Hakutulokset

  1. M

    Ihan oikeesti!!

    |O |O :kieh: :headwall: :headwall: :mad: :stick: Vittu! Joo, ehkä mä vaan poistun täältä (ja piti oikein tehdä postaus tästäkin) :headwall:
  2. M

    Miehet ja tissit

    Miksi ihmeessä miehiä kiinnostaa isot tissit? Selittäkää joku mulle kun mä en tajua :D
  3. M

    Jotain positiivista?

    Tuntuu olevan taas niin negatiivisia alotuksia, että miten ois että kerrottais mitä hyvää on tässä päivässä tai yleensäkkään elämässä? Voin alottaa... Olen iloinen että äitini pyysi minut yökylään. Voidaan jauhaa sontaa ja ottaa vaan rennosti :D
  4. M

    Millä pois mustekynä jäljet?

    Siinäpä kysymys olikin.. Tyttö sotki eilen kätensä ja vähän naamaansakkin vuotavalla mustekynällä. Millähän ihmeellä tuon hinkkaisi pois :confused:
  5. M

    Sukunimen vaihto

    Mitehän pitäis toimia kun tahtoisin tyttönimeni takaisin? Jos jollain ois kokemusta niin kertokaa toki miten homma toimii :)
  6. M

    Montako silmukkaa...

    ... Tarttis 8 vuotiaan villasukkien tekoon? Osaan tehdä sukkia vaan aikuisille :D
  7. M

    Laiskottaa!

    KAuppaan pitäis mutta makaan tässä edelleen.. Ei perse nouse ylös ei! Onko paha että oon vaan lusmuillu 3 tuntia kun ois kerenny moneen otteeseen käydä siellä kaupassa? :ashamed: :whistle: :D
  8. M

    Mietiskelyä

    Jos on onnettomuudessa tms. jossa itselle tapahtuu fyysisiä vammoja esimerkiksi kävelykyvyn menetystä tai ihan mitä vaan, niin miksi usein hoidetaan vain fyysisiä vammoja eikä psyykkisiä ollenkaan? Jos esim. menettää kävelykykynsä onnettomuudessa niin tottakai siinä tarvitsisi myös...
  9. M

    Pelkääkö kukaan muu..?

    Ne kenellä on taipumusta masennukseen tai muita mielenterveys häiriöitä niin pelkäättekö koskaan sitä että lapsenne saa saman sairauden? Mä tätä vähän väliä pyörittelen mielessäni, en siis hysteerisesti pelkää, mutta mietin asiaa paljon. Koska tämä sairaus on yhtä helvettiä ollut mulle aina...
  10. M

    TYLSÄÄÄÄ!

    Uni ei tuu ja mulla on tylsää! Onko täällä enää ketään? :D
  11. M

    Puuh

    Haluisko joku tulla siivoo tän kaatopaikan? Kiinnostaa taas kun kilo p'skaa! :headwall: |O Olen puhunut!
  12. M

    Aaaaaargh!

    Mua ärsyttää toi mies ihan suunnattomasti! Ja se vaan nukkuu... :headwall: :headwall: V***u, Saa***a!!! Kiitos, helpotti vähän.
  13. M

    Voi Painajainen!

    Näin unta että tein positiivisen raskaustestin ja mietin että koskakohan sitä kehtais kertoa kaikille. Aamulla heräsin ja totesin että nyt mä oon seonnu lopullisesti :xmas: :whistle:
  14. M

    Teenkö kärpäsestä härkäsen

    Siis, meillä on oikeesti ihan liian pieni sänky. Mutta menin sitten kysymään että nukunko mä tytön sängyssä että voi nukkua meidän sängyssä. Vastaus oli "ihan sama missä mä nukun". Mä olin just pidennetyllä viikonloppureissulla ja tänään tulin takasin kotiin. Eikä mies edes halua nukkua mun...
  15. M

    Vauvakuume

    Noniin, nyt se hiton vauvakuume iski! Nyt kaikki ideat kehiin millä mä saan tämän kuumeen laantumaan! :flower:
  16. M

    Vauvakuume

    Noniin, nyt se hiton vauvakuume iski! Nyt kaikki ideat kehiin millä mä saan tämän kuumeen laantumaan! :flower:
  17. M

    Maanantai

    Heräsin tänään ennen kun kello soi. Katsoin kelloa ja totesin heränneeni tuntia liian aikasin.. Nooh, ei haittaa. Keittelin aamukahvit ja rupesin tosissani miettimään tuota kellonaikaa. Totesin sitten heränneeni 2 tuntia liian aikaisin :headwall: Eli tunti vielä että voin herättää tytön ja...
  18. M

    Etä-äidit!

    Onko teitä muita kun minä? Kuinka paljon näette lastanne? Onko teillä koskaan huono äiti- oloa, johtuen etä-äitiydestä? Muutakin saa kertoa :)
  19. M

    ARGH!

    :kieh: |O :O :stick: :'( :| :headwall: :headwall: Ei mulla muuta
  20. M

    Loppu

    On taas olo että olen ihan loppu. Enkä oikein edes tiedä olenko loppu vai mitä... Kaipaisin kuuntelijaa. Mä kyllä luulen ettei kukaan jaksa kuunnella mun valitusta siitä että omaa tyhmyyttäni (tai sairauttani) olen tossa tuolissa kiinni.. Tai ehkä mä vaan haluaisin että joku ymmärtäisi miltä...

Yhteistyössä