmönen asia tuli miehen kanssa yks päivä puheeksi, että siivottiinko ennen (n. 30-40 vuotta sitten) enemmän vai vähemmän kuin nyt. Ihan yleisellä tasolla. Ei siis ajatella mitään yksittäistä perhettä. Meillä oli erilaiset näkemykset asiasta, mutta emme toki riitaa saaneet siitä aikaiseksi;)
  12. Aurinkoisia ajatuksia

    Mies sai kutsun juhliin. En tiedä mitä ajatella.

    Mies sai veljensä tyttären valmistujaisjuhliin kutsun. Kuoressa oli vain miehen nimi. Muut sisarukset on kutsuttu perheineen. Kuitenkin me olemme eniten tämän kyseisen veljen perheen kanssa tekemisissä, kyläillään usein, kutsutaan syömään puolin ja toisin sekä vietettään porukalla mm...
  13. Aurinkoisia ajatuksia

    Kuinka moni tuntee ovulaation?

    Siis kipuna, poltteluna jne toisella puolella alavatsaa? :wave: Minä tunnen juuri tällä hetkellä... Mietin, että onko kuinka yleistä.
  14. Aurinkoisia ajatuksia

    Minkälaisia kesälomareissuja olette suunnitelleet?

    Meillä lapset lähtee isänsä kanssa viikoksi Espanjaan. Minä ja mieheni näillä näkymin lähdetään pidennetylle viikonlopulle Milanoon. Sitten jotain pientä huvipuistoa ja korkeasaarta yhdessä lasten kanssa. Tulispa jo loma...
  15. Aurinkoisia ajatuksia

    Alkuraskaus ja alkoholi

    Työpaikallamme suunnitellaan viikonlopun mökkireissua. Parin viikon päästä minulta poistetaan hormonikierukka ja siis alamme yrittämään vauvaa. Olen viininharrastaja ja työkaverit tietävät sen. Mietinkin, että jos lähden reissuun mukaan, niin tekisin ensin raskaustestin. Jos se näyttää negaa...
  16. Aurinkoisia ajatuksia

    Lahja valmistujaisjuhliin

    Kyselin tätä jo eilen illalla, mutta oli varmaan sen verran väsynyttä porukkaa jo siihen aikaan, etteivät jaksaneet tehdä tämmöistä ajatustyötä. Siis serkun tytön valmistujaisjuhlat tulossa (ammattikoulusta). Tytöllä toiveena yhtä tiettyä Pentikin astiasarjaa. Mutta siis: minkä hintaisia...
  17. Aurinkoisia ajatuksia

    Minkä hintainen valmistujaislahja?

    Serkun tytöllä on pienimuotoiset juhlat, valmistuu ammattikoulusta. Mitään käsitystä ei ole siitä, minkä hintaisia lahjoja on nykyään tapana ostaa. Toiveissa neidillä on tiettyä Pentikin astiasarjaa. Meiltä osallistuu 2+3 henkilöä
  18. Aurinkoisia ajatuksia

    Kierukan poiston jälkeen

    kuinka nopeasti teillä on alkaneet kuukautiset? Kierukan aikana niitä ei ole minulla ollut. Mirena kierukkani poistetaan 24.5. ja kovasti vauvaa kuumeillaan mieheni kanssa. Lähinnä haluaisin tietää, kuinka nopeasti on mahdollista tulla raskaaksi? :heart::heart::heart::heart::heart:
  19. Aurinkoisia ajatuksia

    Kierukan poiston jälkeen

    kuinka pian kuukautiset?
  20. Aurinkoisia ajatuksia

    Mitä tekisit vapaailtana?

    Mulla on siis tänään ja huomenna vapaailta, olen yksin kotona. Lapset ovat isällään maanantaihin asti ja mieheni on veljensä mökillä. Oudon hiljaista...

Yhteistyössä