Hakutulokset

  1. cc

    Häät sulhasen tapaan?

    Jee, pian alkaa :) Antaisitteko häät sulhasen jätjestettäväksi? Millä ehdoilla? Suostuisiko sulhanen ottamaan moista vastuuta harteilleen? Itse antaisin mieluusti tiettyjä osa-alueita miehelle. Aika vaikea olisi luovuttaa ihan jokaista yksityiskohtaa hänen päätettäväkseen. Vaikein olisi...
  2. cc

    Oliskohan kiva olla vanginvartija?

    Tai nuohooja?
  3. cc

    Onko pakko olla onnellinen?

    Onko pakko olla onnellinen? | Koska elämän pitää olla täyttä elämää, ei ole enää tavallista tylsyyttä. Sitä tyhjää tilaa, mikä paikataan lukemalla Aku Ankka ja syömällä viineri. On vain suurta, ahdistavaa tyhjyyttä: epäonnellisuutta! Jotain, mihin aivan varmasti pitää tarttua, muuten elämä...
  4. cc

    Miten moitivotte itseänne?

    Miten motivoitte itsenne tekemään jotain inhottavaa/raskasta/vastenmielistä? Itse käytän ensin välttelyä hetken hyväkseni! kun pitäisi paneutua johonkin tylsempään tulee yleensä esim. siivottua tehokkaasti ja vaivattomasti! :D Sitten usein keksin itselleni pienen palkinnon tehtävän...
  5. cc

    Jänskättää!!

    Kohta pitäis lähteä seminaariin jossa mun täytyy esiintyä.. Aikalailla inhottaa mennä puhumaan tuntemattomien ihmisten eteen vaikka aihe periaateessa onkin hyvin hallussa. Jännittää vaan se esiintyminen!! Varmaan hermoilen ihan sikana ja puhun hassusti ja jäädyn... Onko vinkkejä? kuinka...
  6. cc

    Uusi kirja: Unikouluista ei ole lapselle haittaa

    Lapsi ei nuku vaan vaatii öisin vähän väliä maitoa, syliä tai tuttia. Vanhemmat ajautuvat unenpuutteen takia hulluuden partaalle mutta eivät tiedä mitä tehdä. Lääkäri Anna Keski-Rahkosen ja toimittaja Minna Nalbantoglun uusi kirja Unihiekkaa etsimässä – Ratkaisuja vauvan ja taaperon unipulmiin...

Yhteistyössä