Jotain positiivista?

"myö"
Olen iloinen, että kuopus sai uuden kaverin, joka pitää eläimistä. Meillä ollut vaikeuksia, kun kaverit ovat pelänneet kissojamme (miusta se on vähän kummallista...). No, tää tyttö vaikuttaa reippaalta ja miun mielen mukaiselta (niinkun miulla olis siihen sananvaltaa!)
 
"vaimo"
Lähipiiriin on syntynyt ihania vauvoja muutaman viikon sisällä :)
Koti on siisti ja leivinuuni lämmitetty eilen, ihana mennä kotiin töiden jälkeen :)
Illalla tarkoitus miehen kanssa hempeillä kun lapset menneet nukkumaan, edellinen kahdenkeskinen ilta ollut perjantaina :)
Töissä olen saanut asioita hoidettua niin hyvin että sain pomolta suitsutusta tänään :)
Syksyn tuulet ja tunnelma on ihanaa koettavaa ja nähtävää, rakastan putoavia lehtiä ja illalla laskeutuvaa pimeyttä :)
Olen onnellinen <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"Kotitonttu"
Sukuun tuli yks uusi vauvauutinen lisää tänään <3
Sain n.30% enempi yhestä sivuhommasta liksaa, mitä oletin.. ja se meni jo nettikauppoihin sitten etukäteen, mutta tuntuu hyvältä. Mitä sitä esittään parempaa mitä on, tulee kiksit kun joskus saa jtn kivaa :D

Yleisesti ottaen hyvä fiilis, pari pikku epäkohtaa lukuunottamatta. Ja niille ei taas itse mtn voi, joten olkoot.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olen iloinen että pian tulee talvi ja lunta, että pääsen pulkkamäkeen. Lapsetkin on tykänny:D
 

Yhteistyössä